החיסכון שלך בייעוץ משכנתא

החיסכון שלך משכנתא היא התחייבות פיננסית אדירה ובעלת משמעות גדולה מאוד על השנים הבאות שלכם ועל היכולות הכלכליות שלכם.

במה שנוגע להלוואת המשכנתא, כל חיסכון הוא מבורך ומסלול משכנתא שמתאים בצורה האופטימאלית ליכולות הפיננסיות שלכם ולמאפיינים אישיים חשובים, הוא מסלול שתוכלו לעמוד בו, שתוכלו להמשיך לחיות בצורה טובה לצד התשלומים היקרים ואשר יוביל אתכם בדרך הטובה והכדאית ביותר לבעלות המלאה על הדירה או הבית.

החיסכון שלך בייעוץ משכנתא

אך בפועל יש כמעט אינספור אפשרויות מבחינת נטילת משכנתא, בנקים שונים, מסלולים שונים ובניית תמהיל משכנתא אישי – כך שבלי תואר במימון או ידע פנימי משמעותי בשוק, קשה מאוד להשוות ולבנות את המסלול המתאים ביותר, עבורכם.

יועץ משכנתאות איכותי, מקצועי וכזה המספק לכם שירות מותאם אישית באמת יכול בהחלט וללא ספק לחסוך סכומים משמעותיים מהמשכנתא שלכם ולאפשר את תנאי ההחזר האופטימאליים מבחינתכם האישית. החיסכון יכול להגיע לכדי מאות אלפי שקלים – עד כדי כך חשוב הייעוץ המקצועי והנכון! הנה כתבה מעניינת על אבנר הייזלר, מומלץ לקרוא.

אפשרויות ייעוץ המשכנתאות

בישראל, תחום ייעוץ המשכנתאות פחות מוסדר לעומת מדינות אחרות בעולם. יש לשכת יועצי משכנתאות, אך זו אינה ארגון מחייב וההצטרפות אליה וולונטרית.

ניתן לקבל ייעוץ משכנתאות דרך היועצים בבנקים המסחריים המספקים את ההלוואות בפועל, דרך בתי השקעות שהחלו לאחרונה להיכנס לתחום בפעילות ייעוץ חוץ בנקאית ודרך חברות ייעוץ משכנתאות פרטיות חוץ בנקאיות ויועצי משכנתא עצמאיים.

ייעוץ דרך הבנקים אינו כרוך בתשלום, אך הוא גם מתייחס רק לאפשרויות באותו בנק מסוים (אפילו באותו סניף) וזהו לחלוטין אינו ייעוץ משכנתאות בלתי תלוי – כי לבנק יש אינטרס להרוויח מהמשכנתא ולכן הייעוץ אינו אופטימאלי עבור הלקוח במרבית המקרים אלא עבור הבנק. יועצי משכנתאות פרטיים וחוץ בנקאיים גובים תשלום עבור הייעוץ, אך מדובר בייעוץ בלתי תלוי, מותאם אישית ומקיף מבחינת המערכת הבנקאית. היועצים החיצוניים לבנקים גובים תשלום/עמלה המהווה את הרווח שלהם, הם אינם מרוויחים מעצם נטילת המשכנתא ולא מקבלים עמלות מהבנקים.

כיצד תשיגו חיסכון כספי משמעותי על המשכנתא?

כאמור, יועץ משכנתאות יכול לחסוך לכם עד כדי מאות אלפי שקלים בטווח הארוך באמצעות בניית תמהיל משכנתא אופטימאלי המתאים במיוחד לצרכים ולמאפיינים שלכם. יועץ משכנתאות חיצוני ובלתי תלוי מחויב להתאמת המשכנתא ללקוחות מקבלי הייעוץ, עליו להתאים את המשכנתא לרמה הכלכלית של הלקוח ולבצע את ההליך באופן המסודר והתקין ביותר.

יועץ משכנתאות מבצע אבחון מקיף של היכולות הכלכלית של הלקוחות, בוחן את יכולת ההחזר, את המאפיינים האישיים (ילדים, מצב תעסוקתי, גיל, רמת סיכון אפשרית, צפי הכנסות וכן הלאה), לוקח בחשבון את סוג הנכס הרלבנטי וכמובן את סכום הרכישה וסכום ההון העצמי הזמין.

מתוך כל הנתונים, יועץ המשכנתאות בונה תמהיל משכנתא המותאם אישית ללקוחות ואשר אמור לספק את המשכנתא היעילה והכדאית ביותר מבחינת ההחזר, סוגי הריביות, השינויים בהחזר לאורך השנים וכיוצא באלו.

היבט נוסף ומשמעותי בחיסכון שלכם על המשכנתא בעזרת יועץ משכנתאות הוא מכרז ריביות. יועץ המשכנתא מבצע מכרז ריביות עבור תמהיל המשכנתא שנבחר כאופטימאלי, המשמעות היא שהוא פונה ישירות לבנקים השונים ומבקש הצעה לריביות על התמהיל הרלבנטי.

כך לבנקים יש אינטרס להציע הצעות אטרקטיביות (בהתבסס על נתוני הלקוחות כמובן), ואתם חוסכים סכומים גבוהים מאוד כי במשכנתאות ארוכות טווח כל שינוי בריבית הוא משמעותי מאוד.

יועץ משכנתאות מכיר את השוק, מכיר את תנאי המימון ואת השיטות לבנות תמהיל משכנתא אופטימאלי. כמו כן, היועץ מתנהל עבורכם מול הבנקים ומשיג את הריביות הטובות ביותר עבור התנאים המתאימים ביותר לכם. זהו שירות איכותי וחשוב מאוד, שירות שרובנו לא מסוגלים לבצע לבד בהיעדר ידע וכלים מקצועיים.

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם