האם כדאי להשקיע בנדל"ן בכוכב הצפון?

כוכב הצפון הולך ומתפתח יותר ויותר בצפון תל אביב והשאלה הגדולה היא האם להשקיע בנדל״ן באיזור? והאם התשואה מחזירה את ההשקעה? 

האם כדאי להשקיע בנדל"ן בכוכב הצפון?

קצת רקע על שכונת כוכב הצפון

כוכב הצפון היא שכונה בצפון העיר תל אביב, אשר הוקמה בשנות ה-90. כוכב הצפון נחשבת לאחת השכונות היותר יוקרתיות בתל אביב. תושבי השכונה נהנים משכונה שקטה, מערכת חינוך מאוד טובה ותשתיות יחסית חדשות (מעצם היותה שכונה די חדשה).

 

כיצד נסתכל על אזוריה של תל אביב

כמו שידוע לכולנו, תל אביב בעשור האחרון הפכה להיות אזור הנדל"ן החם בישראל, ויש שיגידו אחד האזורים החמים בעולם. כיצד הפכה העיר להיות כל כך מבוקשת?

נהוג לחלק את העיר לשלושה אזורים מרכזיים: דרום, מרכז וצפון. מרכז העיר הינו ביתם החם של הצעירים, אנשים שרוצים "לטרוף" את העיר הגדולה, ואחראים בין השאר לכך שמחירי הדיור באזור נשארים גבוהים.

לעומת זאת, צפון תל אביב ידועה באופייה השקט והבורגני יותר. ניתן למצוא בצפון העיר שכונות הרבה יותר מרווחות, בניינים מפוארים, שהרבה יותר יתאימו למשפחות בעלות ממון שרוצות ליהנות גם מהמיקום המרכזי וגם מאיכות החיים.

 

כוכב הצפון – שכונה מבוקשת

כיאה לשכונה חדשה עם איכות חיים גבוהה, הביקוש למגורים בה הוא גבוה מאוד. מחיר ממוצע למטר נע בין 38 ל-45 אלף שקלים. טווח המחירים לדירה משתנה בהתאם לבניין והנוף. כלומר אם יהיה לבניין נוף לים, לשכונה, או לפארק הירקון לדוגמא, דבר זה יתבטא במחיר הנכס.

מיקומה של שכונת כוכב הצפון הינו בין שדרות רוקח מדרום, ונמל התעופה דב הוז מצפון. אופי של הכונה מעורבת ויש בה בעיקרה אנשים חילונים ואקדמאים העוסקים במקצועות חופשיים והם הינם בעל מצב סוציו-אקונומי גבוה. למעשה כ-75% מהאנשים הגרים בה, בעלי הדירה ושאר האנשים שוכרים. רוב הדירות הן בין 3-5 חדרים וברוב הבניינים יש חנייה, מעלית, ממ״ד ומרפסת שמש. הבניינים בעיקרם הם גבוהים.

 

האם כדאי להשקיע בדירה בכוכב הצפון?

אזור צפון תל אביב הוא אזור הנמצא בצמיחה ופריחה, בעל בתים חדשים ובניינים גבוהים. התשואה של השקעה בבניין בכוכב הצפון רק תעלה עם השנים מכיוון שצפון תל אביב וכוכב הצפון הינו אזור מאוד מתפתח שנעים לגור בו. רמת החיים בו גבוהה והאוכלוסייה בו מאוד איכותית. כיום ישנם פרויקטים נהדרים במחירים מצוינים. במידה ותרצו דירות למכירה בכוכב הצפון – פרויקט של אברהמי, יש לנו המלצה חמה. פרויקט של אברהמי תופס תאוצה ברחבי הארץ ובעיקר בצפון תל אביב בכוכב הצפון.

 

לסיכום

כוכב הצפון הינו אחד מהאזורים החמים ביותר בארץ להשקעה, מגורים וגם השכרה. כוכב הצפון הינו שכונה יוקרתית בצפון תל אביב. בכוכב הצפון האוכלוסייה מאוד איכותית, עם המון פעילויות ועם אנשים בעלי איכות חיים גבוהה. כוכב הצפון נחשב בעיקר כאזור יקר ומבוקש.

 

 

מטבעות ובית

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם