משכנתא בבנק הבינלאומי

אנחנו לא בנק הבינלאומי, לפניכם מידע בלבד אודות בנק הבינלאומי, ליצירת קשר עם הבנק חייגו: 03-5130031

משכנתא בבנק הבינלאומי

הבנק הבינלאומי הוא הבנק החמישי בגודלו בישראל. קבוצת הבינלאומי בנויה מחמישה בנקים. הגדול שביניהם הוא הבנק הבינלאומי וארבעת הבנקים האחרים המסופחים לו הם בנק מסד, בנק אוצר החייל, U-Bank, ובנק פועלי אגודת ישראל.

תחום הפעילות העיקרי של הבנק הוא המגזר העסקי אך הוא מציע גם שירותי בנקאות פרטית מתקדמים ומגוון מסלולי משכנתאות לדיור. לחמשת הבנקים הנמנים בקבוצת הבינלאומי מעל 180 סניפים ברחבי הארץ ומאזן הכנסות של הון של כ-100 מיליארד ש"ח.

הבנק מציע ללקוחות שברשותם חשבון עו"ש בבנק תנאי ריבית משופרים על המשכנתא.

 מסלולי משכנתא בבינלאומי

הבנק הבינלאומי מציע מסלולי משכנתאות מגוונים הנבדלים ביניהם בסוגי הריבית ובסוגי ההצמדה של הקרן. להלן סקירה של המסלולים:

  • משכנתא שקלית לא צמודה בריבית קבועה – הן קרן המשכנתא והן הריבית נקבעות מראש ולא משתנות לאורך תקופת החזר ההלוואה. לכן, במסלול זה גובה ההחזר החודשי אינו מושפע ממדד כלשהו או מדפוס ההשתנות של הריבית במשק. תקופת המשכנתא: 4-30 שנים.
  • משכנתא צמודה למדד בריבית משתנה – קרן ההלוואה צמודה למדד מחירי הצרכן המשקף את יוקר המחייה במשק והריבית משתנה בהתאם לריבית הבסיס הנקבעת על ידי בנק ישראל מידי חודש. הריבית מתעדכנת אחת ל-13 חודשים, שנתיים, 3, 5, או 10 שנים בהתאם למסוכם במועד החתימה על המשכנתא. במסלול זה ישנה אפשרות לביצוע פירעון מוקדם ללא תשלום עמלת פירעון מוקדם. המסלול מתאים ללווים שצופים שתתרחש ירידה של הריבית בעתיד. תקופת המשכנתא: 4-30 שנים.
  • משכנתא צמודה למדד בריבית קבועה – קרן ההלוואה צמודה למדד מחירי הצרכן ואילו הריבית קבועה לכל אורך המשכנתא. לפיכך, גובה ההחזר החודשי מושפע מההצמדות למדד בלבד. מסלול זה מתאים לאנשים שלא אוהבים סיכונים ומעוניינים לדעת מראש בקירוב מרבי את סכום ההחזר על המשכנתא. תקופת המשכנתא: 4-25 שנים.
  • משכנתא צמודה למט"ח – קרן ההלוואה צמודה לאחד משני מטבעות החוץ העיקריים, דולר או אירו. הריבית על המשכנתא היא ריבית הליבור – ריבית הנקבעת על ידי ארגון הבנקאים הבריטי (BBA) ומשקפת את גובה ריבית המסחר הנהוגה בין בנקים ברחבי העולם. הריבית מתעדכנת מדי שלושה חודשים. מסלול זה מתאים לאנשים שהכנסתם צמודה למט"ח או לאנשים שהכנסתם מהשקעות נקובה במט"ח. המסלול מציע פירעון מוקדם ללא תשלום עמלות וקנסות. תקופה המשכנתא: 4-15 שנים.

מסלולים מיוחדים נוספים

בנוסף למסלולים אלו מספק הבנק הבינלאומי שני שירותי הלוואה נוספים:

הלוואת גישור

הלוואת גישור היא הלוואה קצרת מועד לתקופה של 25 חודשים המיועדת לאנשים שמחכים לקבלת כספיהם ממכירת דירה וזקוקים למקור מימון זמני. במסגרת הלוואה זו, הריבית מוחזרת בתשלומים חודשיים ואילו פירעון הקרן מתבצע בתום תקופת ההלוואה.

את ההלוואה ניתן לקבל בשלושה מסלולים: הלוואה צמודה למדד בריבית קבועה; הלוואה צמודה למט"ח על בסיס ריבית הליבור; והלוואה לא צמודה על בסיס ריבית הפריים. שלושת המסלולים כוללים אפשרות לפירעון מוקדם ללא תשלום עמלות.

 משכנתא לזכאים

הבנק הבינלאומי משמש כמקור מימון עבור לווים הזכאים לקבלת הטבות משכנתא מטעם משרד הבינוי והשיכון. בין הזכאים נכללים זוגות שאין להם דירה, עולים חדשים, משפחות חד-הוריות, רווקים מעל גיל 30 וקבוצות אוכלוסייה נוספות.

סכום המשכנתא נקבע על פי נקודות הזכאות, המחושבות על בסיס  קריטריונים שונים: מספר ילדים, מספר שנות נישואין, משך השירות הצבאי/לאומי, גילו של מבקש ההלוואה ועוד. כדי לקבל את המשכנתא יש להנפיק תעודת זכאות באחד מדלפקי המשכנתאות של קבוצת הבינלאומי.

במידה ואתם צריכים עורך דין בנקים – פנו אל דני אורדן, יש לו את כל הניסיון לעזור לכם.

כלים נוספים לתכנון המשכנתא

תכנון המשכנתא נחשב לחלק החשוב ביותר בתהליך נטילת המשכנתא. תכנון נכון כולל התחשבות במאזן ההוצאות וההכנסות החודשיות, השינויים המתרחשים במדדים השוק ובריביות וכיוצא בזה.

אתר הבנק הבינלאומי מספק שירותים לתכנון משכנתא. השירותים כוללים מדריך משכנתא מפורט, מחשבון משכנתא, מילון מונחים למשכנתאות ועוד. בנוסף, מציע הבנק ייעוץ אישי בסניפים מטעם מומחי המשכנתאות וכן שירות אונליין ושירות טלפוני.