איך בוחרים דיבורית לקסדה?

מוכנים לשפר את חווית הרכיבה שלכם? אין ספק שדיבורית לקסדה היא אחד האלמנטים המוסיפים ביותר לחווית הרכיבה של הרוכב ומאפשרת לשוחח בצורה יעילה קלה ונוחה. אבל שיש כל כך הרבה דיבוריות בשוק, איך בוחרים את הדיבורית המושלמת עבורנו?

 

דיבורית לקסדה הפתרון המושלם

זה לא משנה אם אתם שליחים, מבלים שעות רבות על הכביש, או סתם מעוניינים שתהיה לכם את האפשרות לשוחח בצורה נוחה ורהוטה, דיבורית לקסדה היא בדיוק מה שאתם צריכים. בניגוד לאוזניות בלוטוס שונות, כמו לדוגמא אוזניות מבית אפל, דיבוריות לקסדה מאפשר לבצע שיחת טלפון בתנאים אידיאלים וסטרילים, ללא הפרעות רקע וללא ניתוקים.

אוזניות לקסדה

מה חשוב לבדוק לפני?

אז אחרי שסיכמנו שדיבורית לקסדה בהחלט תעזור לנוחיותכם, אספנו לכם כמה דברים שחשוב לבדוק.

 

מה סוג התקשורת של הדיבורית?

בגדול, יש שתי אפשרויות כלליות לדיבורית לקסדה, האופציה הראשונה שכולנו מכירים זה חיבור תקשורת מסוג בלוטוס. באופן הזה תוכלו להתחבר למכשיר הסלולרי שלכם בקלות וביעילות. באופציה הזאת עדיף שיהיה לכם גם מעמד לפלאפון על מנת שתוכלו לשלב בניהם.

האופציה השנייה, היא בעצם דיבורית שפועלת כמו אוקי טוקי (אינטרקום) ומאפשרת לשוחח עם רוכבים אחרים, שיש להם את אותה הדיבורית. סוג זה יתאים לקבוצות רכיבה המעוניינים לתקשר בניהם במהלך הדרך.

 

עמידות

חשוב לבדוק כי דיבורית הקסדה עמידה מפני נזקי מים ואבק. בסופו של דבר, הקסדה שלכם מגנה על ראשכם ממים או אבק, אבל לא על הדיבורית. לכן, חשוב לבדוק מה מידת העמידות של הדיבורית ולהבין האם היא מתאימה לכם. לדוגמא, אם אתם רוכבי שטח, רצוי להשתמש בדגם עמיד במיוחד.

 

חיי הסוללה

שימו לב, חיי הסוללה של הדיבורית חשובים במיוחד, בטח אם אתם שליחים ומדובר ביום עבודה שלכם. חשוב לבדוק מה חיי הסוללה ולוודא שמספר השעות תואמות את השעות שאתם מבלים על הכביש.

אוזניות לקסדה

פיצ'רים נוספים

דיבוריות שונות, מציעות תנאים שונים. לדוגמא, ישנן דיבוריות הפועלות גם על פי פקודות קליות, בדומה לחוויה שיש עם SIRI וכך תוכלו בעצם להוציא שיחות רק באמצעות פקודה קולית. חשוב שתבדקו את הפיצ'רים הנוספים הקיימים ותוודאו שהם מתאימים לכם ואתם לא קונים מכשיר יוקרתי יותר, אבל הוא לא משרת את הצרכים שלכם.

 

האם כל סוגי הדיבוריות מתאימים לכלל הקסדות?

בגדול כן. דיבורית לקסדה מתחברת על גבי הקסדה ולכן, ברוב המקרים תתאים לכל סוגי הקסדות.

 

לסיכום

בשנים האחרונות חלה גדילה משמעותית ברוכשים דיבוריות לקסדה ולא סתם, מדובר על אחד השיפורים המשמעותיים ביותר לרוכב. דיבורית לקסדה מאפשרת לנהל שיחות טלפון, לשמוע מוזיקה, לשמוע את ההנחיות של וויז ובשילוב עם מעמד למכשיר הטלפון, תוכלו ליהנות מחווית רכיבה כוללת.

לפני בחירת הדיבורית האידיאלית עבורכם, חשוב לבדוק את 4 הנקודות שציינו: סוג תקשורת, עמידות, חיי סוללה ופיצ'רים נוספים. נסיעה בטוחה!

אוזניות לקסדה

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם