איך בוחרים יועץ מס מוסמך לעסק שלך בישראל – אלון טהורי

החלטת שאתה רוצה לנהל עסק? לא מוכן להיות יותר שכיר ורוצה להיות אדון לעצמך? אם כך, ברור מדוע אתה בדילמה ומדוע אתה תוהה: איך תבחר את יועץ המס שלך ועד כמה הוא אדם שחשוב לך לקבל ממנו שירות? כל התשובות במאמר שלפניך.

איך בוחרים יועץ מס מוסמך לעסק שלך בישראל - אלון טהורי

למה לא כדאי לוותר על שירותיו של יועץ מס מוסמך?

האמת היא שיש היום הרבה פעולות שקשורות למיסים שכן תוכל לעשות בעצמך. אתה יכול לקרוא חומר רב ומגוון בנושא, וכמו כן, יש גם תוכנות שיכולות לעזור לך בעניין הזה. עם זאת, ואפילו אם אתה עוסק פטור שמנהל עסק קטן, לא בטוח שכדאי לך לוותר על שירותיו של יועץ המס. אדם שלמד את התחום הזה והצליח לצבור בו לא מעט ניסיון יוכל לעזור לך הרבה מעבר למה שאתה חושב. הוא יידע להבין איפה הטעויות שאתה עלול לבצע ובעיקר – הוא יוכל לבצע עבורך פעולות חשובות כמו תאום מס או תשלום קבוע של כל המיסים הנדרשים כדי להימנע מקנסות מיותרים.

 

מה חשוב לברר כשמחפשים יועץ מס?

זה לא משנה עד כמה העסק שאתה רוצה להקים גדול או קטן, כי מה שבטוח זה שיועץ המס שלך צריך להיות מספיק מקצועי כדי להתמודד עם המשימה. לכן יש לברר: האם זה יועץ מס מנוסה? האם הוא מקצועי? האם יש לו את כל ההשכלה הרלוונטית? והאם בעלי עסקים אחרים שמקבלים ממנו שירות כבר שנים ממליצים עליו בחום? האם הוא זמין לטפל גם בעסק שלכם והאם השירות שהוא מציע מספיק נרחב עבורך? כדאי לברר את הנקודה הזאת מראש כי בסופו של דבר לא כל יועצי המס נותנים בדיוק את אותו השירות. ההמלצה שלנו היא לפנות אל יועץ מס שמציע שירותים מגוונים כמו: פתיחת תיק עוסק פטור או מורשה, פתיחה וניהול של חברה בע"מ, שירותי הנהלת חשבונות מגוונים, הגשת דו"ח שנתי, הגשת הצהרת הון ועוד.

 

כמה עולים שירותיו של יועץ המס?

לבסוף, טבעי ביותר שגם שאלת המחירים תשפיע על ההחלטה שלך, כי אומנם אתה רוצה יועץ מס טוב שאפשר לסמוך עליו, אבל כמה באמת תהיה מוכן לשלם לו? לכן יש טעם לברר מראש לא רק איזה שירות אפשר לקבל במקום אלא גם כמה כל פעולה כזאת יכולה לעלות לך. אם אתה מחפש יועץ מקצועי, אמין וכזה שלא גובה מלקוחותיו מחירים מופקעים, כדאי שתכיר את אלון טהורי יועץ מס מוסמך. אלון טהורי מגיע עם הניסיון הנדרש ועם מקצועיות חסרת פשרות. לכן, אפילו אם נדמה לך שהעסק שלך מורכב מאוד ומאתגר בכל מה שקשור לנושא המיסים, עם אלון טהורי יש לך על מי לסמוך. איתו תוכל לישון בשקט ולדעת שאתה מתנהל נכונה מול כל רשויות המיסים, אז למה שלא תפנה אליו עוד היום?

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם