איך לרכוש מטבעות קריפטו – ומהם המטבעות המובילים כיום בשוק

פעם כשאנשים היו רוצים להשקיע כסף הם היו משקיעים במניות בבורסה או בנדל"ן. כיום, אנשים רבים החלו להשקיע במטבעות וירטואליים, כמו קריפטו. לכל מטבע קריפטו יש את התכונות והמאפיינים שלו, מעוניינים לדעת אילו מטבעות ניתן לרכוש? וכיצד? אנו כאן כדי לעשות סדר.

איך לרכוש מטבעות קריפטו - ומהם המטבעות המובילים כיום בשוק

מה זה מטבע קריפטו?

מטבע קריפטו הוא בעצם נכס שנמצא בדיגיטל, ניתן לשלם ולסחור איתו. מטבע זה נמצא ברשת תוכנה מבוזרת בעלת קוד פתוח, אליה יש לכל אחד גישה ושליטה. לכל מטבע כזה יש הצפנה המאבטחת עסקאות וירטואליות, מפקחת על העברת מטבעות, ושולטת בייצור מטבעות נוספים.

ערך כל מטבע נקבע באופן מבוזר – ע"י הסכמת רשת הצורכים. לכן, לגופים ממשלתיים או מוסדות מקובלים אין השפעה על כך. אחד היתרונות הבולטים של המטבעות הללו הוא שניתן לסחור איתם בסכומים גבוהים עם עמלות מינימליות, דרך האינטרנט ללא תיווך בנקאי ובמהירות. למידע נוסף: https://cryptoworld.co.il

 

האם כל אחד יכול לרכוש? איך?

המטבעות הקריפטוגנים יכולים להגיע לסכומים אדירים, השווי בדרך כלל מכפיל את עצמו פעם בכמה זמן. אך ניתן לקנות עשיריות או אפילו מאיות של מטבע. בכל מטבע יש מיליון יחידות, לכן גם בסכומים צנועים למדיי ניתן לקנות כמות מסוימת של קריפטו.

אם ברצונכם ללכת על זה ולקנות מטבעות קריפטו אתם יכולים לעשות זאת באחת משתי דרכים. ברמת העיקרון, על מנת לרכוש מטבעות קריפטו צריך להוריד את התוכנה המבוזרת, להריץ גרסה בעזרת הקוד הפתוח ולקנות שם מטבעות בצורה עצמאית. אך, זה עשוי להיות מורכב ויקר מידי. לכן, רוב האנשים קונים קריפטו דרך בורסות קריפטו – עצמאית או בעזרת יועץ פיננסי.

 

המטבעות המובילים בשוק

ישנם אלפי סוגי מטבעות קריפטוגנים אך כמה מהם בולטים ומובילים במיוחד:

  • ביטקוין
  • דאש
  • קריפיטו נאו
  • סטים
  • קראנדו
  • פירקוין
  • אתריום

עם זאת, יש לציין כי לכל מטבע מתוך אלפי הסוגים יש אחוזי סיכון וסיכוי. ישנם מטבעות שהיו בפסגת הרשימה לפני כמה שנים וקרסו. לכן, כדאי לבחור באיזה מטבע להשקיע לפי היקפי מסחר ויציבות שווי ולא לפי שמות והבטחות גדולות. אנו ממליצים לחקור ולבצע בדיקה מעמיקה, להתייעץ עם אדם שעוקב אחרי השוק זמן רב ולפי זה להחליט איזה מטבעות משתלמים עבורך.

 

ראו הוזהרתם

באופן כללי, תמיד כדאי להישמר מרמאות. בתחום הקריפטו, כדאי להישמר במיוחד. כיוון שהקריפטו הוא תחום חדש ולעיתים לא בהיר מספיק, זה מוליד נוכלים רבים. אנו ממליצים להישמר מאנשים המגיעים אליכם דרך הרשתות החברתיות ומציעים לכם דרך להרוויח הרבה קריפטו במעט זמן. אם דרך הרווח קלה מידי, זה הזמן לחשוד – כסף לא גדל על העצים…

 

לסיכום

עידן מטבעות הקריפטו בשיאו! זהו תחום לימוד לכל דבר ועניין, על מנת להצליח להשקיע נכון ולצאת מורווחים, אל תחפשו את הדרך הקלה. תחקרו, תשוו, תתייעצו עם מי שצריך וכך תבחרו כיצד להשקיע – אל תסתמכו על נתונים שמצאתם בגוגל. בהצלחה!

איך לרכוש מטבעות קריפטו - ומהם המטבעות המובילים כיום בשוק

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם