אילו סוגים של מתלי כביסה קיימים?

כביסה! אחת ממטלות הבית המהנות ביותר? או מאבק יומיומי? אנחנו רוצים להאמין שכיף לעשות כביסה, לפחות עד שלב הילדים שמייצרים הר של כביסה תוך שעה קלה. כביסה טובה היא כביסה שעושים בכיף ובאהבה ובעיקר עם ריח מדהים. כדי להפוך את הכביסה לאחת המטלות החביבות עליכם, עליכם לוודא שיש לך ציוד מתאים ונוח. כשיש לנו ציוד מתאים, תמיד יותר קל לבצע את מטלות הבית.

בכביסה אחד הדברים הכי משמעותיים הוא המתלה! אם יהיה לכם מתלה נוח הממוקם במקום טוב בבית, נפתח בקלות, מכיל הרבה בגדים ומחזיק מעמד זמן רב, חווית הכביסה שלכם תשתפר ואולי, רק אולי, אף תמצאו את עצמכם תולים כביסה בשמחה! אז אילו סוגי מתלי כביסה קיימים היום בשוק? מה הם המומלצים ביותר? וכיצד תתאימו את המתלה לבית שלכם? מדריך מקיף על מתלי כביסה!

 

מתלים מדהימים לשימוש קליל ונוח בבתים עם חצר!

מתלה כביסה מסתובב

מתלה כביסה מסתובב הוא מתלה כביסה מעולה שיכול להכיל המון כביסה ומאפשר לה להתייבש בצורה מירבית. הוא גם מאד יפה אסתטית ומייצר אווירה פרברית שקטה ונעימה. למי הוא מתאים? לבתים עם חצר גדולה. אם יש לכם חצר גדולה מספיק, מתלה כביסה מסתובב יהיה הפתרון הכי טוב עבורכם. חשוב להבין היכן תתמקמו אותו בדיוק, כך שלא יתפוס את מרכז החצר.

 

מתלה כביסה חיצוני מתקפל

מתלה כביסה מתקפל הוא מעולה, מאד יעיל, יפה ונוח. במקרים מסוימים הוא פתרון אידאלי לתליית הכביסה. מדובר במתלה בעל מנגנון מאד פשוט. המתלה מחובר לקיר, ומתי שאתם לא משתמשים בו אתם פשוט מצמידים אותו לקיר. למי הוא מתאים? אידאלי לכל סוג של חצר גם קטנה יותר. חפשו להציב את המתלה במקום מוצל יחסית כך תוכלו לשמור על הכביסה בצורה הטובה ביותר. באופן כללי יבוש כביסה מומלץ לעשות באוויר הפתוח. אך מה קורה אם אין לכם חצר?

מתלה כביסה

אילו מתלים מתאימים לבתים ללא חצר?

מתלה בתלייה חיצונית

אם יש לכם בבית חלון שקל לתלות ממנו כביסה, להציב בו מתלה יהיה נוח ואידאלי. תוכלו להציב מתלה קבוע מחוץ לחלון ולתלות בו כביסה בקלות. באופן הזה תליית הכביסה לא תתפוס כלל מקום בבית.למי הוא מתאים? לבתים או דירות קטנות יחסית, בהן לא כדאי להשתמש במתלה כביסה פנימי.

 

מתקן כביסה מקיר לקיר

מתלה כביסה מקיר לקיר הוא אחד המתלים המעולים ביותר בעולם הכביסה היום! מדובר במתלה שיכול להתקפל בקלות בעזרת מנגנון פשוט שהחבלים פשוט נאספים אליו, בצורה זו כשהוא מקופל הוא לא תופס כלל מקום בבית או בחצר. המנגנון המעולה הזה מונע שקיעת חבלים כשהמתלה פתוח, ומאפשר תלייה טובה ונוחה מאד. למי הוא מתאים? לכולם! מתקן כביסה מסוג זה מתאים לכל סוגי הבתים ויכול להיות מעולה גם בפנים וגם בחוץ! אז השקיעו קצת מחשבה ותכנון, בחרו חברה מצוינת המומחית למתלי כביסה מעולים ושפרו את חווית הכביסה שלכם בהקדם! מתלים לבגדים

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם