אילו סוגים של קופה רושמת קיימים בשוק?

קנייה של קופה רושמת חדשה היא החלטה עסקית קריטית יותר לקמעונאים מאשר אי פעם. הקופה הקמעונאית המודרנית היא, כמובן, לא רק קופה או מגירת מזומנים; זוהי תוכנה וחומרת קופה חזקה שיכולה לבצע פעולות עסקיות שונות, לקבל צורות תשלום מודרניות, ואפילו לספק עצות שימושיות לגבי מלאי והזמנה.

אבל מהן האפשרויות העיקריות שלכם בכל הנוגע לקופה הרושמת שלכם? בואו נסתכל על סוגים שונים של קופות רושמות וכיצד כל אחת מהן יכולה לשרת את העסק שלכם.

 

סוגים שונים של קופה רושמת

כעת נפנה לסקור את הסוגים הפופולאריים ביותר של קופות רושמות, הקיימות כעת בשוק:

סוגים שונים של קופה רושמת

קופות רושמות אלקטרוניות (ECR) 

אז בואו נתחיל עם ECR. מכונות אלו שימשו במשך עשרות שנים כאופציה היחידה לקבלת כרטיסי אשראי או כל תשלום אלקטרוני. עם התפתחותם, הם הוסיפו תכונות למעקב ודיווח מכירות, כמו גם כמה נתוני ניהול מלאי פשוטים. למרות שהם מיושנים לחלוטין כיום, הם יכולים להתאים לקמעונאים קטנים יותר שאינם זקוקים לסיוע במעקב אחר מלאי או בפעולות עסקיות אחרות.

קופות רושמות אלקטרוניות (ECR) 

קופות רושמות וחומרת שולחנית ממוחשבת 

העשורים האחרונים חוללו שינויים משמעותיים בעולם הקופות, כלומר עם תחילתן של מערכות נקודת המכירה או הקופה. מערכות אלו מוסיפות מערך של תכונות חדשות ל-ECR ומציעות הרבה יותר גמישות, מה שמאפשר התאמה אישית יותר של נישה. מערכות אלו מספקות לקמעונאים מגוון רחב של סיוע עסקי. הם תמיד מגיעים עם סורקים המאפשרים לעסק לאסוף ולנתח נתונים דרך תוכנת הקופה. תוכנה כזו יכולה לבצע ניתוח ונהלים עסקיים חשובים:

– ניהול מלאי
– ניתוח ביצועי המוצר
– דוחות ומדדי מכירה
– ניהול עובדים
– ניהול קשרי לקוחות (CRM)
– מכירות, מבצעים והנחות
– חישובי עמלות
– ניהול טיפים
– כלים להנהלת חשבונות
– אינטגרציה של מסחר אלקטרוני 

ועוד רבים.

 

קופות רושמות מבוססות ענן 

כעת ניתן להפעיל גם מחשבים שולחניים וגם טאבלטים דרך הענן, ההתקדמות האחרונה שנעשתה בקופות רושמות. מערכת מבוססת ענן מגיעה עם יתרונות רבים וגמישות רבה. ההבדל הוא בתוכנה ולא בחומרה.

 

קופות רושמות ניידות בטאבלטים 

בעוד שקמעונאים גדולים דורשים לעתים קרובות מכונות קופה שולחניות גדולות, עסקים רבים יכולים ליהנות מנקודת מכירה של טאבלטים. אלה מגיעים בדרך כלל עם אותן תכונות המשמשות לשיפור התפעול העסקי, אך עלותן פחות מפתרון נקודת מכירה שולחני מסורתי.

ובניגוד לקופות שולחניות, ניתן להזיז בקלות טאבלטים בשטח הקמעונאי, מה שמאפשר לשותפים לבדוק לקוחות במהירות ובנוחות. בשעות עמוסות ביום, הטאבלטים האלה מהירים להפעיל ולהוסיף נתיב קופה חדש או קופה ניידת.

 

לסיכום 

אם אתם זקוקים לקופה רושמת ממוחשבת שהיא חוד החנית של הטכנולוגיה בענף, יש לנו את הכתובת עבורכם. אתר https://jptrade.co.il, מכיל עבורכם את מגוון הקופות רושמות האיכותי והרחב ביותר בשוק. כל זאת, בליווי תודעת שירות, אחריות וליווי בכל שלב.

אילו סוגים של קופה רושמת קיימין בשוק?

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם