איפה מומלץ ללמוד הנהלת חשבונות?

בזמן האחרון סקרים שונים מעידים על כך שיש בשוק העבודה מחסור גדול באנשי מקצוע בתחום ניהול החשבונות. אתם אולי לא תאמינו למספרים, אבל אנו מדברים על סדר גודל של כמה עשרות אלפים שחסרים בישראל. המחסור באנשי ניהול חשבונות כנראה ילך ויגדל עם השינויים בשוק התעסוקה.

תחשבו על זה רגע, יותר ויותר אנשים מפסיקים לעבוד כשכירים והופכים לעצמאים. המגמה החריפה לאחר משבר הקורונה, ואנשים רבים פותחים עסקים קטנים ומגשימים חלומות. העובדה שכל עסק במדינת ישראל חייב איש מקצוע לניהול חשבונות, מגדילה את הביקוש הגדול לאנשי מקצוע בתחום. בקיצור, מנהלי חשבונות לא יהיו מובטלים בשנים הבאות.

 

אז למה ללמוד הנהלת חשבונות?

אם שאלתם את עצמכם למה כדאי ללמוד הנהלת חשבונות, הגעתם למקום הנכון. הכנו כאן רשימה קצרה של כמה סיבות שהופכות את לימודי הנהלת החשבונות למשתלמים במיוחד:

  1. תעסוקה – הסיבה הראשונה והפשוטה ביותר, היא זו שבגללה רובנו הולכים ללמוד. כמו שאמרנו, יש צמא אדיר למנהלי חשבונות מקצועיים, וכנראה שאחרי שתסיימו את הקורס תוכלו למצוא עבודה בקלות.
  2. יציבות תעסוקתית – יתרון נוסף בעולם הזה הוא היציבות התעסוקתית. יש תחומים שבהם אנשים מרוויחים המון כסף, כמו בהייטק, אבל מחר בבוקר יכולים להודיע להם שהם מפוטרים. קשה למצוא היום תחומים עם יציבות דומה לזו של הנהלת חשבונות. אחרי הכל, מנהל חשבונות מקצועי שמכיר את הארגון זה דבר שרוב הבוסים רוצים לשמור עליו.
  3. אופק אפשרויות רחב – ניהול חשבונות הוא תחום נרחב עם נגיעה בהמון תחומים משיקים. זה אומר שתוכלו להתקדם להמון תפקידים, להמשיך ללמוד בקורסים ובהשתלמויות נוספות, ולהתקדם במעלה הפירמידה.

חשבונאות

מה לומדים בקורס הנהלת חשבונות?

קורס הנהלת חשבונות הוא קורס שבו לומדים את כל מה שמנהל חשבונות צריך לדעת מבחינה תיאורטית ויישומית. הלימודים התיאורטיים מתמקדים בעיקר בתקנות ובחוקים הכלכליים השונים שתצטרכו להכיר, אך גם בעולם הפיננסי. אתם תצטרכו ללמוד איך עובדת חברה, איך לנהל מאזן, ועוד. בחלק היישומי תתרגלו את כל הדברים שלמדתם בתיאוריה, ממש כמו שתעשו בעבודה שלכם. המטרה היא שתגיעו לעבודה הראשונה עם ידע מעשי.

 

אז איפה כדאי ללמוד הנהלת חשבונות?

אם אתם לא סגורים על מקום לימודים, אנו ממליצים בחום על מכללת חשב לחשבונאות. זהו אחד המקומות המובילים בארץ בכל מה שקשור להכשרה של מנהלי חשבונות, והמכללה מלווה את הבוגרים שלה גם אחרי הלימודים ומסייעת להם למצוא עבודה.

צוות ההוראה של המכללה מסור לטובת התלמידים, ועושה הכל על מנת שהם יצליחו בקורס. מדובר על צוות עם הרבה ותק וניסיון בעולם המקצועי. בנוסף, יש במכללה שלל תכניות לימודים כדי שכל אחד יוכל ללמוד: לימודי בוקר, לימודי ערב, לימודים בימי שישי, ועוד.

לימוד

סיכום

אם אתם בדרך ללימודי הנהלת חשבונות, אין לכם מה להתלבט, הירשמו כבר עכשיו למכללת חשב.

ללמוד חשבונאות

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם