איפה מפרסמים מודעה בנודע למכירת משרד?

בימים האחרונים אנו שומעים לא מעט שיחות שעוסקות בפרסם של מודעות של מכירה והשכרה של משרדים. נושאי שיחה אלו לא סתם עולים על ידינו. שכן, הבניין שבו המשרד שלנו נמצא כיום, צפוי לעבור הליך של תמ"א.

הדבר מוביל את כל בעלי המשרדים שמסביב לתור אחר משרדים חדשים ולמכור את אלו שברשותם. דעות מיושנות ששמענו בנושא זה גרמו לנו להבין כי עלינו לעצור הכול ולכתוב מדריך שיציג בפני כל דורש איפה מפרסמים מודעה בנוגע למכירת משרד. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים.

 

תכירו את האנשים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

כשהבנו שאנו רוצים לכתוב את המדריך הנוכחי, היה לנו ברור שיש לנו פלטפורמה אחת שבה צריך לפרסם מודעה בנוגע למכירת דירה. אם נולדתם ב – 2 העשורים האחרונים, אתם וודאי מבינים שאנו מתכוונים לרשת האינטרנט.

אחרים, לעומת זאת, שוחחו בעיקר על האפשרות לפרסם מודעות ברחובות או בעיתונים מקומיים (שבואו נהיה רגע כנים – אף אחד לא קורא אותם). כך בעצם הגענו להבנה כי עלינו להעלות את המודעות לשימוש באינטרנט שנחשב לכלי החזק ביותר בכל הנוגע לפרסומים של נדל"ן.

 

אז איפה מפרסמים מודעה בנוגע למכירת דירה?

כעת, אתם כבר יודעים כי ההמלצה שלנו היא לפרסם מודעות על נדל"ן באינטרנט בלבד. שכן, זו הפלטפורמה הטובה והמתקדמת ביותר. אם אתם רוצים לפרסם מודעה בעקבות מכירת משרדים ברשת, כדאי שתדעו כי עליכם להכיר מקרוב את האפשרויות השונות שעומדות בפניכם.

 

איפה מפרסמים מודעה בנוגע למכירת דירה? אפשרות מספר 1

האפשרות ה – 1 היא באמצעות פרסום של המודעה שלכם באתר שזה הייעוד שלו. כלומר, אתר נדל"ן שבו ניתן לפרסם את הדברים הבאים:

  • דירות
  • משרדים
  • מחסנים ועוד

זו האפשרות המוכרת ביותר.

 

איפה מפרסמים מודעה בנוגע למכירת דירה? אפשרות מספר 2

האפשרות השנייה מתאימה למי מכם שיש לו רשת חברתית. שכן, שם ניתן לפרסם מודעות ב – 2 פלטפורמות עיקריות:

  1. בדף הפרופיל
  2. בקבוצות ייעודיות

אם בחרתם למשל בפרסום בפייסבוק, תוכלו להיכנס אל קבוצה שבה מציעים משרדים (או נכסי נדל"ן אחרים) למכירה.

 

פרטים שחשוב לציין במודעה

זה לא משנה אם בחרתם באפשרות מספר 1 או 2. בשני המקרים, עליכם לפרסם כמה שיותר פרטים. שכן, זו הדרך להגיע אל המתעניינים שרוצים לדעת מה המשרד שלכם מציע. בנוסף לכך, חשוב גם שתוסיפו תמונות עדכניות של המשרד כשהוא מסודר ונקי. שכן, תוספת של תמונות איכותיות עשויה להביא לעלייה במספר הפניות הרלוונטיות.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איפה מפרסמים מודעה בנוגע למכירת משרד. כעת, כשיש לכם את כל המידע בנושא, נותר לכם רק לבחור את האפשרות המתאימה לכם ביותר ולשכוח מפרסומים בעיתונים ועל גבי לוחות מודעות – זה כבר פאסה.

מכירת משרדים

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם