איתור ביטוח מקיף לדירה

ייתכן מאוד שעשיתם בעבר ביטוח לאחת הדירות שגרתם בה, ייתכן גם ששכחתם מהביטוח הזה עד הרגע הזה ממש. במהלך החיים אנחנו עושים לא מעט ביטוחים שונים ועם הזמן אנחנו שוכחים מהם. אותם ביטוחים שעשינו בעבר וכיום הם כבר לא רלוונטיים עבורנו כנראה מצטברים לסכום לא קטן של כסף שאנחנו משלמים כל בחודש. על פי הסטטיסטיקה כ-70% מאזרחי מדינת ישראל נמצאים במצב של "כפל ביטוח".

איתור ביטוח מקיף לדירה

בדיוק בגלל זה הוקם מיזם הר הביטוח

מיזם הר הביטוח הוא פרויקט שנועד לעזור לכם לאתר ביטוחים. בעזרת המיזם תוכלו לקבל דו"ח מפורט בו מופיעים כל הביטוחים שרכשתם בעבר. הדו"ח יעזור לכם להבין על אילו ביטוחים אתם עדיין משלמים, אילו ביטוחים כבר לא פעילים, האם יש לכם כפל ביטוחים או האם יש לכם ביטוחים מיותרים ולא רלוונטיים.
מיזם הר הביטוח יכול לעזור לכם לאתר מגוון רחב של סוגי ביטוחים, ביניהם ביטוח מקיף לבית העסק, ביטוח למקרי מוות, ביטוחי בריאות, ביטוח רכב רכוש ועוד.
מטרת המיזם היא לעזור לכם להוזיל את עלויות הביטוח ולחסוך מאות שקלים בשנה.

 

איך ניתן לאתר ביטוח מקיף לדירה

דרך מיזם הר הביטוח תוכלו גם לבצע איתור ביטוח מקיף לדירה.
ביטוח מקיף לדירה הוא פוליסת ביטוח שמכסה נזקים בהתאם לכיסויים שנרכשו ולסיכונים שמופיעים בפוליסה.
פוליסת ביטוח לדירה מתחלקת למעשה לשני חלקים. החלק הראשון הוא הביטוח למבנה עצמו. בחלק זה כלולים כל האלמנטים הקבועים בדירה שמחוברים אליה בצורה קבועה. למשל דודים, חשמל, תשתיות טלפון ועוד. ביטוח זה מכסה נזקים שעלולים להיגרם מהצפה, פריצה, עשן, דליקה וכו'.
החלק השני הוא הביטוח לתכולת הדירה. הביטוח כולל את הדברים אותם אתם מעוניינים לבטח בתוך הדירה עצמה. כדי לבטח את תכולת הדירה עליכם לרכוש את כל הפרטים שאתם מעוניינים לבטח בפוליסה. תכולת הדירה יכולה להיות כלי בית, מוצרי חשמל, ספרים, רהיטים, בגדים ועוד.
שימו לב כי בפוליסת ביטוח דירה סטנדרטית יש הגבלה לחפצי ערך כגון דברי אומנות, דברי אספנות ותכשיטים. במידה ותרצו לבטח גם את פריטים אלו בתכולת הדירה, עליכם לבטח אותם על פי ערכם המלא, לעדכן את חברת הביטוח ולרכוש פוליסת ביטוח מתאימה.

פוליסת ביטוח דירה תכלול בתוכה גם את מרכיב צד ג' שנועד לספק פיצוי במקרים בהם נגרם נזק לצד שלישי כתוצאה מרשלנות של המבוטח. כיסוי זה הוא לרוב חלק מביטוח תכולת הדירה אך ניתן לרכוש אותו גם כחלק מביטוח המבנה.

יכול להיות שבעבר עשיתם כבר ביטוח מקיף לאחת הדירות שגרתם בהן, הר הביטוח יעזור לכם לבדוק האם יכול להיות שאתם עדיין משלמים על ביטוח לדירה שאתם כבר לא גרים בה.

לפרטים נוספים לחצו כאן.

 

זכוכית מגדלת ואיש

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם