אלו מונחי הסלנג הכי מוכרים בפוקר

בשורות הבאות, ריכזנו עבורכם מילון מונחים בפוקר אשר מקיף את כל סוגי המשחקים הפופולאריים ביותר סביב השולחן. בין אם אתם מתחילים או מתקדמים יותר בעולם הפוקר, המידע הבא יכול לשמש אתכם במשחק הבא שלכם – המשיכו לקרוא. 

 

כמה מילות הקדמה על שימוש במונחי פוקר

לפני שנפרוס בפניכם את כל מונחי הפוקר הכי פופולאריים, ראוי לרגע להתעכב על החשיבות של שימוש נכון במונחי פוקר. בסופו של דבר, שימוש נכון במונחי פוקר מוביל לתקשורת יעילה בין השחקנים. הימורים, העלאות, קריאות שונות ועוד, כל הפעולות האלו מתבצעות באמצעות מונחים ספציפיים שכל שחקן ושחקנית אמורים להכיר.

לפיכך, בהחלט ניתן להגיד כי הבנה שגויה של מונח עלולה להוביל להטעיות, אי הבנות ותסכולים במהלך המשחק. כמו כן, חשוב לציין כי מונחי פוקר רבים קשורים לאסטרטגיות משחק ספציפיות. לדוגמה, הבנת המונח "בליינד (Blind)", תאפשר לכם להבין שישנו הימור חובה אשר מוצב על ידי שני שחקנים לפני חלוקת קלפים.

פּוֹקֶר

הבנת המונחים בעולם הפוקר

בעוד כי ישנם אתרי הימורים לישראלים מסוגים שונים, כל האתרים משתמשים בד"כ באותם מונחים. כאמור, מונחים בעולם הפוקר מאפשרים לעקוב אחר התקדמות המשחק ולהבין את ההחלטות של שחקנים אחרים. אז, בלי הרבה דיבורים, הנה 8 מונחים נפוצים במיוחד בעולם הפוקר:

  1. אול אין (All-In): זהו הימור על כל הז'יטונים.
  2. העלאה: זוהי פעולה אשר מהווה את הגדלת ההימור לאחר ששחקן אחר הימר.
  3. אנטה (Ante): הימור זה מהווה את ההימור ההתחלתי שכל שחקן נדרש להכניס לפני כל יד.
  4. קלפי קהילה: אלו הם הקלפים הפתוחים על השולחן, וכל השחקנים יכולים להשתמש בהם.
  5. דילר: זהו כמובן השחקן אשר מחלק את הקלפים.
  6. השוואה: זוהי פעולה אשר מהווה את השוואת סכום ההימור ששחקן אחר הימר עליו.
  7. בלוף: זהו מצב שבו אדם משחק את היד שלו תחת הרושם שהיא חזקה, כאשר בפועל היא חלשה.
  8. פלופ: אלו הם קלפי הקהילה הראשונים אשר מחולקים סביב השולחן, כלומר הפתיחה של היד.

חשוב לציין כי זהו רק מילון חלקי, וישנם עוד מונחים רבים בפוקר.

 

לסיכום, מס' מילים על למידת מונחי פוקר וחשיבותם

לסיכום, חשוב ללמוד מונחי פוקר לפני שמשחקים לא רק בגלל האסטרטגיות שבדבר, אלא נטו בגלל שפוקר הוא משחק חברתי. כמו כן, חשוב לציין שבמהלך המשחק השחקנים צריכים לקבל לא מעט החלטות של רגע. כאשר המונחים ברורים לכם, קל הרבה יותר לקבל את ההחלטות האלו בצורה נכונה, ובאופן שיראה לכל השחקנים עד כמה אתה שחקנים רציניים.

בסיכומו של דבר, בין אם אתם שחקנים מתחילים או מתקדמים יותר, ההמלצה הברורה שלנו היא להכיר את כל הביטויים הכי נפוצים סביב השולחן. בפועל, עצם הכרת המונחים הללו, זה מה שמשפר משמעותית את השחקן.

פּוֹקֶר

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם