בזכות מיזם הר הביטוח – בדיקה והוזלה של התיק הביטוחי ע"י מומחים ללא עלות

רבים מאיתנו היו מעדיפים כלל לא לחשוב על ענייני ביטוח ובטח שלא להתעמק בהם ולהבין את תיק הביטוח שלנו לעומק.

העדפה זאת משתקפת בנתונים הסטטיסטים שפרסמה רשות שוק ההון ולפיהם קיימים בארץ למעלה מ- 6.5 מיליון מקרים של כפל ביטוחי ומסך כל ההוצאות של המבוטחים בישראל על פרמיות, חלק גדול הוא מיותר לחלוטין.

בזכות מיזם הר הביטוח - בדיקה והוזלה של התיק הביטוחי ע"י מומחים ללא עלות

בשנים האחרונות חל שיפור במצב זה וישראלים רבים מצליחים לבדוק שאין כפילויות בפוליסות שלהם ולהוזיל את כלל העלות של התיק הביטוחי שלהם.

במאמר הבא נסביר כיצד הגענו למצב זה ומה יש לעשות בכדי לייעל את התיק הביטחי שברשותנו.

 

משרד האוצר והיוזמה שהתחילה את המהפכה בעולם הביטוח

לאחר שרשות שוק ההון שאחראית בין היתר על תחום הביטוח בארץ וכפופה למשרד האוצר, התריעה על ההיקף הגדול של כפלי ביטוח משרד האוצר יזם הקמה של אתר אינטרנט שמאפשר לכלל המבוטחים בישראל למצוא מידע על הפוליסות ברשותם. פרויקט זה נקרא הר ביטוח ומאז השקת המיזם מיליוני ישראלים נכנסו לאתר הר ביטוח על מנת לבדוק חפיפות פוטנציאליות בין פוליסות שונות ולגלות האם ניתן להוזיל את הפרמיות שהם משלמים.

 

מדוע הצעד הראשון של משרד האוצר לא מספיק בפני עצמו?

על פי כתבה שהתפרסמה בישראל היום, במקרים מסוימים חלק מהפוליסות לא יוצגו באתר הר ביטוח ולכן המשתמשים עלולים לפספס מקרים של כפלי ביטוח או לא להיות מודעים לתעריפים הגבוהים שהם משלמים. הסיבה לכך היא שבמעמד רכישת הביטוח סוכני ביטוח מסוימים יחתימו את רוכשי הפוליסה על מסמך לפיו הפוליסה צריכה להישאר חסויה ועל כן פוליסות אלו לא יופיעו במאגר של הר ביטוח.

סיבה נוספת בגינה במקרים מסוימים השירות של אתר הר ביטוח אינו מספק קשורה לרמת הבקיאות של המשתמש ולמידת הפנאי שיש לו לבחון את הפוליסות הקיימות על סעיפיהם השונים ולבחון אלטרנטיבות פוטנציאליות מתוך מטרה לגבש תיק ביטוחי משתלם יותר.

 

מקצועני הר ביטוח – היוזמה שלקחה את המהפכה צעד ענק קדימה

למרבה המזל, הבעיות שעלו בעת השימוש באתר הר ביטוח קיבלו מענה בצורה של יוזמה שנקראת מקצועני הר ביטוח. על מנת להנות משירות זה יש למלא שאלון באתר מקצועני הר הביטוח. על בסיס המידע שהתקבל בשאלון מומחים בתחום הביטוח עורכים רשימה של כלל פוליסות הביטוח שנמצאות על שמכם, הן אלו הגלויות אשר זמינות לכל באתר הר ביטוח והן אלו הנסתרות שרק מומחים ידעו כיצד לאתר.

לאחר שכל המידע נאסף למעשה עושים לכם סדר בתיק הביטוחי: בודקים אם קיימים סעיפים מקבילים מפוליסות שונות, בוחנים אלטרנטיבות לפוליסות קיימות ומגבשים רשימה ברורה וקריאה עם המלצות כיצד לפעול. את הדוח תוכלו לקבל ללא תשלום ולהוציא את מסקנותיו לפועל בעצמכם או לחלופין תוכלו לשכור את שירותיהם של מקצועני הר ביטוח ולהנות מראש שקט.

אז גם אם קיימת בכם רתיעה מעניינים הקשורים בביטוח דעו שהיום קל מתמיד להסדיר את הנושא בקלות ובנוחות, לחסוך אלפי שקלים בשנה ולהנות מראש שקט.

 

מטבעות של כסף

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם