ביטוח – כדי שתוכלו באמת לנוח

בין אם אתם מתכננים בקרוב חופשה עם בן הזוג והילדים, ובין אם אתם מתכוונים לצאת עם כל החברים מהצוות בצבא לטיול ספונטני שהיעד אליו עוד לא הוחלט – ביטוח הוא בין הדברים החשובים ביותר שעליכם לעשות. לרבים מאיתנו עשיית ביטוח לטיולים בחוץ לארץ נשמעת כמו משימה ארוכה ומייגעת, שגובה ממנו הרבה זמן ובעיקר כסף, שאין בה תכלית של ממש. אך האמת היא, שעשיית ביטוח תאפשר לכם חופשה בראש שקט, כך שתוכלו להנות מבלי לחשוש שמשהו עלול לקרות לכם או לציוד שלכם.

 

מה המשמעות של עשיית ביטוח לפני הטיסה לחוץ לארץ?

ביטוח נסיעות לחוץ לארץ, יוודא שבמקרים חריגים ככל שיהיו, תהיו מוגנים הן מבחינה רפואית והן מבחינה הכספית. המשמעות של הביטוח בשפה פשוטה יותר היא שכאשר אתם משלמים לחברת הביטוח, כמו פספורט קארד, הפניקס, ביטוח ישיר, וכן הלאה – תוכלו לדעת כי במקרים שונים, אותם נפרט בהמשך, תקבלו את סכום הכסף הדרוש מחברת הביטוח, כאשר כמובן סכום הכסף המדובר גבוה בדרך כלל מזה שתשלמו עבור עשיית הביטוח.

סכום הכסף שתקבלו מחברת הביטוח אמור לכסות את הטיפול בבעיה שלשמה ביצעתם את ביטוח הנסיעות. נציין כי אין חוק המחייב את כל מי שנוסע לחוץ לארץ לבצע ביטוח נסיעות, אמנם ביטוח שכזה יוודא שיש לכם על מי לסמוך בעת הצורך, ולכל מקרה שלא יקרה – יש פיתרון שיסייע לכם או לבני משפחתכם.

ביטוח – כדי שתוכלו באמת לנוח

באילו מקרים ביטוח הנסיעות מסייע?

כיום חברות הביטוח מקנות הגנה בטיחותית וכלכלית עבור מקרים רבים, בהם נמנים בין השאר גם ביטול הנסיעה, גניבת מכשירים דיגיטליים, פציעה אפשרית במקרה של השתתפות בפעילויות ספורט ימי או אתגרי, מקרים חריגים בעת הריון של נוסעת, הידבקות בווירוס הקורונה או בכל מחלה אחר, וכן הלאה. תוכלו לבחור את חבילת הביטוח בה תהיו מעוניינים ולשלם בהתאם.

 

טרם בחירת חברת הביטוח – חשוב לבדוק

כיום חברות ביטוח רבות מציעות חבילות מגוונות במחירים משתנים ללקוחותיהם. כאשר אתם מבררים לגבי חבילות הביטוח השונות, מלבד הצעות המחיר השונות בהן תיתקלו, אנו ממליצים לכם לבדוק מה הם הכיסויים המוצעים, ואילו כיסויים ישתלמו לכם בצורה הטובה ביותר, בהתאם כמובן לאופי הנסיעה שלכם.

לדוגמא, אם אתם מתכננים לנסוע לחצי האי סיני ולצלול במקומות השונים שם, כמו שארם א שייח, כדאי כמובן לבצע ביטוח למקרה של ספורט ימי כמו צלילות. לעומת זאת, אם אתם מתכננים לבקר באיטליה ולהנות מסיור קולינרי, ממסע שופינג ומביקור במוזיאונים – ביטוח כזה אינו נחוץ עבורכם.

דבר נוסף שכדאי לבדוק הוא הזמינות והנגישות של החברה בה תרצו לבצע את ביטוח הנסיעות לח"ול שלכם. כמובן שכדאי לבחור בחברה אשר מעניקה ללקוחותיה שירות לקוחות 24 שעות ביממה, בכל ימות השנה ומכל מקום שבעולם – על מנת לוודא שבכל מקרה שלא יקרה, יש לכם למי לפנות.

ביטוח – כדי שתוכלו באמת לנוח

ממה מושפעים המחירים של חבילות הביטוח השונות?

ובכן, כמו בכל תחום, גובה מחירי חבילות הביטוח תלוי במספר גורמים. הגורמים המרכזיים המשפיעים על עלות חבילות ביטוח הנסיעות לחוץ לארץ הם יעד הטיסה, משך זמן הביטוח, סוגי הביטוח השונים אותם תרצו לעשות וכמובן מצבם הרפואי של המבוטחים.

לדוגמא, כאשר זוג המצפה לילד או לילדה מחליט לנסוע לחופשה בסיני, ברוב המקרים העלות של ביטוח עבור האישה בהריון, תהיה גבוהה יותר מהעלות עבור הגבר. כמו כן, מחיר של חבילת ביטוח עבור קשישים, או אנשים עם מחלות רקע או מחלות כרוניות – יהיה בדרך כלל גבוה יותר מזה של אדם ללא רקע רפואי מאתגר.

 

ראש גדול הוא הסוד לחופשה בטוחה

בעת נסיעה לחוץ לארץ, רבים מאיתנו חושבים כי המקרים החריגים לא עלולים לקרות להם, וכי אין טעם לשלם כל כך הרבה על חבילות ביטוח שונות. אמנם אכן מקרים חריגים קורים לעיתים רחוקות, אך נסיעה לחוץ לארץ היא מקרה שעלול לטמון בחובו גם אירועים לא צפויים.

על כן, המטרה המרכזית בנסיעה לחוץ לארץ היא כמובן לצבור חוויות ולצבור אנרגיות חיוביות, אך כדאי גם לדאוג מראש למקרים שעלולים חלילה לקרות, ולוודא שבמקרה והם אכן יתרחשו – תוכלו להיות בראש שקט ולדעת שאתם בטוחים, כלכלית ורפואית.

ביטוח – כדי שתוכלו באמת לנוח

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם