איך משפיע הגיל שלך על מחיר הביטוח?

לאחרונה לקחנו חלק בוויכוח שנגע להשפעת הגיל על מחיר הביטוח. כדי להצדיק את הטענה שלנו, החלטנו לצאת ולבדוק את העניין באופן מעמיק. לאחר שגילינו שצדקנו בעניין, החלטנו לכתוב על כך מדריך מקיף שיעלה את המודעות לנושא ויאפשר לכולם לדעת איך משפיע הגיל על המחיר של הביטוח. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים.

 

תכירו את האנשים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את האופן שבו הגיל שלכם משפיע על מחיר הביטוח, כדאי שתדעו שבחרנו לכתוב את המדריך הנוכחי תוך ליווי מצד אנשים שיודעים דבר או שניים על ביטוחים. ולא, אין מדובר כאן בסוכנים, אלא באנשים שביטחו את עצמם ממש לא מזמן.

פנינו אל אותם אנשים באמצעות פוסט שפרסמנו בפייסבוק וקיבלנו מעל ל – 50 תגובות. מרבית האנשים ציינו כי הביטוח שהם עשו לאחרונה הינו ביטוח נסיעות, כך שהחלטנו להתמקד במדריך זה בהתאם.

 

איך משפיע הגיל שלכם על מחיר הביטוח?

ככל שאתם מתבגרים, הביטוח שלכם צפוי להיות יקר יותר. שכן, הגיל עושה את שלו, אין מה לעשות. אם תשוו נסיעה של בחור צעיר בן 20 לבין בחור צעיר בנפשו בן 70, אתם וודאי יכולים להבין שהסיכוי שמישהו ייאלץ להשתמש בביטוח שלו יהיה של הבחור בן ה – 70.

זו הסיבה שיש ביטוחים שמותאמים לכל נוסע לפי גילו. עבור נוסעים צעירים בנפשם יש למשל ביטוח נסיעות לגיל הזהב והמחיר שלו נקבע בהתאם לגיל הנוסע.

 

כמה משלמים למשל על ביטוח מעל גיל 60?

שאלנו את אלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך כמה הם משלמים על ביטוח מעל גיל 60 וגילינו שיש ממש טבלה מסודרת שמציגה את העלויות השונות. במרבית החברות החלוקה הולכת לפי הגילאים הבאים:

  • גילאי 61 – 65
  • גילאי 66 – 70
  • גילאי 71 – 75

ככל שהגיל עולה, כך גם התשלום היומי עולה בהתאם.

 

איך עוד משפיע הגיל שלכם על מחיר הביטוח לחו"ל?

יש השפעה נוספת שראוי לציין אותה במדריך זה. מדובר במספר הימים המקסימלי שאתם יכולים לבטח את עצמכם. ככל שהגיל שלכם עולה, מספר הימים מתקצר. מי מכם שלמשל בני 61 עד 70 צפויים לקבל ביטוח לתקופה מקסימלית של כ – 90 ימים.

אלו שעברו את גיל 71 ועד גיל 85 צפויים לקבל אפשרות לבטח את עצמם לתקופה של 45 ימים. בעוד אלו שעברו את גיל 86 צפויים לקבל ביטוח מקסימלי של כ – 15 יום. המידע הזה, ראוי לציין, משתנה מחברה אחת לאחרת ולעיתים גם משתנה בהתאם ליעד הנבחר שאליו אתם נוסעים.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך משפיע הגיל שלכם על מחיר הביטוח. כעת, כשיש לכם את כל המידע בנושא, אתם יכולים להפיץ אותו הלאה ולהעלות את העניין למודעות.

ביטוח נסיעות

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם