הכירו את אלגר סוכנות לביטוח ואת השירותים שהם מציעים

אזרחים רבים מחפשים בימים האחרונים סוכנות ביטוח מומלצת שתקנה להם שקט נפשי. עובדה זו הגיעה לאוזנינו לאחר שגולשים פנו אלינו וביקשו לקבל עזרה בנושא, מכיוון שהם בזבזו זמן רב ולא הגיעו למסקנות. החלטנו לבדוק את העניין באופן עצמאי ולחזור הנה עם סוכנות הביטוח שהתגלתה כטובה ביותר בעינינו. הישארו כאן ותכירו את אלגר מקרוב.

 

רקע קצר אודות סוכנות הביטוח אלגר

אנחנו בטח לא צריכים לספר לכם שיש קריטריון בסיסי שכולנו בודקים בעת הפנייה לסוכנות ביטוח – הניסיון. שכן, אנו רוצים לדעת שמדובר בגורם מקצועי שיש לו היכרות מעמיקה עם התחום. אתם בטח תשמחו לשמוע שחברת אלגר הוקמה על ידי מומחה בתחום שעבד במשך שנים בחברות הביטוח ובתי ההשקעות המובילים בישראל. הוא בחר להקים את הסוכנות, במטרה לשים את צרכי הלקוח במקום הראשון.

השירותים שמסופקים מצד סוכנות הביטוח

השירותים שיינתנו לכם מצד נציגי השירות של אלגר סוכנות לביטוח כוללים בין היתר ביטוח דירה, ביטוח רכב, ביטוח נסיעות לחו"ל ומוצרים פיננסיים שונים, לדוגמא: פוליסת חיסכון, קופת גמל להשקעה, קופת השתלמות ואף ייעוץ מקצועי שיינתן לעובדים שצפויים לפרוש בקרוב ממקום עבודתם.

 

אלגר תעניק לכם ליווי אישי

יצירת קשר עם סוכנות לביטוח זה לא עניין של מה בכך. מדובר בתהליך שצריך להתבצע תוך ליווי אישי והיכרות מעמיקה עם הצרכים שלכם. סביר להניח שאתם מכירים בעובדה זו, אבל השאלה היא האם מצאתם עד היום סוכנות שתענה על הצורך הזה? כנראה שלא. אלגר תלווה אתכם לאורך הדרך, תוך יישום 3 שלבים חשובים:

  1. מיפוי – נציג מטעם החברה ימפה את המצב הנוכחי שלכם, כדי להכיר בצרכים שלכם שנוגעים לפן הפיננסי והפנסיוני.
  2. שיקוף הממצאים – בשלב זה אתם צפויים לקבל את ממצאי הבדיקה ואת ההכוונה הדרושה לכם בכל הנוגע לתכנון מס, התמודדות עם כפל ביטוחים ועוד.
  3. פיקוח ובקרה שוטף – הנציגים המקצועיים של הסוכנות יבצעו בקרה שוטפת שכוללת זימון לפגישות שיאפשרו להכיר במצב הפיננסי, הבריאותי והתעסוקתי שהשתנה עם הזמן.

אלגר תעניק לכם ליווי אישי

רוצים לבדוק אותנו? כדאי שתקראו חוות דעת

מדריך זה מציג את חוות דעתנו בכל הנוגע לשירות שניתן מצד סוכנות הביטוח "אלגר". חשוב לציין שיש באפשרותכם לקבל חוות דעת נוספות, במידה ואינכם מסתפקים במידע זה. נמליץ להיכנס לאתר החברה ולקרוא את הביקורות שמופיעות בו. לצד זאת, ניתן לקרוא חוות דעת שפורסמו בלשונית הביקורות של גוגל או ברשתות החברתיות. כך תוכלו לקבל את המידע המקיף ולבצע את הבחירה הנכונה עבורכם.

 

מילים אחרונות לסיום

עכשיו אתם מכירים מקרוב בסוכנות הביטוח אלגר ובשירותים שזו מציעה. בשלב זה נותר לכם רק לפנות לנציג מטעמה ולקבל ליווי מקצועי ומסור. בהזדמנות זו, נזמין אתכם להוסיף ביקורת בלשונית הביקורות של גוגל או בפלטפורמות אחרות ברחבי הרשת, כדי שגולשים אחרים יוכלו להכיר בה.

הכירו את אלגר סוכנות לביטוח ואת השירותים שהם מציעים

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם