האם ג'קוזי לגינה היא השקעה משתלמת?

עבור רבים מאיתנו ג'קוזי הוא הסמל המושלם לאושר ועושר. ג'קוזי מספק עבורנו פינה של שלווה בה ניתן להירגע ולהניח את כל הדאגות בצד, ולו לרגע. על אף היופי וההנאה שמספקת המערכת, חשוב לזכור שהתקנתה דורשת ביצוע סקר שוק נרחב והשקעת כסף. אז האם החוויה שווה את הטרחה? 

 

עלויות

עלות ג'קוזי מתחלקת לשניים – העלות הבסיסית הכוללת את מחיר המערכת והתקנתה,  והעלות הנלווית אשר מתפרסת לאורך תקופת השימוש (עלות התפעול של הג'קוזי). ג'קוזי לגינה מגיע במגוון צורות וגדלים, וחשוב להכיר את טווחי המחירים של הסוגים השונים. קיימים דגמים "בסיסיים" אשר עלותם נמוכה יותר והיא נעה בין 25,000 ₪ ל-35,000 ₪.

אם ברצונכם להשקיע סכומי כסף גבוהים יותר, ישנם דגמים בעלי תוספים ואפשרויות המוסיפים לחוויית הרחצה, ועלותם יכולה להגיע למאות אלפי שקלים. חברות רבות המתמחות במערכות אלו כמו hotspring מערכת ספא וג'קוזי מאפשרות לצרכן בחירה בין מגוון מערכות, דבר אשר הופך את חוויית הקניה למשתלמת ומהנה.

גן

התקנה

כיום, התקנת מערכת ג'קוזי נחשבת לנוחה ובטוחה. בעזרת התייעצות מקדימה עם המוכרים ובדיקה מקדימה של תשתיות הבית, ניתן יהיה לבצע את ההתקנה תוך ימים ספורים. לשם כך, חשוב מאוד לוודא מבעוד מועד כי בנקודה בה אנו רוצים למקם את הג'קוזי יש גישה מתאימה לתשתיות החשמל של הבית, היות והמערכת פועלת בעזרתם.

ניתן לברר זאת בתוכניות הבנייה של הבית. במהלך ההתקנה, יחברו המתקינים את הג'קוזי למערכת החשמל הביתית בפעולה בטוחה, שתאפשר שימוש ללא חשש. עלות ההתקנה נעה בין 900 ל-2000 ₪.

 

צריכת אנרגיה

תפעול הג'קוזי דורש צריכת חשמל המתווספת לצריכת החשמל הביתית. הסיבה לכך היא שכדי לאפשר פעילות תקינה של המכשיר, מוצבות בו משאבות ומסננים האחראים על איכות המים ותנועתם, ואלו צורכות חשמל. עלות צריכת החשמל החודשית של ג'קוזי משתנה ביחס למידת השימוש וגודל המערכת כאשר היא נעה בין 100 ל-600 ₪. חשוב לציין כי המכשיר צורך אנרגיה גם בשגרה, ללא שימוש תדיר בו.

 

אז מה היתרונות בקניית ג'קוזי?

אין ספק שהחוויה העוצמתית והתוספת המענגת שג'קוזי מספק בבתי הלקוחות עולות על עלויות הקנייה והתפעול. אינספור לקוחות מרוצים מעידים שהג'קוזי הוא יותר מעוד בריכת שכשוך שכיף להתרחץ בה בימי הקיץ, אלא תוספת חווייתית ועיצובית משנת איכות חיים.

דמיינו כי בסיום כל יום עבודה תחכה לכם בבית המערכת המהנה שתסייע בפריקת הלחץ והמתח לאחר היום הארוך שעברתם. אנשים רבים מעידים שטבילה בג'קוזי שוות ערך מבחינתם לשבוע שלם של חופש וכי במהלך השהות בו נדמה להם שאין להם בעיות כלל.

 

סיכום

אין ספק שג'קוזי הוא תוספת מרעננת לכל בית, המאפשרת חוויה מרגיעה ומהנה במים חמימים ונעימים. על מנת לצרף את התוספת הזו לביתכם יש לבצע סקר שוק מקדים בו תמצאו את סוג הג'קוזי המתאים לכם בגודל ובמחיר. התקנת המערכת כלולה בתשלום נוסף לטכנאי ובתשלום על החשמל שצורך המכשיר בכל חודש.

ג'קוזי בגינה

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם