האם כדאי להשקיע בת"א או במקום אחר

השקעות נדל"ן בישראל יוצרות למשקיעים הכנסה פסיבית ואקטיבית כאחד.

אם המשקיעים בוחרים להשכיר את הנכס שלהם, הם עשויים לגבות כספי שכר דירה, כמו גם לקצור את היתרונות של הערך העולה בהתמדה של הנכס.

לאור אופיו של שוק הנדל"ן בישראל, השקעה מסוג זה מספקת גם יציבות וגם רווחי הון גבוהים יחסית.

האם כדאי להשקיע בת"א או במקום אחר

בשוק כזה מבטיח אי אפשר שלא לתת מבט בלב ליבה של המדינה תל אביב.

העיר התוססת ושוקקת החיים היא גם מגרש חם לעסקים והשקעות מבטיחות. כל הסיבות שבגללן כדאי להשקיע בתל אביב.

 

הנתונים המרשימים

עברנו תקופה לא קלה בעיצומה של מגפה עולמית, עם כלכלות קורסות ועסקים שלמים יורדים לטמיון ההשקעות הטובות והנכונות צפות ובולטות מעל פני השטח. תל אביב מלמדת על נתונים מרשימים של תחזוק השווי שלה מבחינת הנדל"ן ואפילו עליה. יש אזורים בתל אביב שכל עוד יש לכם אפשרות להשקיע אתם חייבים לעשות זאת. אם עברתם פעם ליד רחוב קיבוץ גלויות תל אביב ותהיתם לעצמכם אם כדאי להשקיע בו, אז כן- תשובה ברורה. השוק בתל אביב עולה ועולה ומחירים שנשמעו לנו פעם מופקעים נהיו נורמה, מה שמאוד משמח את כיסם של המשקיעים.

 

הביקוש התמידי

השקעות רבות באות עם סיכונים, זה חלק מהמשחק בסופו של דבר. מה שמיוחד בתל אביב, זה שאין באמת סיכון. מדובר על העיר המבוקשת ביותר בארץ והתחזית היא שגם זה לא ישתנה בקרוב אם בכלל. תמיד ינהרו אלפי אנשים מדי שנה לנשום קצת מאוויר העיר ולחוות אותה, עסקים יוקרתיים והייטק נלחמים על כל שטח משרד שאפשר, וזה מייצר יציבות חלומית עבור משקיעים. אין דברים כאלה באמת במקומות אחרים, איפה עוד תוכלו לקבל גושפנקה שכזו על השקעה משתלמת ונכונה.  תל אביב סבלה ועודנה סובלת ממחסור אדיר בנדל"ן זמין, בעיקר במרכז העיר. לפני התפרצות נגיף הקורונה, מחסור הדיור בעיר היה בשיא של כל הזמנים, מה שהחמיר, מטבע הדברים, בעקבות עצירה של כל פעילות רשויות התכנון עם הטלת הנעילה וההגבלות. כיוון שכך, גם אם פרויקטים חדשים עמדו לפני אישור ואישורי בנייה, הם למעשה הוקפאו, מה שהוביל לעיכובים. אך היום העלו הילוך וזה חלון ההזדמנויות המושלם עבורכם.

 

עיר בתבנית עסקית ותשתיות מעולות

אנשים מחפשים מקומות מגורים העונים על רמת החיים המבוקשות שלהם, תוך שהם עדיין קרובים לעבודה, או במיקום נוח בקרבת קווי תחבורה ציבורית. עם תכנוני בניה מרשימים שמתקרבים לפתיחה רשמית לקהל הרחב תושבי העיר יכולים ליהנות מתחבורה מהירה וחלקה יותר ליותר אזורים בתוך העיר ומחוצה לה, מה שהופך את זה לאטרקטיבי הרבה יותר עבור משקיעים להחזיק ולהשכיר נכסים במרכז תל אביב. אנשים נהנים מאיכות החיים ומקומות הבילוי מציעה העיר ואפשר להיות בטוחים שנכס בעיר יביא לתזרים מזומנים חיובי ומרשים.

צילום מהגובה

 

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם