הגיע הזמן שהפנסיה תעבוד בשבילך – הכל על השוואת מחירי הביטוחים

גם אתם מעוניינים מצד אחד לשלם ביטוח, אך מצד שני לא לבזבז עליו יותר מידי כסף, כאשר אתם יכולים לקבל את אותה תמורה ביטוחית בתשלום נמוך יותר? צודקים לגמרי! אם גם אתם רוצים שהפנסיה תעבוד בשבילכם ולא להפך, ההמלצה היא לבדוק ולהשוות בין חברות הביטוח השונות, וכך להגיע למצב בו אתם משלמים את המינימום – אך מקבלים את המקסימום.

 

השוואת מחירי הביטוחים

אצל יאגו פיננסים, גם אתם תוכלו לקבל השוואה מקיפה של מחירי הביטוחים, כך שתהיה לכם את האפשרות לבצע את הבחירה הביטוחית שלכם בצורה מושכלת, חכמה ונבונה. השוואת הביטוחים לוקחת בחשבון פרמטרים רבים, אשר לכולם יש השפעה לא רק על ההווה שלכם והתשלומים השונים, אלא גם על העתיד הרחוק.

יאגו פיננסים

השלב הראשון בביצוע השוואת הביטוחים

בשלב הראשון של השוואת הביטוחים, הנציג המקצועי מקבל ממך את כל המידע והפרטים על מצב הביטוח הנוכחי שלכם. בעזרת שיחת אפיון מקיפה, אתם מקבלים שקיפות מלאה של נתונים הביטוח הנוכחיים שלכם, כאשר המטרה בשלבים הבאים היא למטב את תנאי הביטוח ולהפוך אותם לטובים ומועילים יותר עבורך.

 

השלב השני בביצוע השוואת הביטוחים

בשלב השני, לאחר שיחת האפיון שכוללת הצרכים והמטרות שלך, חברת הביטוח תברר בכל המוסדות הפיננסיים בישראל, את התנאים שלהם והמחירים אותם הם מציעים בהתאם לנתוני הביטוח הספציפיים שלכם. בדיקת העומק תנסה להוביל אתכם לקבל חבילת ביטוח עבורה תשלמו כמה שפחות כדי לקבל כמה שיותר בתמורה הביטוחית.

 

השלב השלישי בביצוע השוואת הביטוחים

לאחר שיחת האפיון, ואיתור החבילה שהכי משתלמת לכם בין כלל המוסדות הפיננסיים בישראל, נציג החברה יציע עבורכם את ההצעות שהכי משתלמות עבורכם מבין כל חברות הביטוח, וכך גם אתם תוכלו לבחור בפוליסת ביטוח שגם מתאימה לצרכים שלכם, גם מכסה תרחישים רבים מבחינה ביטוחית וגם לא עולה לכם הרבה מידי וחוסכת לכם בתשלומים מיותרים.

יאגו פיננסים

האם ניתן לבצע השוואת מחירי ביטוחים באופן עצמאי?

אמנם, ניתן לבצע השוואת מחירי ביטוחים באופן עצמאי, אך לשם כך יהיה עליכם להתקשר באופן יזום לכל אחד ממוסדות הביטוח, מה שיגזול ממכם זמן רב וידרוש מכם הררי בירוקרטיה. בנוסף, כאשר השוואת המחירים מבוצעת בעזרת החברה, ניתן להגיע למחירים טובים יותר עקב כוח הקנייה שהחברה משיגה, כאשר לאדם הפרטי אין יכולת להוזיל את מחירי הביטוח או להשיג תמורות נוספות ללא אמצעי של חברה וכוח קניה.

 

לסיכום

אם גם אתם הבנתם שהגיע הזמן לשלם כמה שפחות על פוליסות הביטוח שלכם, ולקבל תמורתן כמה שיותר, ההמלצה היא להיעזר בשירותי השוואת מחירי הביטוחים שנעשים בצורה מקצועית על ידי חברת יעגו פיננסיים. השוואת המחירים שמציעה החברה, נעשית בשלבים והיא מותאמת אישית לצרכים, לרצונות ולמטרות הביטוח שלכם. בעזרת החברה, גם אתם תוכלו להגיע לחבילות ביטוח משתלמות במיוחד.

יאגו פיננסים

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם