מה ההבדל בין מנגל גז למנגל פחמים ואיזה עדיף להחזיק בדירה?

מי לא יסכים שצריך לחוקק חוק המחייב את מי שעושה על האש להזמין את כל השכונה כי הריח פשוט מגרה את כל מי שבסביבה? אם בעבר נהנינו מפיקניק בחיק הטבע ובו צלינו בשר על האש, היום, בזכות מכשירי גריל מתקדמים יותר, ניתן להנות מעל האש גם בחצר דירת הגן או במרפסת הדירה שלנו. המומחים טוענים שדבר לא יחליף את הטעם והאיכות של גריל פחמים. כיום, הרבה אנשים פונים לגריל גז, בעיקר לשימוש בדירות או בבתים. מה ההבדל ביניהם? מה עדיף להחזיק בדירה? המשיכו לקרוא וגלו.

 

חומר הבעירה

גריל הפחמים מבוסס כשמו על פחמים אשר מדליקים על ידי גפרור  ושימוש בחומרי הצתה. לעומת זאת, בגריל גז מתבסס על גז טבעי או פרופאן וניתן לחברו לצינור הגז הביתי או להשתמש במכלי מילוי. היתרון של גריל הגז במקרה זה הינו שיותר קל להצית ולהפעיל אותו.

 

טעמים שונים

גריל פחמים מאפשר יותר טעמים מעושנים יותר ועשירים יותר בעוד שגריל גז מתבסס על שימוש המיצים הטבעיים של הבשר ומאפשר בשר עסיסי יותר. חשוב לציין כי למרות שבגריל גז יש פחות שימוש בעשן, ישנם הרבה תוספים אשר יכולים גם לסייע נתינת טעמים מעושנים ועשירים גם לבשר שהוכן בגריל גז.

 

עוצמות ושליטה בטמפרטורה

גריל פחמים יכול להגיע לטמפרטורה גבוה יותר מגריל גז. מצד שני בגריל גז ניתן יותר בקלות לשלוט על הטמפרטורה, דבר שמקל על השליטה וההכנה של הבשר. בגריל פחמים שבו אין שליטה בטמפרטורה קל מאוד לשרוף או לייבש את בשר אם איננו מיומנים מספיק, בעוד שגם אדם פחות מנוסה יוכל להצליח לשמור על הטמפרטורה ומידת העשייה של הבשר בגריל גז. דבר נוסף הוא שלגריל גז לוקח פחות זמן להתחמם מאשר לגריל פחמים כך שניתן להכין את האוכל מהר יותר.

 

ניקוי ותחזוקה

כמובן ששני סוגי הגריל זקוקים לניקוי שגרתי עם סבון, מים והרבה קרצוף. יחד עם זאת, גריל פחמים צריך קודם לרוקן מהפחמים וניקיונו דורש יותר מאמץ וקרצוף, ואילו את גריל הגז ניתן לנקות ישר אחרי שהתקרר בקרצוף קל.

 

איכות הסביבה

גריל הפחמים אשר מייצר עשן רב אינו ידידותי לסביבה ובאזורים בנויים יכול ליצור אי נעימות לשכנים, בעוד שגריל גז יש בו פחות עשן וגם השימוש בגז יותר ידידותי לסביבה. כך שמבחינה זו, ללא ספק בדירות או בחצרות מומלץ יותר לרכוש מנגל גז מאשר מנגל פחמים.

לסיכום, ניתן לראות שמבחינת קלות השימוש והדאגה לסביבה גריל גז מתאים יותר לשימוש בדירות או בחצרות של דירות גן. לבחירת מנגל גז-BBQ באתר החברה היכנסו והתרשמו ממבחר רחב של מנגלי גז איכותיים לשימוש בבית למקצוענים שבנינו וגם לאלו שפחות.

ברביקיו פחמים

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם