שמעתם על הזדמנויות השקעה בנדל"ן בחו"ל?

שמעתם על הזדמנויות השקעה בנדל"ן בחול
שמעתם על הזדמנויות השקעה בנדל"ן בחול

בשנים האחרונות ענף שוק ההשקעות בנדל"ן החו"ל התפתח מאוד בארץ. הביקוש לנדל"ן בחו"ל נמצא בעלייה דרסטית ולכן הרבה משקיעים מחפשים הזדמנויות להשקיע במדינות זרות. כמו כן, שוק הנדל"ן בארץ נמצא בקיפאון כתוצאה מעלייה במחירי הנדל"ן בארץ ומתשואה נמוכה שדוחפת משקיעים לחפש הזדמנויות להשקעות נדל"ן משתלמות יותר במדינות אחרות.

למה כדאי להשקיע בנדל"ן בחו"ל דווקא עכשיו?

השקעות נדל"ן בחו"ל מציעות פתרון למשקיעים ישראלים שלא רוצים להיכנס לשוק הנדל"ן בארץ בגלל ההכנסות הנמוכות ממנו ולאלו שאין להם הון ראשוני מספיק גדול כדי לרכוש נדל"ן בארץ.

שוק הנדל"ן במאה ה-21 מאפשר למשקיעים הישראלים, בין אם הם חברות או אנשים פרטיים, להשקיע בנדל"ן במדינות זרות מבלי הצורך לזוז. הרבה משקיעים מנצלים את האפשרות לשכור חברות שיעשו זאת בשבילם, או משקיעים באופן עצמאי דרך אמצעי תקשורת בינלאומיים.

היתרון העיקרי והמרכזי של השקעות נדל"ן בחו"ל הוא המחיר הנמוך. מדינות רבות מציעות למשקיעים מחירים הרבה יותר נמוכים ואטרקטיביים לנכסים דומים בארץ ולכן מושכות אליהם הרבה משקיעים מכל העולם. בנוסף, התשואה בהרבה מדינות יותר גבוהה מהתשואה בארץ ויכולה להגיע לכ-10%.

יתרון נוסף של השקעות נדל"ן בחו"ל הוא המגוון הרחב של הנכסים וסוגי ההשקעות מהם המשקיעים יכולים לבחור- השקעות לטווח קצר או ארוך, קבוצות רכישה, וכו'. לעומת זאת, בארץ השוק הרבה יותר מצומצם. בנוסף, בהרבה מדינות השקעות אלו משתלמות מבחינת מיסוי, למדינות רבות יש הסכמים עם ישראל שמטרתם להגן על המשקיעים מתשלום מס גבוה ובכך למשוך את המשקיעים הישראלים אליהן.

איפה נכון להשקיע היום?

היום יש לישראלים הזדמנויות רבות להשקיע בנדל"ן בחו"ל. שוק הנדל"ן של מדינות רבות נמצא בעלייה ומבטיח למשקיעים בו השקעה יחסית בטוחה עם תשואה גבוהה.

למרות היתרונות הרבים, יש לזכור ששוק הנדל"ן העולמי הוא גם מאוד דינמי ובכל מדינה יש שינויים שעליכם לעקוב אחריהם על מנת למצוא את ההזדמנות הטובה ביותר להשקיע. כמו כן, יש לזכור שהשקעה במדינה זרה, מתנהלת על פי חוקי המדינה בה השקעתם ולרוב יש לכם פחות שליטה עליה.

נכון להיום, הזדמנויות השקעה לישראלים נמצאות בעיקר בארה"ב, שם משקיעים רוב הישראלים. אך יש גם הרבה מדינות באירופה בהם אנחנו רואים עלייה בכמות ההשקעות של ישראלים בשוק הנדל"ן שלהן. בין מדינות אלו נמצאות גרמניה, בולגריה, פולין, יוון ועוד הרבה אחרות.

על מנת למצוא את ההזדמנות המושלמת עבורכם להשקיע בנדל"ן בחו"ל עליכם ללמוד את שוק הנדל"ן ולבחור את אסטרטגיית ההשקעה המתאימה ביותר עבורכם. לדוגמה, יש מדינות בהן ההשקעה משתלמת רק בערים הגדולות בעוד שבמדינות אחרות עדיף ללכת על הערים הבינוניות.

לסיכום, את ההשקעה המשתלמת ביותר תוכלו להשיג רק בעזרת ידע על המגמות של שוק הנדל"ן ולכן כדאי  לכם להתעדכן במידע הכלכלי הרלוונטי ביותר לפני שאתם בוחרים היכן להשקיע.

השקעה נבונה

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם