החזרי מס לעולה חדש

אוכלוסיות רבות במדינת ישראל נהנות מהחזרי מס מסיבות שונות ומגוונות. אחד מסוגי החזרי המס הם החזרי מס לעולה חדש, שמצטרפים להחזרי מס לחיילים משוחררים, החזרי מס בעקבות חופשת לידה, החזרי מס לבוגרי תואר ראשון ועוד. במאמר זה נבין איך לקבל החזרי מס לעולה חדש ונרחיב על הנושא.

החזרי מס לעולה חדש

למה מתקבלים החזרי מס?

החזרי מס, שמתבטאים בנקודות זיכוי המתורגמות לכסף, באים על מנת להקל על האוכלוסיות המקבלות אותם בתשלומים למדינה. החזרי המס, שמחזירים במקרים רבים אלפי שקלים בשנה לזכאים להם, מאפשרים להם להנות מהטבות בתשלומים ולהנות מהכסף שנחסך כתוצאה מכך.

אוכלוסיות שהמדינה רואה צורך לסייע להן או להוקיר להן תודה בעבור שירות מסויים, מקבלות החזרי מס מדי חודש ולמשך תקופות מסויימות המוגדרות מראש.

 

החזרי מס לעולה חדש

אוכלוסיית העולים החדשים נהנים גם הם מהטבת החזרי מס לעולה חדש. ההטבה ניתנת לעולים החדשים במשך 42 חודשים מרגע העלייה לארץ. ההטבה באה לידי ביטוי בזכאות לקבלת בין 654 ש"ח בחודש ל-218 ש"ח לחודש, בהדרגה הפוכה. ומה הכוונה?

הסכום 654 ש"ח בחודש, כלומר 3 נקודות זיכוי, יתקבל אצל עולה חדש במשך שנה וחצי מרגע עלייתו לארץ. לאחר מכן, תשתנה ההטבה ל-2 נקודות זיכוי שיתורגמו ל-436 ש"ח בחודש למשך שנה נוספת, ובשנה הנותרת האחרונה יקבל העולה החדש נקודת זיכוי אחת – 218 ש"ח בחודש.

במידה ולא נוצלה הטבת החזרי מס לעולה חדש באופן מידי, ניתן לקבל אותה עד תקופה של 6 שנים אחורה, באופן רטרואקטיבי.

 

 

מקרים חריגים של החזרי מס לעולה חדש

במצבים מסויימים נקודות הזיכוי לא יבואו לידי ביטוי, כמו שירות סדיר בצה"ל או תקופת לימודים במוסדות אקדמאיים או מכללות, שהחלו במהלך 42 החודשים מרגע שהעולה החדש הגיע לארץ. הזכות לקבלת החזרי מס לעולה חדש תישמר לאחרי תקופת השירות או תקופת הלימודים העל-תיכוניים, והעולה החדש יוכל להנות ממנה אחריהן.

 

איך מקבלים החזרי מס לעולה חדש?

החזרי מס לעולה חדש יש לבקש באופן מפורש מרשות המיסים. בקשה להחזר מס יש למלא ישירות מול רשות המיסים, והיום אפשר גם להיעזר בשירותיהן של מגוון חברות המתעסקות בנושא החזרי מס לעולה חדש, ולהקל על התהליך.

 

חברת מאני בק

חברת מאני בק היא חברה שיכולה לסייע בהחזרי מס לעולה חדש והחזרי מס בכלל, ולהגיש עבורכם את המסמכים הנדרשים. בכניסה פשוטה לאתר החברה תוכלו להעמיק, לקרוא ולהרחיב את ידיעותיכם בנושא תהליך החזרי מס לעולה חדש – מה הפרוצדורה, לאילו טפסים אתם זקוקים ועוד.

חברת מאני בק מעסיקה יועצי מס ורואי חשבון מנוסים, מקצועיים ושמכירים את התהליך על בוריו. החברה יכולה לסייע לכם בכל מה שקשור במילוי הטפסים והגשתם, ולהעניק לכם טיפול זריז ומקצועי ככל האפשר. בהצלחה!

בצעו בדיקת החזרי מס מקצועית באתר: https://taxes-refund.co.il.

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם