הלוואה להתקנת מערכות סולאריות – כל מה שצריך לדעת

'אנרגיה חלופית' או בשמה השני, 'אנרגיה ירוקה', היא התחום החם ביותר בשנים האחרונות.

מדינות המערב עושות כל שביכולתן למצוא שיטות יעילות לניצול אנגריה טבעית בשביל ייצור חשמל. שיטות אלו מועילות בשני מישורים במקביל.

ראשית, בדרך כלל ייצור חשמל מאנרגיה טבעית זול יותר מאשר ייצור חשמל בעזרת נפט ופחם, ובנוסף צמצום ייצור החשמל ע"י שריפה, ומעבר לניצול אנרגיה טבעית מצמצמת את הפגיעה באיכות הסביבה, ותורמת

לשמור על כדור הארץ.

הלוואה להתקנת מערכות סולאריות - כל מה שצריך לדעת

מערכת סולארית

אחת השיטות הנפוצות לייצור חשמל בעזרת ניצול אנרגיה טבעית היא שימוש במערכות סולאריות. מערכת סולרית היא מערכת לוחות אשר מייצרים חשמל מאנרגיית האור הנפלטת מהשמש, בעזרת טכנולוגיה חדשנית שקולטת את האור וממירה אותו לאנרגיה חשמלית. שיטה זו יעילה מאוד במדינות 'שטופות שמש' כמו ישראל, אשר ברוב שטח המדינה, אפילו באזורים הלא-מדבריים, ישנה שמש 'חזקה' בחלקים גדולים מאוד מהשנה. לכן, יעיל מאוד, ואף רווחי מאוד להתקין בארץ לוחות סולאריים, ובעזרתם לייצר חשמל.

בעקבות היעילות הרבה של מערכות סולאריות במדינה, החליטה מדינת ישראל לעודד התקנת מערכת סולארית, ובכך לגרום לניצול מירבי של אנרגיית השמש בארץ. אנשים המתקינים בביתם מערכת סולארית מוכרים את החשמל המופק לחברת החשמל, ובשביל לעודד אנשים לעשות זאת, החליטה המדינה לתת הקלות מס על מכירת החשמל לחברת החשמל. הקלות אלו הופכות את התקנת המערכת הסולארית לרווחית ביותר, אשר מניבה רווחים יחסית מהר.

 

הלוואות לצורך התקנת מערכת סולארית

מי שהבין את הרווח שניתן להפיק ממערכות סולאריות אלו הבנקים ותאגידי ההלוואות השונים. בניגוד להלוואה רגילה, אשר בה הבנק 'מהמר' על הכסף, מפני שאינו יודע בוודאות שיהיה ללווה את הכסף בשביל להחזירו במועד הפרעון, בהלוואות לצורך התקנת מערכת סולארית הבנק יודע כמעט בוודאות שהלווה  יבצע החזר השקעה פאנלים סולאריים, תוך 5-10 שנים, תלוי בגודל המערכת.

עובדה זו מעודדת את הבנקים לתת הלוואות לאנשים לצורך התקנת מערכות סולאריות, מפני שזוהי השקעה בטוחה בשבילם, כמעט ללא כל סיכון. אולם, גם לאנשים הפרטיים התקנת מערכת סולארית מהווה השקעה בטוחה, כיוון שגם להם יש ביטחון להחזר עלות ההתקנה. יוצא, אם כן, שיש בכך מצב של 'win-win situation' שבו גם הבנקים וגם האנשים הפרטיים מרוויחים.

 

איך לוקחים הלוואה?

הרווח הבטוח שיש בהשקעה זו, גורם לכך שהבנקים וחברות האשראי 'נלחמות' על מתן הלוואות אלו, ומציעות הלוואות בתנאים טובים מאוד, במטרה להשיג לקוחות. בנוסף, ישנן גם חברות אשר מתקינות מערכות סולאריות, ומציעות בעצמן הלוואות לצורך כך. בשביל לקחת הלוואה זו, ניתן פשוט לחפש בגוגל, ולמצוא בקלות את הבנקים והחברות אשר מציעות שירות זה. בנוסף צריך לדעת מה גודל השטח שעליו התכנון להתקין את המערכת הסולארית, וכן מה הסכום שיש לו בלי הלוואה לצורך ההתקנה, בשביל למצוא את ההלוואה הרווחית ביותר.

 

דולרים

 

 

התוכן המובא באתר זה נועד לידע כללי בלבד, ואינו מתיימר לספק מענה ספציפי בתחום המשכנתאות. אין לראות במידע זה משום המלצה לביצוע פעולות מכל סוג שהוא והוא אינו מהווה תחליף לייעוץ משכנתאות מקצועי, המתבצע על פי הנתונים והצרכים האישיים של כל אדם.
יתרה מכך, אין באמור לעיל כדי להחליף את הוראות החוק בנושאים הנוגעים לדיני מקרקעין ומיסוי מקרקעין. במקרה של סתירה בין הוראות הדין לבין המידע שצוין דלעיל,
תגברנה הוראות הדין.
מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם