מה הקשר בין הלוואת גישור ובין קניית הדירה החדשה שרציתם?

זלא אחת קורה שאנשים מחליטים שהגיע הזמן שלהם לשדרג את חייהם והם מתחילים לחפש דירה לרכישה. בדרך כלל כאשר מדברים על שיפור החיים ומקום המגורים, יש צורך למכור את הנכס הישן כדי להצליח לממן את הדירה החדשה. עם זאת, לא תמיד הדברים קורים בדיוק בסדר שהיינו רוצים ולא אחת אנשים מוצאים את עצמם עם הצורך לממן דירה חדשה ובלי הכסף, כי הם לא הצליחו עדיין למכור את הדירה הישנה. זה נשמע לכם מוכר וגם אתם נמצאים במצב הזה היום? תוהים מה תוכלו לעשות בנידון? אם כך, כדאי שתדעו שהלוואת גישור זה כל מה שצריך. הלוואה כזאת תוכל לעזור לכם לממן את הנכס שרציתם לקנות ואין היום בנק שלא יציע לכם הלוואות כאלה, אז מה פתאום שתוותרו על השינוי שרציתם לעשות בחיים?

מה הקשר בין הלוואת גישור ובין קניית הדירה החדשה שרציתם?

היתרונות שמחכים לכם אם תיקחו הלוואת גישור

יש מי שקורה להלוואת גישור למשכנתא גם הלוואת בלון ולמען האמת, היא גם סוג של מימון ביניים. אומנם זה נכון שהבנקים מבינים את הנואשות של הלקוחות שלהם לקבל את הכסף ולכן לעיתים הם דורשים עמלות גבוהות מאוד, אך לא תמיד זה המצב. משמעות הדברים היא שכדאי לכם לוותר לגבי ההלוואה הזאת כי אפילו אם תשלמו עליה ריבית – זה עדיין יכול להיות פתרון טוב למצב. היתרונות של ההלוואות הללו ברורים, כי למעשה במהלך תקופת ההחזרים יהיה עליכם להחזיר רק את הריבית מידי חודש. לעומת זאת, את הסכום עצמו תחזירו רק ביום פירעון ההלוואה, וזה יהיה כמובן אחרי שאתם בעצמכם כבר תצליחו למכור את הדירה הישנה.

הלוואה לדירה

האם יש הבדל בין הלוואת גישור ובין משכנתא שמציעים הבנקים השונים?

התשובה היא כמובן חיובית. מעבר לכך שיש הבדל בריביות ובדרך כלל הריבית על הלוואת גישור תהיה גבוהה יותר, יש גם הבדל במשך הזמן של ההלוואה. כלומר, משכנתא רוב האנשים לוקחים לעשרות שנים ואילו הלוואת גישור הינה הלוואה של שנתיים או שלוש. כמו כן, יש אנשים שהבנק לא יסכים לתת להם משכנתא ככה סתם ואילו הלוואת גישור זו כן אופציה עבורם. לכן כדאי יהיה לבדוק את האפשרות הזאת, להיפגש עם נציג מהבנק ולראות במה דברים אמורים. יכול להיות שגם עבורכם, כמו עבור הרבה אנשים אחרים, ההלוואה הזאת תוכל להוות את הדרך הכי טובה שיש לקנות דירה חדשה לכל המשפחה.

 

למידע נוסף: https://www.hagana.co.il

 

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם