מה דרוש עבור הקמת חברת נדל"ן?

חברת נדל"ן היא חברה העוסקת ברכישה, פיתוח ובניה של נכסים מניבים ואז מוכרת נכסים אלה למשקיעים. יש גם חברות נדל"ן אשר עוסקות רק במציאת נכסים מניבים עבור משקיעים ואף כאלה העוסקות באיסוף משקיעים קטנים לטובת השקעה מניבה גדולה משותפת.

בכל מקרה, מדובר על חברות העוסקות בסחר בנדל"ן על צורותיו השונות ומרוויחות לא רע בכלל, אבל מאיפה מתחילים אם רוצים להקים חברה כזו?

מה דרוש עבור הקמת חברת נדל"ן?

נקודת פתיחה טובה

פתיחת עסק בתחום הנדל"ן, כמו גם בתחומים רבים אחרים, מצריכה חשיבה על המודל העסקי המתאים ביותר לבעלים.

כפי שתואר כאן קודם, חברת נדל"ן יכולה לעסוק במכירה של נכסים לאחר השבחה, או באיסוף מימון לצורך קניית נכסים להשבחה, או ניהול נכסים עבור לקוחות שיש להם נכסים רבים וכן הלאה.

יחד עם זאת, יש לפתח מערכת יחסים תקינה עם הבנק, להבין היטב את עולם הפיננסים וההשקעות ולקבל סיוע מבעלי מקצוע, שמכירים היטב את התחום ויודעים כיצד להתקדם בו.

כל הנתונים הללו יעניקו לעסק שלכם נקודת פתיחה טובה, ממנה תוכלו להתקדם בהמשך התהליך.

 

כל עץ מתחיל בזרע אחד קטן

רוב חברות הנדל"ן מתחילות את דרכן ברכישה של נכס אחד, או שניים, בהתאם למימון המצוי ברשותן.

אבל התחלה צנועה היא לא רק מנת חלקן של חברות נדל"ן כי אם של עסקים רבים.

לצד המימון המוגבל שיש לרוב החברות בתחילת דרכן, התחלה צנועה מאפשרת לחברה גם להתפתח בקצב עקבי, אך יציב ורגוע, בלי ללכת לאיבוד בדרך, בגלל צמיחה מהירה, או התחלה גרנדיוזית מדי, אשר החברה לא ערוכה לקראתה.

כאשר החברה מגיעה למצב של בעלות על 3-4 נכסים ומצליחה להתייצב כלכלית ותפעולית, זה סימן שהחברה מוכנה להמשך צמיחה וגדילה, במישור הפיננסי, המקצועי והעסקי.

 

למידה מתמשכת

כל מנכ"ל מוביל, של כל חברה בעולם, יכול לספר לכם כי תהליכי צמיחה תלויים באופן ישיר ביכולת הלמידה וההתפתחות האישית שלכם. כך גם בתחילת הדרך וגם בהמשך הדרך כאשר תהיה לכם כבר חברה ותיקה ומצליחה.

אבל ללא ספק, תחילת הדרך רצופה בתהליכי למידה הרבה יותר אינטנסיביים, אשר אם יתמזל מזלכם, תוכלו לעשות אותם בעזרת מומחים בתחום, בעלי ניסיון ומקצוענים שיכולים ללמד אתכם על בסיס הניסוי והטעייה – שהם כבר עשו לפניכם.

 

לסיכום

כמו כל עסק בתחילת דרכו, גם חברת נדל"ן מצליחה צפויה להיתקל באתגרים לא פשוטים, רגעי שבירה וימים של קושי. משום כך, כדאי להיערך מראש לימים כאלה, לזכור שהכל חלק מהתהליך ולמצוא את הדרכים להתמלא במוטיבציה. ליווי מקצועי של בעלי ניסיון בתחום הוא אחת הדרכים הבטוחות ביותר להתקדם במינימום הפרעות ומקסימום פוטנציאל. לפרטים נוספים בדקו כאן: https://www.mvp-business.co.il

 

בית ומטבעות

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם