הקשר בין ביטוח דירה ללקיחת משכנתא

לקיחת משכנתא היא התחייבות ארוכת טווח, ולעיתים קרובות ההלוואה הגדולה ביותר שתיקחו בימי חייכם.

הלוואת המשכנתא מוענקת תוך לקיחת סיכשון לא קטן על ידי המלווה.

ההלוואה פרוסה על שנים רבות, כאשר הסיכוי למשבר כלכלי בתקופה זו ופשיטת רגל שלכם כלווים, שריר וקיים.

ביטוח דירה מסייע לצמצם את הסיכון, ומאפשר לקבל משכנתא בתנאים טובים יותר לשני הצדדים.

הקשר בין ביטוח דירה ללקיחת משכנתא

ביטוח דירה מבטיח שתוכלו לשלם את יתרת חוב המשכנתא

ביטוח דירה למשכנתא הוא ביטוח נדרש, מאחר והוא מבטיח גם לכם וגם לבנק שתוכלו לעמוד בהחזר חוב המשכנתא גם אם יכה בכם אסון, ואחד מהמפרנסים העיקריים יאבד את כושר ההשתכרות שלו. ביטוח משכנתא למעשה כולל בתוכו ביטוח חיים למשכנתא. ביטוח זה מופעל במקרה של מוות, ובמקרים מסוימים אבדן כושר השתכרות, ולמעשה משלם לבנק את יתרת סכום המשכנתא. יתרת הסכום נקבעת על פי פרק הזמן שעבר מאז שהתחלתם לשלם את חובכם. אם סכום הכסף שנותר לתשלום המשכנתא נמוך יותר מהסכום אשר מקנה הביטוח שלכם, תקבלו את היתרה ישירות אל חשבונכם. לכן, ביטוח הדירה למעשה מגן על שני הצדדים, הוא שומר עליכם מפני עיכול הדירה שרכשתם בעמל רב, ומגן על ההלוואה של הבנק ומספק לו ערבון.

 

שמירה על ערך הדירה וביצוע שיפוצים נדרשים

הדירה בהסדר המשכנתא, משמשת למעשה כערבון של הבנק לכך שתעמדו בהסכם ותחזירו את מלוא סכום ההלוואה. הבעיה היא, שהדירה מטבע הדברים חשופה לנזקים שונים, בין אם בשל תקלות תשתית, או בשל רשלנות בעבודת שיפוץ בדירה אחרת בבניין. במקרה שערכה של הדירה צונח משמעותית, הבנק למעשה מאבד את יכולתו לדאוג לכך שמלוא הסכום יוחזר. בנוסף, ערכה של ההשקעה האדירה שעשיתם בדירה יורד לטמיון. כדי להימנע ממצב זה, לשני הצדדים עדיף מראש לעשות ביטוח דירה יעיל. ביטוח דירה מכיל בתוכו ביטוח מבנה. ביטוח זה שומר על ערכה של הדירה במספר דרכים. הוא מאפשר לכם להזמין בעלי מקצוע ולעשות שיפוצים כדי להחזיר את הדירה למצבה המקורי. נוסף על כך, הוא מציע לעיתים סכום פיצוי על אבדן הערך של הדירה, במטרה שתוכלו להשתקם מהאסון הכלכלי.

 

היום ניתן לבחור ביטוח דירה במהירות ויעילות באינטרנט

בעבר, ביטוח דירה היה דורש ימים שלמים של תיאומים ופגישות עם חברות הביטוח השונות. היום, המצב השתנה לחלוטין. ניתן לעשות ביטוח לדירה תוך דקות ספורות, בלי לקום מהכיסא בבית. אתרי אינטרנט  ייעודיים מציעים ביטוחי דירה מקצועיים לחלוטין. תוכלו לעיין ולהשוות מחירים של חבילות ביטוחי דירה של עשרות ספקים, עד שתקבלו את ההחלטה על החבילה המתאימה לכם ביותר. שימו לב שהאתר עמו אתם עובדים הוא אתר עליו אתם סומכים לחלוטין, ושכלל הקבצים והמידע שתפקידו בו מאובטח על פי אמות המידה המחמירות ביותר.

 

מבנה מבוטח

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם