השקעות: איך לצאת למסע חמושים בידע

אם אתם מעוניינים להתחמש עם ידע פיננסי בכדי שלאחר מכן תוכלו להשקיע את ההון האישי שלכם, אתם צריכים בד"כ סיוע מקצועי.

הסיוע יכול להגיע ממדריכים פיננסיים שונים, בתי השקעות, חברות ניהול קרנות, השקעות וכדומה.

כל אחד מאלו, יוכל לתרום לכם ידע אחר וניסיון מקצועי.

השקעות: איך לצאת למסע חמושים בידע

השקעות הן תמיד מהוות סיכון מסוים, אבל כשמקבלים את הסיוע הנכון הסיכון הזה מצטמצם במידה מסוימת. בין אם אתם מעוניינים להשקיע בקרנות השתלמות, בקופות גמל או בשוק ההון ובתחומים אחרים, בד"כ בית השקעות יוכל לסייע לכם. הסיוע של בית השקעות יכלול למשל בחירת מסלילים ונתיבים פיננסיים נכונים להשקעה. כמו כן, בית השקעות ילווה את אתכם ואת ההשקעה עצמה בטווח הארוך. אבל יחד עם יועצים פיננסיים ובתי השקעות, אפשר גם להירשם למגוון קורסים ומסלולי לימוד בתחומי השקעות שונות. בואו נדבר גם על זה.

 

קורסים ומסלולי לימוד בתחום ההשקעות

בימינו ישנם כמעט את כל הקורסים הדיגיטליים בעולם האונליין. אם תקופת הנגיף העולמי לימדה אותנו משהו מובהק, הרי שזה היכולת ללמוד עצמאית מהבית, לעבוד מהבית, לערוך קניות ועוד. אם כך, אנחנו נמליץ לכם על קורסים להשקעות בתחום ההון, מה שניתן ללמוד גם אונליין וגם בבתי השקעות שונים.

ישנם לא מעט סוגי קורסים שונים שניתן להירשם אליהם, כמו למשל קורסים להשקעות בשוק ההון. יחד עם אלו, תוכלו למצוא קורסים למסחר בבורסה. יחד עם אלו, תוכלו גם לבדוק את האופציה של רישום לקורס השקעות באג"ח, השקעות בקרנות סל ועוד.

 

 

היכן להירשם לקורסים של השקעות ואילו עוד סוגי השקעות יש?

אתם יכולים להירשם במגוון מקומות לימוד, גם מכללות אינטרנטיות וגם במכללות פיזיות. על פי חברת פמילי אופיס (בית השקעות), יהיה חשוב לקבל את המידע שלכם ממקור מהימן ומוסמך, בעל ניסיון וותק. אם אתם נרשמים למשל למכללה אינטרנטית, תוודאו בדיוק מי היא המכללה ותבררו מה הוותק והניסיון שלה בתחומי ההשקעות השונים.

בסופו של דבר, הקורסים האלו ילמדו אתכם את התחומים של ההשקעות ברמותיהן התאורטיות. זה משהו חשוב שצריך לזכור. אם אפשרי, יהיה עדיף להירשם למוסד או למכללה שגם משלבים התנסות בפועל בתחומי השקעות שונים.

 

התנסות בפועל בתחומי ההשקעות השונים

בין אם אתם מעוניינים ללמוד כיצד להשקיע בסטרטאפים, באגרות או בקרנות השתלמות וקרנות סל, יהיה חשוב להתנסות בפועל בתחום. בתור התחלה, כמובן שלא יהיה מומלץ לסכן סכומי כסף גדולים. אפילו אם אתם יכולים להרשות זאת לעצמכם, יהיה חשוב להתנסות לאט-לאט בהשקעות בשווקי ההון השונים, באגרות ובקרנות.

לא פעם, מה שעושה רושם של השקעה נבונה, עשוי להניב דווקא הפסדים בטווח הארוך. וזו הסיבה לכך שיש צורך להתנסות בתחומי ההשקעות בצורה מבוקרת. כשמשקיעים את הכסף בקרנות או באפיקים אחרים של השקעות, למעשה מתכננים את אפיק ההשקעה בטווח הארוך.

 

כסף

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם