4 השקעות שחובה לעשות בעסק שלך

החלטת להקים עסק? יש לך משקיעים ואישור להלוואה מהבנק? כל מה שנותר הוא להשקיע בעסק מבחינה מקצועית ולשווק אותו.

המאמר יפרט אילו השקעות חייבים לעשות בעסק.

4 השקעות שחובה לעשות בעסק שלך

1 – להשקיע בציוד רלוונטי

כאשר פותחים עסק יש להשקיע מבחינה כלכלית בציוד איכותי הדרוש לקיום העסק. לא משנה אם השכרתם מקום להתנהלות העסק או שאתם מנהלים אותו מהבית, תצטרכו לרכוש את המוצרים והציוד הנחוצים לעסק שלכם. למשל, עסק של מספרה חייב לרכוש מראות, שידות, מוצרי טיפוח לשיער, מגבות, מכונות ומכשירים בהתאם לגודל המספרה ולשירותים הניתנים בה. לעומת זאת, משרד צריך לרכוש שולחנות וכיסאות נוחים לעובדים, ציוד משרדי, מחשבים וכיוצא בזה. ככל שהציוד יהיה איכותי יותר, כך יהיה נוח יותר בסביבת העבודה ויהיה ניתן לתפקד באווירה רגועה מבלי להילחץ בשל חוסר ציוד. אם מדובר בקליניקה פרטית בבית גם אותה יש לרהט בהתאם לתחום כדי שיהיה ניתן לקבל קהל ולטפל בו.

 

2 – שיווק ומיתוג עסקי לעסק

מהרגע שהצלחתם להקים עסק ורכשתם את הציוד הנדרש, תצטרכו גם לקדם אותו על מנת לייצר מעגל לקוחות שיקנה את השירותים והמוצרים של העסק. הקידום נעשה באמצעות מיתוג וחשיפה ברשתות החברתיות, הקמת אתר קניות אינטרנטי או אתר תדמית לעסק, הכנסת תכנים המניעים את הלקוחות לפעולה, קידום אורגני, קידום ממומן ועוד. ככל שתקפידו לבחור בחברה איכותית ומקצועית למיתוג עסקי, כך גם המכירות שלכם יגדלו ותהיו חשופים לקהל הרחב. למשל, גנסיס היא חברה איכותית למיתוג עסקי שעובד בה צוות מיומן ומנוסה שיביא לתוצאות הטובות ביותר של קידום שיווקי.

 

3 – פתיחת תיק במס הכנסה ומע"מ

על פי החוק כל עסק חייב לדווח לרשויות המס על ההכנסות שלו. אחד מהדברים הראשונים שיש להשקיע בהם בעת הקמת עסק חדש הוא להתחבר לרואה חשבון שינהל את כל הבירוקרטיה מול רשויות המס. בין אם אתם עסק פטור, מורשה או חברה בע"מ, תצטרכו להקפיד לשלם מקדמות, לדווח דו"חות שנתיים ולנהל את ההכנסות מול ההוצאות שלכם על מנת לקבל החזרי מס ולהתחשבן עם הרשויות השונות. פתיחת תיק במס הכנסה יכולה להיעשות באופן עצמאי אך חשוב לזכור שהיא מלווה במילוי של טפסים רבים ופירוט של מידע שלא תמיד מבינים בו. לפיכך, השקעה ברואה חשבון מקצועי תסייע לכם בניהול העסק ותוריד מכם מטלות רבות.

 

4 – להשקיע בביטוח טוב

כל בעל עסק צריך לבטח את העסק שלו במספר היבטים ובהתאם למהות ומקום העסק. הביטוחים כוללים ביטוח מבנה, תכולה, מלאי, הגנת סייבר, ביטוח לעובדים ועוד. מדובר על השקעה שהכרחית לעסק על מנת שבעל העסק לא יצטרך לשלם מכספו על נזקים שנגרמו לעסק, בדיוק כמו שעושים ביטוח לדירה, לתכולה או לרכב. ניתן להשוות הצעות מחיר בין חברות הביטוח השונות ולבדוק את הכיסויים שהן מציעות.

 

השקעה פיננסית

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם