למה חשוב לבטח את הדירה החדשה שלך? כל המידע החשוב מעו"ד מקרקעין

ביטוח דירה הוא דבר אשר אמור לעניין את משכיר הדירה ואת השוכר כאחד. הרבה אנשים אשר שוכרים דירה חושבים כי מיותר לבטח אותה כשבעצם חשוב ביותר לבטח אותה. אתם אחראים על הדירה בה אתם מתגוררים. אחראים שלא יהיה שום נזק בדירה כי אם כן (אפילו אם לא באשמתכם) אתם יכולים להיות חשופים לתביעה. אנחנו כאן נעזור לכם, אנשי הצפון, להבין יותר בכל מה שקשור לביטוח הדירה שלכם.

 

ביטוח מבנה, מהו?

המבנה אשר אנחנו מתכוונים אליו הוא המבנה של הדירה עצמה אשר כולל בתוכה את השיש ואת ארונות המטבח, מרפסות, מיזוג אוויר, דוד שמש/חשמל וכו'…

בדרך כלל, ביטוח מבנה מכסה פיצוץ, התלקחות, נפילת כלי טיס, שוד, גניבה, רעידת אדמה ועוד מספר כיסויים. ביטוח מבנה חשוב מאוד מפני שהוא יוכל לעזור לכם במקרה הצורך.

ביטוח מבנה, מהו

ביטוח תכולה

ביטוח תכולה הוא ביטוח אשר קשור לרכוש אשר נמצא בתוך הבית עצמו. רכוש אשר שייך למבוטח ושאר בני המשפחה. זה יכול להיות רהיטים כמו שזה יכול להיות תכשיטים ובגדים. היקף הביטוח הוא זה שיקבע את תעריף הביטוח שלכם. אם אתם נמצאים בקריות, תוכלו להתייעץ עם עורך דין מקרקעין בקריות כדי להבין יותר מה החוזה אשר אתם מעוניינים לחתום עליו. אנחנו ממליצים לכם לקחת עורך דין אשר נמצא קרוב אליכם כדי לגשת אליו בקלות יותר.

 

ביטוח צד ג'

ביטוח צד ג' הוא ביטוח אשר חשוב מאוד יהיה בבעלותכם וזאת מפני שכמו בכל בית, לפעמים תצטרכו להביא אנשי מקצוע כדי לעזור לכם לדוגמא בניקיון הבית, ניקיון החלונות, תיקון מזגן או כל דבר אחר שרק תוכלו לחשוב עליו. במקרה כזה בו בן אדם נפגע, הוא יהיה רשאי לתבוע אתכם על כך ולכן חשוב מאוד שיהיה לכם ביטוח שיגן עליכם מתביעה שכזו.

ביטוח צד ג'

בחירת העורך דין שלכם

אם אתם חושבים לעבור לדירה חדשה, חשוב מאוד שיהיה לכם את עורך הדין אשר יתאים לכם באופן אישי. בן אדם שיכול לייעץ לכם במקרה הצורך. כזה שתרגישו איתו בנוח לשאול כל שאלה. כמו שכתבנו מקודם, אנחנו ממליצים לקחת עורך דין אשר נמצא באזור מגורכם כדי שיהיה לכם קל יותר לגשת אליו.

אם לדוגמא אתם נמצאים בחיפה, עו״ד מקרקעין בחיפה יהיה הכתובת שלכם. עורך דין מקרקעין הוא הבן אדם הראשון שאתם צריכים לצידכם בעת מעבר מקום מגורים.

 

לסיכום

לבטח את הדירה שלכם הוא דבר חשוב מאוד.הוא יגן עליכם מפני תביעות רבות. ביטוח הדירה שלכם אמור לכלול את שלושת הביטוחים אשר כתובים למעלה: מבנה, תכולה וצד ג'. חשוב שתבדקו מה הביטוח שלכם מכסה – ואם אתם לא בטוחים, אל תתביישו לשאול. ככל שאתם תדעו יותר, ככה אתם תהיו חזקים יותר. בסופו של יום, המטרה של הביטוח הוא שתלכו לישון בראש שקט. עד אז, אנחנו נאחל לכם המון בהצלחה!

למה חשוב לבטח את הדירה החדשה שלך כל המידע החשוב מעוד מקרקעין

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם