שתי טעויות שיעלו לך ביוקר בקניית נדל"ן בחו"ל

מי מאיתנו לא חולם להשקיע את כספו בפרויקט מצליח ולהרוויח יפה בלי מאמץ? השקעות בכלל, ובנדל"ן בפרט, יכולות להיראות נוצצות ומבטיחות מאוד.

תמיד מוכרים לנו את ההשקעה בצורה מושלמת, כאילו היא תניב רווח של עשרות אחוזים ללא כל סיכון.

אמנם באמת אפשר להרוויח יפה מאוד מהשקעות, ללא הרבה מאמץ, אך לא תמיד כך הם פני הדברים.

פעמים רבות השקעות של אנשים יורדות לטמיון, וגוררות הפסדים של עשרות אלפי שקלים ויותר.

לכן, אם אתם מעוניינים להשקיע את כספכם, עליכם לוודא שאתם עושים זאת בחכמה ובצורה נכונה.

שתי טעויות שיעלו לך ביוקר בקניית נדל''ן בחו''ל

נדל"ן בחו"ל

אחד מענפי ההשקעות הפופולריים ביותר בשנים האחרונות הוא השקעה בנדל"ן בחו"ל. היתרונות בהשקעה בנדל"ן בחו"ל, לעומת השקעה בנדל"ן מקומי, נובעות ממיסוי שונה בין מדינות, ומשינויים ברווחיות השוק. שוק הנדל"ן במדינות הבלקן לדוגמא נחשב לרווחי ואמין מאוד, ובמדינות מסוימות ישנם חוקי מיסוי כאלה המיטיבים עם המשקיעים מישראל. בעקבות כך, השקעות נדל"ן בסלוניקי הפכו לפופולריות ביותר בשנים האחרונות.

אולם, כמו שכבר הזכרנו, 'לא כל הנוצץ הוא זהב'. לפני שמשקעים בנדל"ן בחו"ל חשוב מאוד לבדוק מספר דברים בשביל למנוע הפסדים גדולים מאוד. ישנן מספר טעויות שעלולות לעלות ביוקר בקניית נדל"ן בחו"ל.

 

אמינות

דבר ראשון, והכי חשוב, הוא האמינות. הטעות הקשה ביותר שאדם יכול לעשות כאשר הוא מתכוון להשקיע בנדל"ן בחו"ל הוא לא לבדוק את אמינות ההשקעה. לצערנו קיימים בעולם נוכלים רבים אשר מבצעים עקיצות מתוחכמות באנשים המעוניינים להשקיע את כספם בנדל"ן. בישראל קרו כבר מספר רב של מקרים בהם חברה מסוימת המציגה את עצמה כסוכנת השקעות, עקצה רבים וגנבה מהם את כספם בזמן שכלל לא השקיעה אותו.

לכן הדבר החשוב ביותר כאשר פונים להשקעה בנדל"ן בחו"ל הוא לבדוק את אמינות ההשקעה. לבקש לראות את הנכס בעיניים, לראות את הטפסים המוכיחים שהנכס אכן בבעלותו של מי שמוכר אותו וכדומה. התעקשות כזאת עשויה למנוע מכם הפסדים של עשרות ומאות אלפי שקלים.

 

רווחיות

טעות נוספת שאנשים עשויים ליפול בה ועלולה לעלות להם ביוקר, היא ציפייה לא נכונה של רווחיות ההשקעה. כשם שצריך לבדוק את אמינות ההשקעה, ולוודא שלא עוקצים אתכם ומשקרים לכם, כך צריך לבדוק שהרווח הצפוי שמספרים לכם עליו הוא אכן סביר והגיוני. כל חברת השקעות תנסה למכור את הפרויקט שלה, ולהציג אותו כרווחי ביותר, אולם גם את זה יש לקחת בערבון מוגבל, ולנסות לבדוק ולברר בדרכים שונות. כיום, בעידן האינטרנט, יחסית פשוט לבדוק את מידת הרווחיות של ההשקעה על ידי השוואה להשקעות דומות, בדיקת הנכס בעיניים, ובירור מקיף של שוק הנדל"ן המקומי.

מנינו כאן שתי טעויות נפוצות, אשר עשויות להביא להפסדים כלכליים קשים, שחייבים להימנע מהם כאשר רוצים להשקיע בנדל"ן בחו"ל. חשוב מאוד, כאמור, לבדוק את אמינות ההשקעה, ובתוך כך גם את רווחיותה.

 

סגירת עסקה

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם