יועץ משכנתאות פרטי מומלץ

אחרי שנים של עבודה מרובה, לא מעט דילמות והרבה חששות החלטתם שאתם רוצים לקנות דירה? אם כך, בוודאי שאפשר להבין מדוע אתם נרגשים. מדובר על צעד גדול מאוד בחיים והאמת היא, שברוב המקרים זו בחירה נכונה וחכמה מבחינה כלכלית. אחת מהבעיות בישראל זו העובדה שהדיור כאן מאוד יקר, מה שמסביר מדוע כמעט כל זוג שרוצה לקנות דירה צריך לעבור דרך הבנק ולקחת משכנתא. זה נשמע לכם מוכר? אתם יודעים היטב שללא משכנתא אין לכם סיכוי להגשים את החלום? אם כך, כדאי שתדעו שזה לא באמת מפחיד כמו שזה נשמע. אומנם זה נכון שאם תלכו לבד לבנק ותבקשו ממנו משכנתא הוא ימליץ לכם כנראה על האופציה הכי פחות טובה שאפשר מבחינתכם, אך יש גם דרכים אחרות לעשות זאת. הבנק אומנם ימליץ על המסלול הכי פחות אטרקטיבי כי כך הוא בעצמו ירוויח יותר, אך מצד שני, אם אתם יכולים לקבל את שירותיו של יועץ משכנתאות פרטי מומלץ, למה שתוותרו על כך?

יועץ משכנתאות פרטי מומלץ

כיצד יתרום לכם יועץ המשכנתאות?

אם באמת תשכילו לבחור יועץ משכנתאות רציני ומקצועי, תוכלו להיות בטוחים שאתם בידיים טובות. הוא יבקש מכם בוודאי להבין לו מסמכים שונים או לפחות, הוא ירצה שתהיו מסגולים לפרט את ההכנסות ואת ההוצאות שלכם. הרעיון הוא שמשכנתא לא לוקחים אלא מתכננים, וזאת כיוון שהחיים שלנו מאוד דינאמיים. אם, לדוגמא, בעבר משפחה לקחה משכנתא לשלושים שנה ולא עשתה בה כל שינוי, הרי שהיום זה לא כך. היום אתם יכולים לעבור בין מסלולים שונים, מה שמאפשר לכם לחסוך לא מעט כסף. עם זאת, לעשות את כל זה לבד, בלי שיש לכם את הידע הנדרש, זו לא משימה כל כך פשוטה וכאן בדיוק נכנס יועץ המשכנתאות שלכם. אם, לדוגמא, אתם מתכננים להביא ילדים לעולם ורוצים להרחיב את המשפחה, הוא יידע לגלם את הנתון הזה בתוך כושר ההחזר החודשי שלכם. בהתאם לכל הנתונים הללו הוא יידע לייעץ לכם באיזה מסלול משכנתא כדאי לבחור ולכן השירות שלו משמעותי כל כך.

 

איך יודעים שהיועץ באמת מקצועי?

הבעיה היא שאתם לא מבינים דבר וחצי דבר בתחום המשכנתאות? חוששים לבחור יועץ לא מספיק טוב? אם כך, אנחנו מציעים לכם לבדוק תחילה האם מדובר על איש מקצוע שבאמת למד את התחום והאם הוא באמת עובד בצורה חוקית. בנוסף, כדאי לבדוק גם את ההמלצות לגביו ולראות האם מי שממליץ עליו אלה לקוחות אחרים שכבר קיבלו ממנו שירות. בדקו האם מדובר על יועץ שנותן לכם שירותי ייעוץ רק בתחילת הדרך או שהוא זמין עבורכם בכל יום מימות השנה. זו נקודה חשובה כי כפי שכבר הזכרנו, היום ניתן לעבור בין מסלולי משכנתא, לשנות את הבחירה ולחסוך בצורה כזאת לא מעט כסף לאורך הדרך.​

שני אנשים

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם