ייצוג נפגעי תאונות דרכים – כך תגיעו לכמות הפיצויים המקסימלית

 תאונות דרכים הפכו לצערנו לתופעה שכיחה למדי, אשר אף ניתן להגדירה כמגיפה של ממש. לצד ההתמודדות הלא פשוטה עם תוצאות התאונה עצמה, כדאי וחשוב לדעת כי פעמים רבות גם מגיע לכם פיצוי, בזכות ולא בחסד, בגין התאונה שעברתם, אשר עם סיוע והכוונה מקצועית יכול להגיע לסכומים משמעותיים

ייצוג נפגעי תאונות דרכים – כך תגיעו לכמות הפיצויים המקסימלית

תאונות הדרכים בישראל

תאונת דרכים היא אירוע פתאומי ובלתי צפוי, בו מעורבים כלי רכב, או מספר כלי רכב, אשר כתוצאה מאירוע זה נפגע אדם, או רכוש. תאונות הדרכים הן לצערנו תופעה די שכיחה, בעולם בכלל וגם בישראל, כשהנתונים העגומים מראים כי מספר ההרוגים בתאונות הדרכים בישראל, עולה על מספר ההרוגים בכל מלחמות ישראל ופיגועי הטרור יחדיו.

אין ספק כי מטבע הדברים, אירוע כזה עלול לגרור פגיעות חמורות, נפשיות וגופניות כאחד ודרכי ההתמודדות ב – "יום שאחרי", אינן פשוטות ואף מהוות אתגר בצורך להסתגל למציאות החיים החדשה שנכפתה עלינו ועל הסביבה הקרובה אלינו, הנרתמת לסיוע ועזרה בכל הדרוש להמשך תפקוד שגרתי ככל האפשר.

 

פיצויים בגין תאונות דרכים

מעבר לחוסן נפשי ותמיכתם של הסובבים אותנו, אשר כאמור, מהווים נדבך מהותי באפשרות לחזור במהרה לשגרת חיים נורמטיבית, אין ספק כי נדרשים גם משאבים כלכליים, הן בכדי לתמוך ולספק סעד והן בכדי להתאים את הסביבה למצב הרפואי החדש שנכפה עלינו.

כך, במקרי תאונה רבים ניתן למעשה לקבל פיצויים, המגיעים לנפגע בזכות ולא בחסד ויכולים להגיע לסכומים של אלפי ומאות אלפי שקלים. אך כדי להגיע לסכומים ראויים ופיצויים מקסימליים, עליכם לדעת כיצד להתנהל מול בית המשפט וחברות הביטוח השונות, שכן אף גוף, או חברה, לא ימהרו מרצונם הטוב להעביר לכם את הפיצויים המקסימליים המגיעים לכם.

 

איך ניתן להגיע לכמות פיצויים מקסימלית?

תאונת דרכים יכולה להתחלק למספר מקרים – תאונה בדרך לעבודה, תאונה שהתרחשה בזמנכם הפרטי, תאונת פגע וברח ועוד. לכל סוג וסוג של תאונה יש את הגורם הייעודי אותו עליכם לתבוע – ביטוח החובה, תביעה אזרחית, 'קרנית' ועוד, אך המשותף לכל הגופים הללו הוא הבירוקרטיה והקשיים אשר לעיתים מערימים עליכם בבואכם למצות את זכויותיכם.

לפיכך, במידה והייתם מעורבים בתאונה ואתם מעוניינים למצות את זכויותיכם ולקבל פיצויים מקסימליים, עליכם לפנות לעורך דין המתמחה בתאונות דרכים – עורך דין יואב רונקין. מעבר להליך התביעה עצמה, המצריך ידע וניסיון רב, ישנם מספר גורמים המשפיעים על הצלחת התביעה וקבלת פיצויים מקסימליים והם – חומרת הפציעה, גיל הנפגע ושיעור השתכרותו לפני ואחרי אירוע התאונה.

 

אל תתפשרו על המגיע לכם

כדי להעריך בצורה נכונה את הסכום המגיע לכם ולהתכונן באופן מיטבי לוועדות הרפואיות השונות שנקבעו לכם, אין ספק כי סיוע של עורך דין מקצועי ומנוסה בתחום תאונות הדרכים הוא צעד חשוב והכרחי בדרך למיצוי מלא וקבלת פיצויים מקסימליים מאירוע התאונה המצער שחוויתם.

ייצוג נפגעי תאונות דרכים – כך תגיעו לכמות הפיצויים המקסימלית

 

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם