כל מה שצריך לדעת על משכנתאות לסטודנטים

תקופת הלימודים כסטודנטים היא תקופה קשה ומלאת לחצים מכל כיוון. לוח הזמנים לוחץ, כמות החומר הנלמד רק גדלה, והניסיון לתמרן בין הלימודים לחיינו הפרטיים גוזל משאבים יקרים. אם כל זה לא מספיק – על הסטודנט להתנהל בעצמאות כלכלית כמעט מוחלטת. אך על אף כל אלו, אסור לנו להזניח את העתיד הכלכלי שלנו. אם אתם סטודנטים המתעניינים בלקיחת משכנתא דווקא בתקופה זו, הגעתם למקום הנכון.

 

הקשיים בלקיחת משכנתא כסטודנט

עולם המשכנתאות הוא עולם הכולל בתוכו אפשרויות רבות ובנקים שונים המציעים מסלולים משתנים. אין ספק שלקיחת משכנתא היא בחירה הדורשת חשיבה מוקדמת ותכנון על מנת לוודא שאכן נוכל לעמוד בה.

ככלל, סטודנטים נחשבים לקבוצת אוכלוסייה שהיכולת שלה לעמוד בהחזרי המשכנתא אינה גבוהה, אך עם זאת בעזרת חשיבה מחוץ לקופסא, תכנון מקדים ומעט עבודה קשה, גם סטודנט אשר לא נהנה מעזרה חיצונית משמעותית יכול לעמוד בהוצאות הלימודים והמשכנתא גם יחד. תוכלו לקבל בנושא עוד מידע באתר משכנתא גורו.

סטוּדֶנט

זמן זה כסף

כשמדובר בסטודנטים, ברור מאוד כי כל דקה ביום חשובה במיוחד. על מנת להצליח לעמוד בכמות הדרישות המוטלות עליכם כסטודנטים מכל כיוון (לימודים, עבודה, משפחה וכולי), חשוב שתנהלו את זמנכם בצורה מושכלת ויעילה. אפשרות אחת, אשר הופכת לפופולארית במיוחד היא סיוע לסטודנטים בכתיבת עבודות אקדמיות.

באמצעות אותו סיוע, אשר נעשה באופן מקצועי ועל ידי שורת כותבים בעלי ניסיון רב, סטודנטים רבים מצליחים לחסוך זמן רב אותו הם מתעלים לעבודה, סידורים הכרחיים או מנוחה (גם לכם מותר, לא ככה?)

 

כיצד נצליח להתנהל כלכלית נכון בתקופת הלימודים?

הדרך הטובה ביותר לביצוע התנהלות כלכלית נכונה היא בעזרת תכנון מקדים ומעקב קבוע אחר הוצאות והכנסות. ראשית, אין לראות את תקופת הלימודים כ"קפיצה למים" בפן הכלכלי. כאנשים המתנהלים כלכלית באופן עצמאי, עליכם לתכנן מראש את ההוצאות שלכם עד לרמה המזערית ביותר.

בעזרת התכנון המקדים תוכלו למצוא באילו מההוצאות ניתן לקצץ ובאילו תחומי חיים תוכלו לפעול בצורה יעילה יותר, כמו בהוצאות על בילויים, ביגוד, אוכל במסעדות ועוד. לאורך תקופת הלימודים אותו תכנון מקדים יכווין אתכם ויעזור לכם להימנע מחריגות בכמות הכסף שאתם מוציאים.

בנוסף לתכנון המקדים, קיימת משמעות אדירה למעקב אחר הוצאות. מומלץ לבצע בכל סוף חודש בדיקה של חשבונות הבנק, אשראי, מועדונים בהם אתם רשומים וכל הוצאה אחרת, ולחשב מה הסכום שהוצאתם באותה תקופת זמן. באמצעות בדיקה זו תוכלו לוודא שאתם אכן עומדים במטרות שהגדרתם בשלב התכנון המקדים או שעליכם לבצע התאמות מסוימות.

 

סיכום

תקופת הלימודים היא תקופה מלאת אתגרים מכל סוג, אך בעזרת התנהלות אחראית תוכלו גם אתם לצלוח אותה בהצלחה יתרה. חשוב מאוד לזכור שהפן הכלכלי הוא גורם משמעותי שילווה אתכם לאורך כל הדרך, ולכן חשוב להשקיע בו מחשבה. השתדלו לקצץ בהוצאות מיותרות ונצלו כל זמן שניתן על מנת לאפשר מרווח נשימה, ואם בחרתם בכך – גם לעמוד בתשלומי המשכנתא.

ללמוד כסטודנט

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם