האם כדאי לבצע הגדלת משכנתא לצורך שיפוץ?

שיפוץ בבית יכול להיות עסק יקר או זול בהתאם לתוכניות שלכם. בנוסף, במהלך השיפוץ יכולות להיות עלויות נוספות שלא הבאתם אותן בחשבון. האם כדאי לבצע הגדלת משכנתא לצורך שיפוץ? על כך במאמר הבא.

 

כמה יעלה לכם שיפוץ בבית?

כדי לדעת כמה יעלה לכם השיפוץ בבית תצטרכו לדעת בדיוק מה אתם רוצים לשפץ. האם השיפוץ יכלול החלפת ריצוף ופנלים, בניית קירות גבס, שבירת קירות, שיפוץ קומפלט של חדר האמבטיה והשירותים, החלפת דלתות, החלפת חלונות או תריסים, התקנת סורגים, התקנת מטבח חדש, צביעת הקירות קומפלט, שפכטל אמריקאי, החלפת צנרת, החלפת שקעים ומפסקים, החלפת לוח חשמל, הנמכת תקרה, התקנת מזגנים ועוד. לאחר שתכינו רשימה מפורטת, חפשו מידע ומחירים על שיפוצים בדירה אצל קבלני שיפוץ או כנסו לאתרים בהם מופיעים מחירונים מעודכנים לכל עבודות השיפוץ.

שיפוץ דירה

האפשרות למשכנתא לצורך שיפוץ

למשפחות שדואגות כי לא יעמדו בתקציב השיפוץ או פשוט רוצות לנשום לרווחה, ישנה אפשרות להגדיל את המשכנתא. לפני בקשה להגדלת המשכנתא תצטרכו לבדוק את העלות הסופית עם קבלן השיפוצים והאם היא כוללת את החומרים. בנוסף, יש לערוך חוזה בו יופיעו מועדי התשלומים לקבלן ולוחות זמנים של השיפוץ. בהנחה שיש לכם משכנתא ואתם עומדים בתשלומים שלה הבנק יאשר לכם מהר מאוד הגדלת משכנתא עבור שיפוץ.

 

מחזור המשכנתא לצורך שיפוץ

אופציה נוספת היא למחזר את המשכנתא בעקבות השיפוץ. כלומר, להגדיל את ההחזר החודשי או להאריך את תקופת המשכנתא. למעשה לקבל תנאים טובים יותר שיסייעו לכם לעמוד בהחזרי המשכנתא ולשפץ את הבית.

שיפוץ דירה

האם כדאי להגדיל את המשכנתא לצורך שיפוץ?

מדובר על שאלה שכל אדם צריך לשאול את עצמו בהתאם להיקף השיפוץ, לתקציב שיש ברשותו וליכולת שלו לעמוד בתשלומי המשכנתא. מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע או יועץ משכנתאות ולראות מה עדיף לכם. במקביל בדקו מספר הצעות מחיר של קבלני שיפוץ מומלצים ונסו להוריד מחירים על ידי משא ומתן. ההמלצה שלנו היא תמיד לתקצב את השיפוץ בעוד שליש מהסכום הכולל כיוון שבדרך כלל ישנן במהלך השיפוץ הוצאות לא צפויות.

 

לקחת הלוואה לשיפוץ מהבנק

עוד אופציה היא לקחת הלוואה מהבנק לצורך שיפוץ. ישנם מקומות עבודה שעובדים עם בנקים המעניקים לעובדים שלהם הלוואות אטרקטיביות להוצאות כמו חתונת הבן או הבת, רכישת רכב, הלוואה לכל מטרה והלוואה לשיפוץ. שווה לבדוק את הריבית וההחזרים החודשיים ואולי זה ישתלם יותר מהגדלת המשכנתא.

גם כאן חשוב להשוות בין הבנקים השונים ולמצוא את ההצעה הטובה ביותר עבורכם. כתחלופה ניתן לקחת הלוואה על חשבון קרן השתלמות שהריביות שלה נמוכות או הלוואה מקרן הפנסיה שהריביות שלהן מעט יותר גדולות מאלו של הלוואות קרן השתלמות. לסיכום, ניתן גם לקחת הלוואה מקרובי משפחה ללא ריבית אך לעמוד בהחזרים.

שיפוץ דירה

 

 

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם