5 דברים שצריך לדעת על תל אביב

תל אביב היא עיר ללא הפסקה – וככזאת היא מושכת בעלי עסקים רבים להקים בה את העסק שלהם (או לפתוח בה סניף נוסף למשרד שלהם, אם העסק הוקם בעיר אחרת).

מה הוא סוד הקסם של תל אביב? ומדוע כדאי לכם לפתוח שם משרד משלכם?

5 דברים שצריך לדעת על תל אביב

אזורי עסקים ומסחר רבים

תל אביב נחשבת למרכז העסקי והכלכלי של אזור המרכז, ושל מדינת ישראל כולה. יש בה שפע של משרדים למכירה– אותם תוכלו לרכוש במידה ואתם מעוניינים ביציבות ובמשרד שתוכלו להשתמש בו לטווח ארוך.

אם אתם לא מעוניינים ברכישת משרד (בין אם מפאת העלות היקרה ובין אם כדי להשאיר לעצמכם את היכולת להיות גמישים בגודל החברה) – ודאי תשמחו לשמוע על הכמות הגדולה של משרדים להשכרה בתל אביב, שיענו על צרכים אלו בצורה מיטבית.

בין אזורי המסחר והעסקים שניתן למצוא בתל אביב נמצאים אזור מגדלי עזריאלי ושרונה, אזור רמת החייל ועוד.

 

נותני שירות בכל תחום שתרצו

בתל אביב לא יהיה לכם רגע אחד של שעמום. בכל פינה בעיר תוכלו למצוא מגוון רחב של בתי קפה, מסעדות, ברים וחנויות נוחות. בנוסף, בכל אזור בו תבחרו למקם את המשרד שלכם בתל אביב, תוכלו להנות מקרבה לשירותים חיוניים כמו בנק, דואר או סופרמרקט.

 

נגישות תחבורתית

תל אביב היא אולי העיר הנגישה ביותר בארץ מבחינה תחבורתית. רכבת ישראל מגיעה למספר נקודות מרכזיות בעיר ומחברת אותה אל רוב הערים בארץ, קווי אוטובוסים שונים מגיעים אליה מצפון ומדרום, נתיבי איילון מחברים אותה אל כל אזור המרכז – ובעתיד אף צפויה לעבור בה הרכבת הקלה, שתנגיש את העיר אפילו יותר.

החיסרון המרכזי של העיר בתחום זה הוא היצע מקומות החנייה המוגבל בה – אך במקומות רבים בעיר תוכלו למצוא חניונים.

 

שפע של מקומות בילוי לשעות הפנאי

מי שגר בתל אביב אמנם נדרש לעבוד ברוב שעות היום (ולו רק על מנת לכסות את עלות השכירות הגבוהה לדירות בעיר), אך לאחר שעות העבודה הוא יכול לצאת לבלות באחד ממאות מקומות הבילוי שהעיר הזו מציעה.

בין אזורי הבילוי הפופולריים נמצאים שדרות רוטשילד, נמל תל אביב ואזור הטיילת, מתחם התחנה, רחובות דיזנגוף, פלורנטין, אבן גבירול, אלנבי ועוד – גם לשבת בבר השכונתי יכול להיות בילוי תל אביבי מוצלח.

 

אוכלוסייה מגוונת ופתוחה לשינויים

האוכלוסייה בתל אביב היא אחת המגוונות בארץ. ניתן למצוא בה בין היתר עולים חדשים ותושבים ותיקים, מהגרים ממדינות שונות, צעירים מכל הארץ שרוצים לחיות בעיר הגדולה, סטודנטים ותיירים רבים.

תושבי תל אביב נחשבים לליברלים, בעלי ראש פתוח לשינויים ולהרפתקאות, ומקבלים לרוב את כל סוגי האוכלוסייה שבעיר.

אם אתם מעוניינים לפתוח משרד לעסק שלכם – תל אביב היא כנראה העיר עם הפוטנציאל הרב ביותר!

 

חיפוש נכס

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם