3 טיפים שיעזרו לך להגיש תביעות סיעוד – המדריך השלם

לא מעט אנשים חוששים מהרגע שבו זה יגיע – הזקנה תגיע בלי הודעה בדלת, חוסר העצמאות יתדפק על החלון, והחיים ישתנו בן רגע מן הקצה אל הקצה. אין ספק שמדובר על אחת הסיטואציות הכי פחות נעימות בחיים, והיא מביאה איתה תהליכים בירוקרטיים שהרבה אנשים פשוט לא מצליחים

להתמודד איתם.

 3 טיפים שיעזרו לך להגיש תביעות סיעוד - המדריך השלם

אם גם את או אתה עומדים בפני הצומת הזו וזקוקים לקצבה וסיוע, הנה 3 טיפים שיעזרו לך להגיש תביעות סיעוד, עם סיכוי כמה שיותר מצומצם להיתקל בסירוב.

 

תביעות סיעוד – זה לא משחק ילדים

אין ספק שבכל הנוגע לעירוב של גורמים ממשלתיים, מדובר תמיד על פרוצדורות שדורשות בירוקרטיה אין סופית, מסמכים מכאן ועד להודעה חדשה, כאבי ראש, בדיקות, מבחנים ומה לא. תביעה לגמלת סיעוד היא חלק מהעניין הזה, שבמסגרתו אתם עלולים לעמוד בפני בוחנים מטעם המוסד לביטוח לאומי, ולהרגיש שאתם אפילו לא בדרך לקבל את מבוקשכם.

 

הגשת תביעות סיעוד בהצלחה – טיפ מס' 1

על מנת שתוכלו להקל על עצמכם, תוכלו לעשות כמה דברים. היום ריכזנו לכם כאן 3 טיפים רלוונטים, והראשון ביניהם קשור בהיערכות מראש. בין אם אתם מגישים את הבקשה בעצמכם ובין אם בעזרתם של בני משפחה או חברים, תדאגו להגיע למעמד הזה עם כמה שיותר ידע מקדים. קראו מאמרים, שאלו אנשים שעשו את זה לפניכם, ותוכלו להבטיח לעצמכם דרך פשוטה יותר עם שלבים ברורים.

 

טיפ מס' 2 – חברה שתוכל לסייע לכם

הטיפ השני קשור בעירוב גורם חיצוני שיכול לעזור לכם לצלוח את הדרך המפותלת שמביאות איתן תביעות סיעוד, כמו מגן מומחים – חברה לתביעות סיעוד. החברה שתעזור לכם בדרך היא כזו שמחזיקה בכל הידע הרלוונטי והכלים הנכונים על מנת לעזור לכם להפוך את התביעה לכמה שיותר פשוטה, עם כמה שפחות תסבוכות וסירובים.

 

טיפ מס' 3 – אל תוותרו על תביעות סיעוד

אנשים רבים מרימים ידיים ומתייאשים עוד לפני שהם התחילו לצעוד בדרך המורכבת הזו. את אותם אנשים אפשר להבין, שכן כמו שבוודאי כבר הבנתם בעצמכם – מדובר כאן על דרך פתלתלה ומלאת מהמורות. מה שכן, אותם אנשים, מעצם הויתור מראש, מפסידים את הסיכוי שלהם לקבל עזרה, הן מבחינה פיזית והן מבחינה כלכלית.

על אף שהדרך אכן מורכבת ומסובכת, הטיפ השלישי שלנו נוגע באי וויתור על העניין. בסופו של דבר, אם תפעלו לפי השלבים ותעברו אותם בסבלנות, תוכלו להגיע למחוזות נפלאים שיעשו לכם אך ורק טוב, בוודאי אם כל זה קורה בליווי של חברה מקצועית. את התשובה "לא" כבר יש לכם, אז נסו לצעוד אל עבר תביעות סיעוד עם סיכוי לקבלת ה"כן". החזיקו מעמד, שמרו על אופטימיות, ואנחנו בטוחים שהתוצאות כבר ידברו בעד עצמן בעתיד הקרוב מאוד. בהצלחה!

 

ספרים פטיש

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם