ללמוד איך משיגים משכנתא לנדל"ן להשקעה בארה"ב

החלטתם להתחיל להשקיע את הכסף ולאפשר לו לעבוד עבורכם? אחרי תחקיר מקיף יכול להיות שתמצאו שהאופציה הכי טובה עבורכם היא להשקיע בנדל״ן בארצות הברית. להשקעה בנדל״ן בארצות הברית יש יתרונות מאד גדולים כגון: תשואה גבוהה, עבודה בשוק שתמיד ממשיך לגדול ואפשרויות מינוף מגוונות.

 

אז איך מתחילים בכלל להשקיע בארצות הברית ומה חשוב לדעת?

אם אתם רוצים להכנס לשוק חדש הדבר הנכון, האחראי והחכם הוא ללמוד אותו. יש הרבה דברים חשובים שעליכם לדעת לפני שאתם מתחילים את תהליך ההשקעות שלכם. פעמים רבות יהיה בידיכם רק חלק מהמימון עבור הפרויקט בו תרצו להשקיע, ולכן אחד הדברים החשובים והמשמעותיים ביותר שצריך ללמוד הוא איך להשיג משכנתא לנדל״ן להשקעה.

בין אם זו ההשקעה הראשונה שלכם או שכבר צברתם קצת קילומטרז׳ השקעות אתם בוודאי יודעים שידע זה כוח. חשוב מאד ללמוד את השוק היטב לפני שיוצאים לדרך. עם הידע הנכון תוכלו לקחת את ההחלטות הכי נכונות עבורכם ועבור הפרויקט שבחרתם. במאמר זה אנחנו נתרכז בהשגת משכנתא לנדל״ן בארצות הברית. מה חשוב לדעת ואיך בכלל מתחילים לגשת וללמוד את הנושא?

אז פיתחו לכם תיקייה חדשה במחשב והתחילו את תהליך הלמידה כבר עכשיו.

 

ללמוד איך משיגים משכנתא לנדל״ן להשקעה בארצות הברית – דגשים מרכזיים!

הכנה – לשאול את השאלות הנכונות!

לפני שתתחילו ללמוד את הנושא עירכו לעצמכם רשימה של שאלות אפשריות התחילו מהדברים הכלליים ביותר ולאט לאט רדו לפרטים קטנים. נסו לכתוב כמה שיותר שאלות. אתם יכולים לקרוא כתבה או מאמר בנושא ולהתחיל להתגלגל משם. בהתחלה אין צורך לענות על השאלות אך חשוב לאגור כמה שיותר מהם. זוהי דרך מעולה ללמוד.

מי יכול לתת מימון?

יש שתי אפשרויות מרכזיות – מימון בנקאי או מימון חוץ בנקאי כששתי האופציות יכולות להתקיים או בארץ או בארצות הברית. נקודה חשובה: משכנתא תוכלו לקחת רק בארץ. לכן יכול להיות שבמקרים מסוימים שתעדיפו בנק ישראלי.

כדי לדעת מה עדיף עבורכם עליכם ללמוד את הפרויקט בו אתם מתעניינים – להבין את לוח הזמנים שלו ואת התשואות הצפויות. לצד זה עליכם ללמוד את שוק ההלוואות והמשכנתאות האמריקאי על מנת שתהיה לכם יכולת להשוות אותו לשוק הישראלי.

למידה דרך קורסים

היום יש קורסים מצוינים כגון קורס נדל"ן למתחילים – מכללת CPI

שיתנו לכם מעטפת מקיפה וחכמה לכל התהליך. אנחנו ממליצים על קורס בכל מקרה שלא יהיה. עליכם להיות בקיאים בפרטים ולא לסמוך על מתווכים או מנהלי השקעות, אחרי הכל אף אחד לא ידאג לכסף שלכם יותר טוב מכם. בקורס תוכלו לקבל מענה לכל השאלות שלכם.

למידה עצמאית

התחלתם קורס והכל הולך טוב יפה? נהדר! חשוב לזכור שתהליך הלמידה של משקיעים לא נגמר לעולם. אתם תמצאו את עצמכם באופן טבעי מתעניינים בנושא, קוראים כתבות, מדברים עם אנשים ובאופן כללי הופכים להיות חנונים של השקעות. זה תהליך חשוב וטוב לטפח אותו. ללמוד תמיד עוזר וככה תתחילו לצבור יותר ויותר נסיון.

 

לסיכום

תאמינו בעצמכם ותשקיעו בעצמכם! ידע הוא אחד ההשקעות הכי טובות שלכם. הכנסו לתהליך למידה עמוק ויעיל ותהנו מהדרך!

להשקיע כסף

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם