למה נכון להשקיע בנדל"ן בארה"ב ב-2021?

כולם יודעים שאחת ההשקעות המשתלמות ביותר כיום היא נדלן.

היא יותר יציבה ובטוחה ממניות, ועקב גידול האוכלוסייה בעולם רק הולכת ונהיית יותר ויותר מבוקשת.

אחת מהמדינות שהכי נכון להשקיע בה ב2021 היא ארצות הברית.

אם אתם לא בטוחים היכן להשקיע, המשיכו לקרוא!

למה נכון להשקיע בנדל"ן בארה"ב ב-2021?

מדוע כדאי להשקיע בנדלן מחוץ לישראל?

כדאי לפזר את ההשקעות של אדם במקומות שונים בעולם ולא רק בתוכה. הדבר בטוח יותר. כך, אם יהיה משבר כלכלי בישראל, ההשקעות יהיו במקומות שונים ולא רק בגבולותיה, וכך ימשיכו להניב פרי.

 

מדוע דווקא בארצות הברית

השקעות נדלן בארה"ב הוכיחו את עצמן יעילות ביותר בשנים האחרונות. ישראלים רבים החלו להשקיע בשטחיה של המדינה ולא בכדי, ההשקעה נמצאה משתלמת. לדבר מספר סיבות:

המשבר הכלכלי ב-2008

בשנת 2008 תקף את ארצות הברית משבר כלכלי חריף. המשבר הוזיל את עלויות הנדלן וחלק מהעסקאות המשתלמות נותרו זמינות עד היום. כמובן שארצות הברית כבר התאוששה מהמשבר אך ניתן לראות שמחירי הדירות נותרו נמוכים משמעותית משל ישראל.

 

עלות הנכסים

עלות הנכסים בארה"ב נמוכה משמעותית מזאת בישראל. כך ניתן להשקיע ולרכוש שם בית גדול שבישראל לא תוכלו להרשות לעצמכם לרכוש. בעתיד כמובן תגדל האוכלוסייה גם בארצות הברית והדבר יעלה משמעותית את ערך הנכס.

 

נוחות מערכת המשפט

קניית הנדלן בארצות הברית נוחה מאד מבחינה משפטית. המערכת שקופה ומספקת את כלל המידע שצריך. בנוסף, יש לזכור שבארצות הברית האנשים דוברי אנגלית כך שהתקשורת עם הגורמים הרלוונטיים נוחה ביותר, וכמובן שנוחה יותר מהתקשורת עם מדינות הקונטיננט.

 

היצע גדול יותר

ארצות הברית עצומה בגודלה. הדבר גורם לכך שתוכלו לבחור היכן אתם רוצים לרכוש נדלן. בניגוד לישראל, לא תצטרכו להתפשר על גודל הבית שתקנו, החלקה שתרכשו או החנות שתרצו להשכיר.

 

קשרים דיפלומטיים טובים 

לארצות הברית קשרים דיפולמטיים טובים עם ישראל. כך שאנשים לא יחששו לשכור ממכם דירה או לעבוד איתכם במשותף, דבר שמקל מאד על החזקת נכס מחוץ לגבולות הארץ.

 

מה ההשפעות של מגפת הקורונה על מחירי הדיור?

ניתן היה לצפות שכפי שהשפיע המשבר הכלכלי בשנת 2008 על מחירי הדיור כך תשפיע מגפת הקורונה על מחירי הדיור בעולם בכלל בארצות הברית בפרט. אך לא כך הדבר. ניתן לראות שמחירי הדירות בארצות הברית עדיין ממשיכים לעלות ואנשים עדיין רוכשים נדלן. לכן, אין סיבה לחשוש מקניית נדלן בגלל מגפת הקורונה.

שימו לב! במידה ואתם רוצים להשקיע בנדלן, חישבו לפני מהו סוג הנדלן בו אתם רוצים להשקיע, התייעצו עם אנשים שמבינים בתחום, ואל תחששו להשקיע מחוץ לגבולות הארץ. פעמים רבות השקעה מחוץ לגבולות ישראל מניבה רווח גדול יותר למול השקעה קטנה.

 

לחיצת יד

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם