מדוע הלוואת גישור למשכנתא זו אופציה שכדאי להכיר?

אם הגעתם לשלב בחיים שבו אתם חושבים להחליף את הדירה הישנה שלכם, כנראה שמצבכם הכלכלי השתפר. בדרך כלל אנשים יחשבו על החלפת דירה כאשר משהו משתנה אצלם, בין אם אומר שהילדים עזבו את הבית והם כבר לא צריכים דירה כל כך גדולה ובין אם מדובר על כל שינוי אחר. מה שבטוח זה שברוב המקרים כולנו נצטרך למכור את הנכס הישן כדי לקנות דירה חדשה. ברוב המצבים יהיה לנו חסר ההון העצמי כדי לקבל משכנתא על דירה חדשה ויתרה מכך, לא תמיד נרצה שוב לקחת הלוואה גדולה.

מדוע הלוואת גישור למשכנתא זו אופציה שכדאי להכיר?

עם זאת, בלי עזרתו של הבנק פשוט לא נוכל לממן את הנכס החדש ולכן עולה השאלה מה בכל זאת עושים? הברירה הטבעית תהיה מכירת הדירה הישנה, לקיחת הלוואה מסוימת מהבנק ורכישת הדירה החדשה. עם זאת, חשוב להבין שלא תמיד הדברים הולכים לפני התוכניות שלנו ויש מצבים שבהם תעבור אפילו שנה-שנתיים בין רכישת הנכס החדש ובין מכירת הנכס הישן. במצבים כאלה בדיוק כדאי לפנות אל הבנק ולבקש ממנו הלוואת גישור למשכנתא, כי הלוואה כזאת יכולה לעשות את ההבדל בין עסקה שתוכלו לממש ובין דירה שתצטרכו לוותר על רכישתה.

הלוואת גישור

כל היתרונות של הלוואת גישור למשכנתא

מצאתם דירה שמוצאת חן בעיניכם אבל חסר לכם ההון לקנות אותה? עוד לא מכרתם את הדירה הישנה ואתם זקוקים לעזרה? פנו עוד היום לבנק ובדקו מה זו הלוואת גישור למשכנתא ומה בדיוק הוא יכול להציע לכם. כך תגלו שהלוואות כאלה, אשר ניתנות בדרך כלל לתקופות זמן יחסית קצרות של שניים-שלוש, מציעות לא מעט יתרונות, כמו לדוגמא:

• ישנם מסלולים שונים עם ריביות והצמדות שונות להלוואות גישור למשכנתא ולכן תוכלו לבחור את המסלול המשתלם עבורכם ביותר.
• במהלך תקופת החזר ההלוואה תוכלו להחזיר רק את הריבית ואז, בתום תקופת ההלוואה ועם מכירת הדירה הישנה שלכם, תוכלו להחזיר בבת אחת את כל הסכום. זה יתרון משמעותי כי כך אתם מתמודדים עם החזר חודשי קטן ונוח יותר.
• ניתן לפרוע את ההלוואה טרם מועד הפירעון שהחולט עליו בעת החתימה על ההלוואה מבלי לשלם עמלת פירעון מוקדם.

כל היתרונות הללו לא משאירים מקום לספק ומסבירים מדוע כל כך הרבה אנשים בוחרים באופציה הזאת ושווה גם לכם לבדוק זאת בעת הצורך.

לאיזה בנק פונים?

הלוואת גישור למשכנתא, כמו הלוואות אחרות, ניתן לקבל בלא מעט בנקים. לכן אנחנו רוצים לעצור אתכם לרגע מההרגל שלכם – לפנות תמיד אל הבנק שבו מתנהל החשבון שלכם – ולבדוק מה יש לבנקים המתחרים להציע. העניין הוא שגם בתחום המשכנתאות וההלוואות השונות יש היום אפשרויות מגוונות ותחרות, אז למה שתבחרו באופן אוטומטי במקום שאליו אתם רגילים לפנות? זה אומנם טבעי כי שם אתם בוודאי מכירים את הפקיד ושאם אתם מרגישים בנוח, אך חשוב לדעת שלא תמיד בבנק הקבוע שלכם תקבלו את העסקה הכי משתלמת שיש. לכן שווה לפנות אל כמה בנקים שונים ויתרה מכך, כדאי גם לשקול את האפשרות של ייעוץ מקצועי שייתן לכם בנושא הזה יועץ משכנתאות מוביל.

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם