מדריך עלויות לאשרת שהייה בקנדה

קנדה הינה מדינה ענקית, המספקת מגוון רחב של יעדים, חוויות, עולמות תוכן, ויעדי תיירות נחשקים. ובשנים האחרונות היא הופכת להיות יותר ויותר מבוקשת עבור התייר הישראלי הממוצע. בצדק, יש לציין. קנדה מציעה עבורנו יעדים מיוחדים, נופים עוצרי נשימה, רכסי הרים מרהיבים, ומגוון גדול של ערים מלאות חיים.

כדי להנות מכל החוויות שקנדה מציעה עבורנו – נאלץ להחזיק באשרת שהייה חוקית, או בשמה הנפוץ והמוכר יותר, ויזה אלקטרונית. אז מי חייב באשרת שהייה? איך נוציא אחת כזאת? ומהן העלויות הצפויות עבור התיירים בשביל הליך כזה? המאמר הבא יעזור לכם ויענה על השאלות הקריטיות בעבור הוצאת אשרת שהייה חוקית בקנדה.

מדריך עלויות לאשרת שהייה בקנדה

ויזה לקנדה

אז אתם בטח שואלים את עצמכם האם בכלל צריך ויזה לקנדה? התשובה היא חד משמעית כן! כל תייר המעוניין לבקר או לעבוד בקנדה מחויב בויזה חוקית ובאישור ממשלתי שהינו מאושר לכניסה בקנדה. ולכן, כל אדם, ללא הבדלי גילאים או סטטוס, יהיה מחויב באשרת שהייה בקנדה. את אשרת השהייה אפשר להנפיק באופן אלקטרוני אשר חוסך עבורנו הרבה זמן וכסף. פרטים נוספים על ההליך האלקטרוני נוכל למצוא באתר – eTA Canada המערכת הדיגיטלית לא מצריכה התערבות פיזית ואנושית, וכן, גם אופן תשלום אשרת השהייה יתבצע באופן אלקטרוני.

אך התהליך עדיין לא יהיה כל כך פשוט, בשביל הוצאת אשרת השהייה נאלץ למלא טפסים באתר הרשמי של ממשלת קנדה, ולעבור 5 שלבים ארוכים למדי שיכללו המון שאלות, עומס מידע, ושדות חובה שבלעדיהן לא נוכל להנפיק את האשרה. חשוב להעזר בחברה חיצונית שתוכל להקל על התהליך ולסייע בהשלמת הטפסים הנדרשים.

 

מהן העלויות?

אז כמה יעלה לנו להוציא אשרת שהייה חוקית לקנדה? נחלק את עניין העלויות למספר שלבים. תחילה, נאלץ לשלם 7 דולרים עבור השימוש באתר של ממשלת קנדה, מילוי הטופס יתבצע באנגלית או צרפתית. ישנם אתרים שיציעו עבורכם שירות בעברית שיעלה לכם 89 ₪ בלבד עבור הגשת הטפסים.

ברוב המקרים, הנפקת ויזה בצורה אלקטרונית תגבה מאיתנו סכום סמלי לוודאי עבור ויזה, ותעמוד על תשלום של 70-150 ₪ פחות או יותר עבור הגשת בקשה להנפקת ויזה. לאחר שהמערכת מאשרת את התשלום, תקבלו לתיבת המייל אישור ויזה מסודר עם הנחיות מפורטות שיקלו על התהליך. את האישור נאלץ להדפיס ולהופיע איתו בשדה התעופה.

 

סיכום

בכדי שנוכל להנות מכל הטוב שקנדה מניחה לפנינו, נאלץ להנפיק ויזה אלקטרונית בכדי להיכנס למדינה. בעבר נדרשנו להגיע פיזית למשרדי השגרירות בכדי להנפיק ויזה ולבזבז זמן וכסף מיותרים, אך כיום, תהליך הוצאת הויזה הפך לקל, זריז, מהיר, ובעיקר בעל עלות נמוכה שיכולה להתאים לכל כיס ולכל תייר שמעוניין לנחות בקנדה. חשוב לזכור, שאשרת הכניסה האלקטרונית תקפה ל-5 שנים מרגע הנפקתה, איך אין הגבלה על מספר הפעמים שנוכל לנצל את הויזה. טיסה נעימה!

מגורים בקנדה

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם