מהי הלוואה מקרן הפנסיה ומה כולל התהליך?

מצבי קיצון בחיים מגיעים כאשר לא מתכננים אותם. ולעיתים יש צורך בסכומי כסף שלא נמצאים במיידי וזמינים לשימוש. לצורך כך יש לקחת הלוואה. הלוואה מקרן הפנסיה היא אחת האפשרויות הטובות שזמינות עבורכם. אז מהי הלוואה מקרן הפנסיה ומה כולל התהליך?

 

מהי הלוואה מקרן פנסיה?

מדינת ישראל מחייבת בחוק כל אזרח ללא קשר למעמד התעסוקתי שלו, כלומר, בין אם הוא עצמאי, שכיר או כל אפשרות אחרת לייצר לעצמו חיסכון פנסיוני במסגרת של פנסיה צוברת על סמך כלל ההכנסות שהוא מייצר, בין אם מעבודה ובין אם מהעסק. כאשר מגיע החוסך לגיל פרישה, הסכום שצבר יחזור אליו בצורת קצבה.

סכום הכסף הזה שלאורך השנים נצבר לסכום מכובד יושב ומחכה לכם באחת מקרנות הפנסיה שבה בחרתם ובדרך כלל אין אפשרות לעשות בכסף הזה שימוש מכל סוג שהוא. אולם ישנם רגעים בחיים שבו אתם ניצבים בפני צורך ממשי בקבלת הלוואה לצורך מסויים, ניתוח רפואי דחוף, חתונה של הילד או אולי סגירת חוב ישן המעיק עליכם ואולי לפתוח דף חדש ולהקים עסק משל עצמכם.

ברגעים כאלו האפשרות של לקיחת הלוואה מקרן הפנסיה היא אפשרות טובה וריאלית במקרה הזה. היות שתוכלו לקבל בעבורה תנאים טובים יותר.

מהי הלוואה מקרן פנסיה 

מה הם היתרונות של הלוואה מקרן הפנסיה?

כאשר נבקש לממש אפשרות של הלוואה מקרן הפנסיה נוכל להנות ממספר יתרונות המעניקים כדאיות לעסקה הזאת, בכל מקרה מומלץ להתייעץ טרם המהלך, המומחים של מיס פנסיה יעמדו לרשותכם בכל שאלה או פניה.

  • הלוואה מהירה –  ההלוואות המתבצעות אל מול כספי הפנסיה שלכם מאושרות במהירות ובתוך זמן קצר תוכלו לראות את הכסף בחשבון הבנק.
  • פריסה של החזרים לאורך הזמן – פריסת ההחזרים של הלוואה על חשבון המשכנתא יכולה להיות עד 7 שנים.
  • ריביות נוחות – העובדה שלהלוואה יש ביטחון בדמות הפנסיה שלכם, מאפשרת לקבל בעבורה ריביות נמוכות מהלוואות אחרות, בוודאי לעומת ריבית שתקבלו מהבנק על סכום דומה.
  • המשך צבירה לפנסיה – כל עוד אתם משלמים את ההלוואה בזמן הכסף שלכם בקרן הפנסיה נשאר צבור וממשיך לצבור תשואות.

מה הם היתרונות של הלוואה מקרן הפנסיה 

מה כולל התהליך של הלוואה מקרן הפנסיה?

תהליך הלוואה מקרן הפנסיה מורכב מכמה שלבים פשוטים שאותם יש לבצע החל משלב הייעוץ הראשוני ועד לקבלת הכסף לחשבון הבנק.

  1. יצירת קשר עם יעוץ מקצועי – בשלב זה כדאי לפנות אל בעלי מקצוע מתאימים שיובילו עבורכם את התהליך ואת העמידה בתנאים הנדרשים, צוות המומחים של מיס פנסיה עומד לרשותכם בטלפון או באתר להתחלת התהליך.
  2. שאלון זכאות –  שאלון ייחודי הבא לקבל את הפרטים הנדרשים והעיקריים על מנת לצאת לדרך.
  3. צירוף מסמכים – לאחר שהשאלון מלא יש צורך בהשלמת מסמכים על מנת להשלים את הבקשה
  4. אישור העסקה – בשלב זה מתבצעת בדיקה במערכות השונות לקבלת ההצעה הטובה ביותר עבורכם ואישורה. לרוב שלב זה לוקח עד 4 ימי עסקים.
  5. הכסף נכנס לחשבון.

מהי הלוואה מקרן הפנסיה ומה כולל התהליך

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם