מה היתרונות בביצוע ביטוח נסיעות לחו"ל עם פספורטקארד

לאחרונה אנחנו שומעים לא מעט אל ביטוח הנסיעות לחוץ לארץ של חברת פספורטקארד. בעבר היה נהוג להתלבט בין חברות שונות ולבחון את היתרונות של כל חברה.

נדמה שהיום כולם פשוט בוחרים בחברה זו. יצאנו לבדוק מהם היתרונות שהם יודעים על החברה (ואנחנו כנראה לא מודעים אליהם) וחזרנו עם כל הפרטים שאתם חייבים לדעת.

 

כמה מילים על הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

כפי שאתם בוודאי מבינים מפסקת הפתיחה, אנחנו לא מכירים את חברת פספורטקארד ועד היום לא יצא לנו להשתמש בשירותי הביטוח שלה. כדי שנוכל להציג בפניכם את היתרונות ביצוע ביטוח נסיעות דרכה, היינו צריכים לפנות אל חכמת ההמונים.

כלומר, אל המטיילים שביצעו את ביטוח הנסיעות של החברה בעבר ואפילו השתמשו בו בעקבות פציעה או מחלה. מדובר במטיילים שעונים על פרמטרים שונים, למשל:

  • מטיילים בטווח גילאים שונה (החל מגיל 18 ועד 65)
  • מטיילים שנסעו ליעדים שונים (חלק היו בהודו, איטליה, סין, צרפת וכו')
  • מטיילים שנסעו לתקופות שונות (חלק נסעו לכמה ימים, חלק לכמה שבועות וכמה מהם לכמה חודשים)

זו ההזדמנות להודות להם, שכן, בזכותם, נוכל לדעת למה כולם בוחרים דווקא בפספורטקארד.

 

יתרון מספר 1

היתרון שהגיע למקום הראשון (פשוט כי מרבית המטיילים ציינו אותו) זו העובדה כי קל מאוד לבצע את הביטוח דרך חברת פספורטכארד. המטיילים בכל הגילאים ציינו שהם לא היו צריכים לשוחח עם נציג במשך דקות ארוכות. הם פשוט נכנסו לאתר של החברה, בחרו את האפשרויות המתאימות באתר והזמינו לעצמם את הביטוח בקלות.

 

יתרון מספר 2

מרבית המטיילים ציינו כי הם בוחרים לבצע ביטוח נסיעות לחו ל פספורט קארד בגלל שהחברה מאפשרת לקבל החזרים באופן מהיר ביותר וללא צורך בהתעסקות בירוקרטית. לדבריהם, בעבר הם סגרו ביטוח עם חברות אחרות שגרמו להם להתעסק עם ההחזרים במשך תקופה ארוכה ומתישה.

 

יתרון מספר 3

רבים מהמטיילים ציינו כי הם רוצים לצאת ולטייל בראש בטוח. כלומר, בידיעה שיש מאחוריהם חברה גדולה ואמינה שתהיה שם עבורם בעת הצורך. אחת המטיילות ציינה בפנינו שלפני כמה שנים היא פנתה לחברת ביטוח מוכרת אחרת ויצאה בתחושת ביטחון לטיול.

לצערה, היא עברה תאונה קשה שגרמה לה להתאשפז במקום. החברה הסירה כל אחריות למרות שהפוליסה הייתה צריכה לכסות את הטיפול הרפואי ולהטיס את המטיילת לארץ, היא נותרה שם לבדה.

מדובר במצב טראומתי ביותר. לדבריה, מאז שהיא גילתה את פספורטקארד, היא טסה בביטחון רק עם פספורטקארד. פשוט כי היא יודעת שזו חברה שתהיה עבורה למקרה שתעבור חלילה מצב רפואי מורכב.

 

לסיום

עד כאן 3 היתרונות הבולטים ביותר בביצוע ביטוח נסיעות לחוץ לארץ באמצעות חברת פספורטקארד. כעת, גם אתם וגם אנחנו יודעים סוף סוף למה כולם בוחרים דווקא בחברה זו.

ביטוח נסיעות

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם