מה היתרונות של יועץ פיננסי לפני לקיחת משכנתא

אם החלטתם שאתם רוצים לקנות נכס נדל"ן כמו דירה או מגרש, כנראה שאתם צריכים לקחת משכנתא מבנק בשביל לממש את ההחלטה הזה.

אבל יש כל כך הרבה אפשרויות למסלולי משכנתא שונים בתוך כל אחד מהבנקים, ואתם מתלבטים אם לשכור יועץ פיננסי כדי שהוא יעשה לכם סדר בעניינים.

מה היתרונות של יועץ פיננסי לפני לקיחת משכנתא

ייתכן שאתם חוששים מפני שיכול להיות שהיועץ ינצל את חוסר ההבנה שלכם בשביל לגרום לכם על מסלול יקר יותר שפחות ישתלם לכם בשביל לקבל מכם או מהבנק עמלה גבוהה יותר, או שאתם סתם מרגישים שהשירות הזה קצת יקר מדי ואתם בכל מקרה לפני הוצאה גדולה.

בטקסט הזה ננסה לפרט עבורכם מה היתרונות של התייעצות עם יועץ פיננסי לפני שלוקחים משכנתא.

 

חיסכון

זה נכון, יועץ פיננסי יכול להיות קצת יקר לפעמים. אבל, בואו ננסה רגע לחשוב על האלטרנטיבה – אתם תלכו לבנק, תשוו בין שניים שלושה מסלולים, לא תבינו את רוב מה שתקראו עליהם ובסוף תבחרו במה שהפקיד בבנק ימליץ עליו.

לעומת זאת, אם תלכו לעשות יעוץ פיננסי מקצועי, יוכלו להבין שם מה באמת עומד מאחוריי כל הצעה. ככה תוכלו לעשות השוואה נכונה יותר ומדויקת יותר כדי להגיע להחלטה הכי טובה עבורכם. אם תחליטו ללכת ליועץ פיננסי אמנם תשלמו כמה אלפי שקלים על השירות, אבל תוכלו לחסוך עשרות אלפי שקלים על משכנתא במסלול הכי טוב עבורכם.

 

תיאום ציפיות

יועץ פיננסי יכול להיות שימושי עוד לפני שהולכים לבנק לבקש משכנתא לכל מטרה, מפני שהוא יכול לעבור על התיק הפיננסי שלכם ולומר לכם מה התקציב שאתם מחפשים. היועץ הפיננסי יודע כמה אתם מוציאים כבר עכשיו, כמה אתם יכולים להוציא עוד, וככה לכוון אתכם לקבל הלוואה שתתאים לכם.

 

ניסיון

מרבית היועצים הפיננסים מגיעים עם ניסיון קודם, וזו לא העבודה הראשונה שלהם. נפוץ למצוא יועצים פיננסים שעבדו בפירמות גדולות לראיית חשבון, או כאלה שהיו פקידי משכנתאות בבנק ועברו למשרד פרטי.

בזכות הניסיון והקשרים שיש לו, היועץ הפיננסי שלכם יוכל להשיג לכם עסקה טובה יותר ממה שהייתם מקבלים בעצמכם אם הייתם מגיעים לבנק לבד.

 

איך בוחרים יועץ פיננסי למשכנתא?

כיום אין הסדרה חוקית לגבי השאלה מי יכול לתת ייעוץ מקצועי לגבי משכנתא. לכן חשוב לוודא שהיועץ שאתם בוחרים הוא אדם אמין. תוכלו לדעת שהיועץ הפיננסי שלכם הוא אדם אמין לפי המלצות מחברים ומשפחה, וסקירה של התוצאות שעולות כשמחפשים את השם שלו באינטרנט.

 

סיכום

לסיכום, ישנם יתרונות רבים לפנייה ליועץ פיננסי לפני לקיחת משכנתא. בין אם בשל הניסיון והקשרים שהיועץ מביא איתו, בין אם בזכות החיסכון שהייעוץ שלו יכול לתת לכם, ובין אם בכך שאדם חיצוני בודק את המקרה שלכם ללא הטיות – תוכלו לקבל מידע נכון יותר ואמיתי יותר לגבי מהי ההחלטה הכי נכונה.

 

מטבעות ובית

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם