מה עושים במצב של דחייה מהבנק?

רבים מאתנו מכירים את הרגע המעיק הזה שבו נכנסת שיחת טלפון מפקידת הבנק שמעדכנת על דחייה. מדובר בתרחיש שגורם לכל אחד להתנהל אחרת. המדריך הנוכחי יציג בפניכם את ההתנהלות הנכונה שצריכה לבוא לידי ביטוי ברגעים שלאחר גילוי הדחייה מהבנק. הישארו כאן ותגלו את כל המידע שיאפשר לכם לחזור לשגרה כלכלית מבורכת.

 

מוחקיםBDI   שלילי

אי אפשר לכתוב מדריך שעוסק בדחייה מצד הבנק מבלי לציין את המושג "BDI". סביר להניח ששמעתם עליו לא מעט בימים האחרונים. שכן, מדובר בדו"ח נתוני אשראי שמרכז את ההתנהלות הכלכלית שלכם. ניתן למצוא בו את הפרטים הבאים:

  • שיקים שחזרו
  • חשבונות בנק
  • פיגור בהחזרי הלוואות
  • חובות בהוצאה לפועל
  • משכנתא ועוד

ה – BDI שלכם צפוי להיות שלישי במידה וקיבלתם דחייה מהבנק. תרחיש שכזה עלול להגביל אתכם בכל הנוגע לקבלת הלוואות, פנקסי שיקים וכרטיסי אשראי. אם אתם רוצים להתמודד עם מצב הדחייה על הצד הטוב ביותר, עליכם לשפר את דו"ח נתוני האשראי.

מוחקיםBDI שלילי

מסדרים את החובות

מרבית האנשים שמקבלים דחייה מהבנק מוצאים את עצמם עומדים מול חובות גדולים במיוחד. אם אתם נכללים בסטטיסטיקה זו, עליכם לדעת שתצטרכו לשנות את אורח החיים שלכם מעתה ואילך. שכן, יהיה עליכם להבין את תמונת החובות המלאה, לשתף את הקרובים שלכם בבעיה זו ולמצוא את הדרך הטובה ביותר שתאפשר לכם לסגור את מרבית החובות במהירות.

 

איך עושים את זה? מקבלים ייעוץ פיננסי מקצועי

יכול להיות שההסבר שהוצג בפסקה הקודמת גרם לכם לחשוב שמדובר בהליך דמיוני. אם כך, כדאי שתדעו שזוהי טעות. שכן, כל אחד יכול לשנות את ההתנהלות הכלכלית שלו, הוא רק צריך להאמין באפשרות לשינוי בתור התחלה.

כדי להגיע לשלבים מתקדמים בהליך, יש לקבל ייעוץ מקצועי מצד מומחים בתחום הפיננסי. שכן, אלה יתנו את הכלים שיובילו לשינוי הסטטוס של ה – BDI ויאפשרו לסדר את החובות על הצד הטוב ביותר. ראוי לציין בשלב זה שיש היצע רחב של יועצים ברשת ועליכם לערוך בירור מעמיק טרם הפנייה ליועץ שכזה.

 

כך תגיעו ליועץ מומלץ

יש דרך קלה שתאפשר לכל אחד מכם להגיע ליועץ מוסמך ומומלץ שיסייע באופן מקצועי מתחילת ההליך ועד סופו. מדובר בבירור קצר שתצטרכו לערוך בפלטפורמות שונות ברחבי הרשת. מדובר בקריאת חוות דעת שנכתבו על ידי מי שהסתייעו בבעלי מקצוע אלה בעבר. תוכלו למצוא את חוות הדעת האמינות בלשונית הביקורות של גוגל ובאתרים שמרכזים בעלי מקצוע מומלצים מתחומים שונים.

 

לסיום

מי שקיבלו דחייה מהבנק צריכים לפנות בהקדם האפשרי ליועץ פיננסי מומלץ שיסייע להם בשינו תמונת ה – BDI וילווה לאורך כל הדרך, כדי שניתן יהיה להגיע בסופו של דבר להתנהלות כלכלית נכונה. בשלב זה אתם מכירים במידע חיוני זה, כך שנותר לכם רק ליישם אותו בהצלחה.

דחייה מהבנק

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם