מוגבלים בחשבון הבנק שלכם – האם תוכלו להשיג הלוואה שווה?

הקורונה הביאה למשבר בתחומים רבים בחברה הישראלית – בזוגיות, בחיי משפחה, בבריאות של אנשים, בקשיים נפשיים ומעל הכל – בקשיים כלכליים.

כולנו נשבר מבפנים לנוכח המציאות הקשה בה בעלי עסקים פרטיים פושטים רגל ונשארים מחוסרי כל.

מצב כלכלי רעוע הוא התמודדות קשה מבחינה פיזית ונפשית – מצד אחד האדם רוצה לפרנס את משפחתו ולחיות בכבוד, ומצד שני הלחץ הכלכלי מעיב מאוד על האושר.

מוגבלים בחשבון הבנק שלכם - האם תוכלו להשיג הלוואה שווה

הלוואה מגופים חוץ בנקאיים

הפתרון של אדם שזקוק להלוואה הוא לפנות לחברות חוץ בנקאיות. גופים אלה ייתנו הלוואות למוגבלים בחשבון הבנק, משום שהמטרה שלהם היא להגיע ללקוחות שהבנק לא מעוניין בהם. חשוב לציין שלא בכל מצב כלכלי הגופים האלה יאשרו לכם לקיחת הלוואה, כיוון שיש להם סיכון בצעד הזה. אבל הסיכויים שלכם להצליח לקבל הלוואה הם גבוהים מאוד, לכן תמיד כדאי לנסות.

 

מה זה מוגבלים בחשבון בנק?

מוגבלים בחשבון בנק הוא מצב שבו אנשים מסוימים נמצאים בו. מי שמוגדר במצב כזה הוא אדם שנדחו לו לפחות עשרה צ'קים בשנה, או שההוצאה לפועל הורתה לבנק להגדיר אותו ככזה כחלק מההגבלות שמוטלות עליו בתור פושט רגל. כשאדם נמצא במצב כזה יש הרבה פעולות בנקאיות שהוא לא יכול לבצע. כמו כן, השם הטוב שלו נפגע וזה יכול להשפיע על העתיד הכלכלי שלו לטווח הרחוק.

 

האם ניתן לקחת הלוואה מהבנק?

אחת המגבלות שהבנק מטיל על אנשים הנמצאים במצב הזה היא חוסר יכולת לקחת הלוואות. הלוואה היא השירות הכי "נועז" שהבנק נותק, כלומר – הבנק לוקח סיכון גדול משום שהוא לא יכול להיות בטוח שהלווה יחזיר לו את הכסף. על מנת למנוע משבר של הבנק, הבנק נזהר מנתינת הלוואות לאנשים שנמצאים במצב כלכלי ירוד, כמו מוגבלים בחשבון.

 

למה אדם מוגבל בחשבון צריך הלוואה?

הלוואה משמשת אנשים שצריכים סכום מסוים של כסף באופן מידי, ואין להם דרך אחרת לקבל אותו. למשל – אדם שהחשבון שלו מוגבל ואין לו כסף לתת לילדים שלו, ואין לו ממי לקבל עזרה, אין לו ברירה אלא לקחת הלוואה מגופים שיסכימו לתת לו אותה. אמנם זה נראה צעד כלכלי שיעכיר על המצב עוד יותר, אבל לעיתים הוא בלתי נמנע.

 

בשביל הלוואה טובה צריך להתאמץ

הלוואה טובה היא דבר יחסי, משום שהמטרה של כל הלוואה היא שונה, והיכולת הכלכלית של כל אחד היא שונה. כמו כן, הלוואה טובה במקרים קשים כמו הגבלה בחשבון, יכולה להיות בעלת ריבית גבוהה ביחס לשוק, אבל ביחס למצב היא טובה ודי נדיר לקבל ריבית כזו. חשוב לציין שתמיד ניתן להשיג הכל, אבל חשוב שתתאמצו בשביל זה!

 

סיכום

אנשים שמוגבלים שחשבון בנק יכולים לפנות לגופים חוץ בנקאיים לקבל הלוואה, ופעמים רבות זה יהיה צעד חכם.

 

קופת חיסכון

 

התוכן המובא באתר זה נועד לידע כללי בלבד, ואינו מתיימר לספק מענה ספציפי בתחום המשכנתאות. אין לראות במידע זה משום המלצה לביצוע פעולות מכל סוג שהוא והוא אינו מהווה תחליף לייעוץ משכנתאות מקצועי, המתבצע על פי הנתונים והצרכים האישיים של כל אדם.
יתרה מכך, אין באמור לעיל כדי להחליף את הוראות החוק בנושאים הנוגעים לדיני מקרקעין ומיסוי מקרקעין. במקרה של סתירה בין הוראות הדין לבין המידע שצוין דלעיל,
תגברנה הוראות הדין.
מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם