למה שווה לכם לבדוק מחירים של דירת גג?

צעירים רבים המחפשים דירה, לרכישה או להשכרה, נמנעים מדירות גג.

רבים מהם אפילו לא טורחים לבדוק מחירים, מתוך הנחה שהמחיר גבוה מדי, ולא רלוונטי עבורם.

נכון, דירת גג היא יקרה יותר מדירות אחרות, אך זה לא אומר שהמחיר בהכרח גבוה מדי.

קיימים גורמים רבים המשפיעים על מחירה של דירה, שעשויים להוזיל משמעותית את מחירה.

במאמר זה, נחשוף בפניכם את אותם גורמים, נוכיח לכם ששווה לבדוק מחירים של דירת גג.

למה שווה לכם לבדוק מחירים של דירת גג?

מיקום

הגורם הראשון שבו נעסוק הוא מיקום הדירה. דירת גג, גדולה ומרווחת ככל שתהיה, תעלה הרבה פחות אם היא אינה ממוקמת באחד האיזורים המבוקשים בארץ. בשל הגידול באוכלוסייה, תמיד תהיה דרישה לדירות חדשות. הדרישה הזאת גורמת להתרבות של פרויקטים, ובנייה מרובה באזורים שאינם מבוקשים, כרגע. בשל הגידול, מיקום דירה במיקום שאינו נחשב עכשיו, כמעט בוודאות תהיה שווה הרבה יותר בעוד מספר שנים. לכן, אם אתם מחפשים לקנות דירת גג חדשה, אל תהססו לקנות במיקום מרוחק.

 

מספר חדרים

גורם נוסף שמשפיע על מחיר דירת הגג הוא מספר החדרים. באופן טבעי, יותר חדרים יעלו יותר, ובמיוחד כשמדובר בדירת גג, שבה מספר החדרים גדול יותר בדרך כלל. עם זאת, לא כל דירות הגג מתחילות מ- 5 חדרים. אם תחפשו, תוכלו למצוא דירות גג בעלות 4 או 3 חדרים, מה שיוזיל משמעותית את המחיר. ברוב האתרים המציעים דירות גג למכירה, תוכלו לצמצם את החיפוש שלכם ולהתמקד בדירות גג בעלות מספר חדרים נמוך יחסית.

 

מטראז'

גם המטראז' של דירת הגג משפיע על המחיר שלה. מטראז' הוא שטח הדירה במטרים מרובעים. ככל שהמטראז' יהיה גדול יותר, כך יעלה מחיר הדירה. בדרך כלל, דירות גג הן מרווחות וגדולות יותר, אך לא מדובר בתנאי גורף. אם אין לכם צורך בדירה גדולה מאוד, תוכלו להסתפק בדירת גג קטנה יחסית, שמחירה קטן בהתאם. בכל מקרה, שווה לבדוק את המחירים של דירות גג, מי יודע מה יהיה המטראז' שלהן.

 

חנייה ומחסן

גורם נוסף שמשפיע בצורה משמעותית על מחיר הדירה הוא הימצאות חנייה ומחסן צמודים. כמובן שחנייה ומחסן מעלים את מחיר הדירה, אך אתם לא חייבים לקחת אותם. בפרויקטים חדשים, ניתנת לקונים האפשרות לבחור האם הם מעוניינים בחנייה צמודה ובמחסן. אם אין לכם צורך בשני המרכיבים הללו, תוכלו לוותר עליהם, ובכך להוזיל בצורה משמעותית את מחיר הדירה.

 

סיכום

כאמור, הכותרת המפוצצת "דירת גג" מרתיעה זוגות צעירים רבים, שנמנעים אפילו מלחשוב בכיוון של רכישה או השכרה של דירה כזאת. במאמר זה, הצגנו לפניכם רשימה של גורמים אשר יכולים להשפיע על מחירה של דירת גג, ולהוזיל אותו בצורה משמעותית. לכן, אם אתם מחפשים דירה, דעו ששווה לכם לבדוק מחירים של דירות גג, הן לא יקרות כמו שנדמה לכם.

 

מטבעות ושעון

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם