מחפשים השקעה בטוחה בארה"ב? כך תוכלו לעשות זאת

כיום ישראלים רבים שמחפשים השקעה טובה ובטוחה, פונים להשקעות בארצות הברית מתוך הנחה שהתשואות שם גדולות והעסקאות משתלמות יותר מישראל. מאחר ואיננו אמריקאים, רובנו לא מכירים את ארצות הברית מספיק כדי לדעת היכן כדאי לחפש בה השקעה ואיך.

על אף זאת, מומלץ לכל מי שמעוניין בהשקעה רווחית ובטוחה, לחקור על השקעות בארה"ב ולבצע סקרי שוק מקיפים. לפניכם כל מה שצריך לדעת על חיפוש השקעה בטוחה בארצות הברית.

מחפשים השקעה בטוחה בארה''ב כך תוכלו לעשות זאת

קניית נדל"ן בארצות הברית – למה כדאי?

כיום מומחים רבים סמוכים ובטוחים כי קניית נכסים בארצות הברית היא הבחירה הנכונה להשקעה טובה ורווחית עבור ישראלים ואכן ניתן לראות בשנים האחרונות ישראלים רבים שפונים לעבר השקעות נדל"ן בארה"ב. בעוד ובארץ ישנן ממוצע התשואות הוא 3%, בארצות הברית ניתן ליהנות מתשואות משתלמות של 9-10%.

בנוסף על כך, בתקופה זו מאחר ובארצות הברית יש צמיחה גבוהה של מחירי הנדל"ן, רבים צופים כי המשקיע צפוי ליהנות מרווח משתלם מאד בעת מכירת הנכס בעתיד, כך שהשקעה בנדל"ן בארה"ב נחשבת לבטוחה ורווחית ביותר בהשוואה לשוק בישראל.

 

איך כדאי לחפש השקעה בטוחה בארה"ב?

רבים בישראל מתקשים וחוששים לחפש השקעה בארצות הברית בגלל קשיי המרחק, השפה וחוסר ההתמצאות המספק בה. למרות זאת, בעזרת מחקר והיערכות מתאימה מצדכם, תוכלו ליהנות מהתשואות הגדולות שמציע השוק בארצות הברית. לפניכם מספר טיפים כיצד להיערך ולמצוא השקעה בטוחה ורווחית בארצות הברית:

  1. מאחר וארה"ב ושוק הנדל"ן בה לא מספיק מוכר עבורנו הישראלים, יש צורך לערוך סקר שוק רחב עד כדי מיצוי הידע בנושא. לשוטט באתרים, ולהבין את פני השוק בארה"ב עד כמה שניתן.
  2. חשוב להתרכז בכל מדינה ולהבין את עליית הנדל"ן בה בשנים האחרונות, שכן מחירי נדל"ן במדינות מסוימות בארצות הברית צפויים לעלות וכך אתם עשויים לנצל מומנטום קריטי בהשקעה רווחית.
  3. מומלץ לחפש נכס במדינות בהן יש ביקוש גבוה לשכירות ושוק פעיל ודינמי וכן לכוון את הקנייה אל מיקומים אטרקטיביים ואל הערים המרכזיות בכל מדינה.
  4. מדינות שנחשבות בשוק למומלצות להשקעה בנדל"ן הן לדוגמא – פלורידה, ג'ורג'יה, אטלנטה ואריזונה.

 

היכן ניתן למצוא מידע ונתונים על השקעות בארצות הברית?

במגוון אתרים המחויבים לשקיפות הנתונים

בתחום הנדל"ן בארצות הברית לעומת בישראל, ישנם חוקים רבים המוסדרים בחוק וישנו ערך רב וחובה לשקיפות הנתונים בתחום. בהתאם לכך, רוב עסקאות הנדל"ן בארצות הברית עוברות דרך מערכת שנקראת Multiple listing Service.

כדי לקבל מידע ונתונים ולהבין את השוק בארצות הברית מומלץ מאד להיכנס למערכת ולהיחשף לעסקאות נדל"ן רחבות ושונות. ישנם אתרים נוספים בארצות הברית שמספקים נתונים מפורטים לגולשים על נכסים בארה"ב ועל השווי שלהם.

 

באתרי האינטרנט של כל מחוז

מבדיקה מקיפה ופשוטה באינטרנט באתרים של מחוזות בארצות הברית, לרוב תמצאו שכל מחוז בארצות הברית מפרט באתר האינטרנט שלו נתונים מקיפים על הנכסים, כולל פרטים חשובים ביותר כחובות ומיסים של הנכס.

נדל"ן

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם