מי זכאי לאיחוד הלוואות?

איחוד הלוואות יכול להיות פתרון מצוין למשקי בית המשלמים מספר הלוואות מדי חודש. לכן, מומלץ לכל אדם שנמצא במצב של תשלום ריבוי הלוואות, לבדוק את האפשרות לבצע איחוד הלוואות, הליך שעשוי להוזיל מאוד את עלות ההלוואה ואת גובה ההחזר החודשי.

מי יכול לבצע איחוד הלוואות? באופן עקרוני, כל אדם שהמוניטין הבנקאי שלו חיובי יוכל לקבל אישור מגוף פיננסי כזה או אחר, לבצע איחוד הלוואות מיטיב. בואו נדבר על זה רגע ונבין את העניין.

 

חשיבות התהליך של איחוד הלוואות

איחוד הלוואות ישפר באופן כללי את מצבכם הכלכלי, יוריד מכם מעט את לחץ התשלומים החודשיים, יאפשר לכם להרים את הראש ולתת לעצמכם מעט יותר.

מהלך זה ימנע מכם מראש מצב בו לא תוכלו לעמוד בתשלומי ההלוואות השונות, דבר שיוביל לכך שתספגו קנסות ועיצומים שונים, שיעלו לכם לא מעט כסף בנוסף. חשוב לציין, אם אתם כבר מבצעים איחוד הלוואת כדאי שתכניסו פנימה גם את המינוס בחשבון באם קיים כזה, הריבית על המינוס היא הריבית הגבוהה ביותר שאתם משלמים.

איחוד הלוואות

מסורבי בנק? גם אתם יכולים

במידה והבנק סירב לכם מכל סיבה שהיא ואינו מוכן לסייע לכם לבצע באמצעותו איחוד הלוואות,  אתם יכולים לפנות למגוון גופים חוץ בנקאיים, המציעים כיום הלוואות בסכומים של עד 200,000 שקלים. נכון, זה יעלה לכם מעט יותר מאשר בבנק אולם, זה יהיה עדין זול יותר מלהמשיך לשלם מספר הלוואות בכל חודש. מאז נפתח תחום ההלוואות, גם אנשים שהבנק מסרב להם, יכולים למצא פתרונות במקומות אחרים.

 

משכנתא לאיחוד הלוואות

אחת האופציות לביצוע איחוד הלוואות מיטיב שיוזיל עבורכם משמעותית את הריבית וגובה התשלומים החודשיים היא, לקיחת הלוואת משכנתא. למי זה מתאים? איחוד תיקים באמצעות הלוואת משכנתא מתאים בעיקר למשקי בית להם משכנתא פעילה.

על חשבון המשכנתא הפעילה ניתן לבצע מחזור משכנתא, הליך שבו אתם מגדילים את גובה המשכנתא, בוחרים מסלולי החזר שונים חדשים, פורסים מחדש את ההלוואה למספר השנים שנראה לכם מתאים, וסביר להניח שתיהנו מהלוואה הרבה יותר נוחה וזולה.

איחוד הלוואות

לבחור במסלול הנכון

במידה ואתם אינכם בעלי משכנתא והחלטתם שלקיחת הלוואת משכנתא זו הדרך הטובה ביותר עבורכם לבצע איחוד הלוואות, חשוב שתדעו לבחור במסלול המשכנתא המתאים והמדויק ביותר עבורכם.

משכנתא מסוג זה תהיה, על פי רוב, משכנתא לכל מטרה, המתאימה בלא מעט מקרים כפתרון למי שמעט הסתבך עם מצבו הפיננסי, ועם החזר ההלוואות הפעילות שלו. באפיק זה תוכלו לקחת את כל ההלוואות שלכם, לא משנה היכן הן נמצאות ולפרוס אותן מחדש באמצעות הבנק המלווה.

 

סוגי הלוואות שניתן לצרף לתהליך איחוד הלוואות

  • הלוואות שלקחתם מהבנק (הלוואות שפיצר).
  • הלוואות פרטיות שקיבלתם מבני משפחה או חברים.
  • הלוואות מחברות חוץ בנקאיות וחברות כרטיסי אשראי.
  • מינוס בחשבון הבנק של שלכם.
  • תשלומים עתידיים חריגים וצ'קים שניתנו לפירעון עתידי מסיבות שונות.

איחוד הלוואות

 

התוכן המובא באתר זה נועד לידע כללי בלבד, ואינו מתיימר לספק מענה ספציפי בתחום המשכנתאות. אין לראות במידע זה משום המלצה לביצוע פעולות מכל סוג שהוא והוא אינו מהווה תחליף לייעוץ משכנתאות מקצועי, המתבצע על פי הנתונים והצרכים האישיים של כל אדם.
יתרה מכך, אין באמור לעיל כדי להחליף את הוראות החוק בנושאים הנוגעים לדיני מקרקעין ומיסוי מקרקעין. במקרה של סתירה בין הוראות הדין לבין המידע שצוין דלעיל,
תגברנה הוראות הדין.
מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם