מי משלם תיווך השוכר או המשכיר

זו הפעם הראשונה שאתם חושבים לשכור נכס בישראל? מתלבטים בין דירה ובין בית פרטי? אם כך, טבעי שתרצו לפנות לאנשי המקצוע שיעזרו לכם למצוא מהר יותר את הנכס המתאים לכם. תוהים מי משני הצדדים משלם על שירותיו של המתווך? כל התשובות במאמר שלפניכם.

מי משלם תיווך השוכר או המשכיר

על שירותי תיווך שני הצדדים משלמים

אם אתם מחפשים לכם מתווכים בהרצליה או בכל עיר אחרת ותוהים האם השירות הזה יעלה לכם כסף, כדאי שתדעו שהתשובה היא כן. בפועל כמעט תמיד שני הצדדים, כלומר השוכר והמשכיר, משלמים עמלה למתווך על שירותיו. השוכר משלם כי המתווך עזר לו למצוא את הנכס המתאים לו ואילו המשכיר משלם כי המתווך מצא עבורו את הדיירים המתאימים. מצד שני, החדשות הטובות הן שלא תמיד שירות כזה יעלה לכם הרבה, כך שלא בטוח שכדאי לכם לוותר עליו. העניין הוא שכמעט בכל עיר בארץ ישנם נכסים שנמצאים בבלעדיות של מתווכים, מה שאומר שלא תוכלו להגיע אליהם בלי סיוע מקצועי.

 

כיצד בוחרים את המתווכים הכי טובים שיש?

אם הייתם רוצים לפנות לקבלת שירותיו של מתכנן פיננסי המלצות סביר להניח שהייתם בודקים כל פרט מידע אפשרי אודותיו. זה גם מה שכדאי לעשות אם אתם חושבים לפנות אל מתווך כזה או אחר, כי מה פתאום שתתפשרו על אנשי מקצוע שאינם מספיק טובים? יש משמעות למקצועיות של המתווך שלכם, לניסיון שלו ואפילו להיכרות שלו עם השכונה שבה אתם חושבים לשכור דירה. אומנם זה נכון שאתם לא רוצים לקנות נכס אלא רק לשכור אותו, אך גם במקרה כזה שירותיו של המתווך הם משהו שלא כדאי לוותר עליו. מתווך מקצועי ורציני יוכל לעזור לכם בצורה משמעותית ביותר והוא יקצר עבורכם את החיפוש, אז למה לחשוב פעמיים? מה שכן, רצוי לבדוק כמה עמלה הוא גובה וגם כדאי לברר האם הוא מומלץ או לא.

 

 

בדיקה כבדנית

 

 

 

 

 

האם עדיף לקנות או לשכור דירה?

יש לכם התלבטות לגבי הסוגיה הזאת ואתם לא בטוחים האם תרצו לקנות או לשכור דירה? אם כך, אתם לא לבד. אומנם זה נכון שרוב האנשים היו רוצים שיהיה רשום על שמם נכס ורובם מעדיפים לשלם משכנתא מאשר שכר דירה, אך מצד שני, משכנתא זו התחייבות מאוד גדולה. לכן זה לא באמת יכול להתאים לכל אחד ומאוד מומלץ לזכור שאפשר גם אחרת. יש היום דירות מקסימות בכל עיר שתוכלו לשכור למשפחה שלכם, כך שבהחלט שווה לבדוק את האפשרות הזאת כמה שיותר לעומק. אתם תראו שבעזרת המתווכים הכי טובים שיש החיפוש אחר דירה, בין אם זה להשכרה ובין אם זה לקניה, יהיה מהיר יותר. שווה לשלם עמלה עבור שירותי תיווך מקצועיים ולכן אין סיבה לדחות את העניין עוד ועוד.

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם