מכללת אורין שפלטר – הבחירה הנכונה להשכלה פיננסית

מכללת אורין שפלטר היא אחת מהמוסדות הלימודיים הטובים בארץ להשכלה פיננסית. המלצות על מכללת אורין שפלטר אינן נדירות ולא בכדי, מדובר על מוסד לימודי ביטוח וייעוץ השקעות ותיק, מכובד ופעיל בתחומו.

כמו הרבה מהמתחרות, מכללת אורין שפלטר, שמחזיקה שני קמפוסים מרשימים – האחד בתל אביב, והשני בחיפה, גורפת לא מעט המלצות הודות לתנאים, המקצועיות והליווי האישי שהיא מציעה, ועליהם עוד נדבר, אך לפני הכל מדובר על מכללה עם חזון.

קורס תכנון פרישה

החזון של מכללת אורין שפלטר מתחיל באנשים המרכיבים את החברה הישראלית – אלו הזקוקים לידע והנחייה כדי לשפר את התנהלותם הפיננסית ולפתח איכות חיים טובה יותר, ואלה שנועדו לסייע להם לעשות זאת.

המכללה שמה לנגד עיניה את המשימה החשובה של לטפח את אנשי המקצוע הרואיים שיסייעו לחברה בישראל ללמוד, להשתפר ולקדם את עצמם אל עבר עתיד כלכלי ראוי יותר. עבור החזון הזה נבנה מערך לימודים מקיף, יסודי ונטול פשרות המכשיר את הדור הבא של המקצועות הפיננסיים בישראל.

לימודי ביטוח וייעוץ השקעות

אין בוגר שלא ממליץ על ‏מכללת אורין שפלטר

אם אתם מחפשים המלצות על מכללת אורין שפלטר, כדאי להתחיל מחוות הדעת של בוגרי המכללה. יכול להיות שקצת תתקשו לתפוס אותם כיוון שרובם ככולם אנשי מקצוע עסוקים הלוקחים חלק משמעותי מהשוק הפיננסי בישראל כסוכני ביטוח, יועצי משכנתאות, משקיעי נדל"ן וכן הלאה.

הבוגרים של המכללה יספרו לכם על מסלול קורס תכנון פרישה, המורים המקצועיים והמנוסים, החוויה הסטודנטיאלית במכללה, על המיקום המנצח של הקמפוסים, הליווי האישי לאורך כל הדרך ועל הסיוע בהשמה. אם אתם רוצים ללמוד במכללה שמעניקה יתרונות רבים ויעילים לקהל תלמידיה, בטח תשמחו לשמוע על פורום המשרות של המכללה.

אותו הפורום האקסקלוסיבי שבו כלל בוגרי המכללה חשופים למשרות שוות בשוק העבודה האמיתי. החיבור בין המכללה לשוק העבודה לא רק מספקת קדימות לבוגרים המעוניינים להשתלב בו, אלא מאפשרת עדכון ולמידה בשטח של הנושאים הפיננסיים השונים.

 

מכללת אורין שפלטר המלצות – לא רק של תלמידים, אלא גם של מורים

עוד יתרון משמעותי שמעניקה הרקמה המקשרת בין המכללה לעולם העבודה הוא הגיוון והניסיון המעשי של המרצים בכל התחומים. אנשי מקצוע מהשורה הראשונה מגיעים מדי יום להעביר את הידע והניסיון רחב הידיים שלהם לדור הבא, כחלק מיישום החזון של המכללה.

גם המורים, ממש כמו התלמידים ישמחו להמליץ על הלימודים במכללה כקרש זינוק לקריירה מצליחה בתחומי הפיננסיים השונים – ביטוח, נדל"ן, ייעוץ משכנתאות ועוד.

אותם מורים שיעניקו לכם כלים וידע להצלחה, עשויים להיות הקולגות שלכם ביום שאחרי, ולכן זהו יתרון אדיר שיש לתלמידי המכללה כאשר הם רוצים לרקום קשרי עבודה בריאים ולהתחיל את הקריירה שלהם ברגל ימין. המלצות על מכללת אורין שפלטר ניתן למצוא בשפע, אבל תמיד כדאי להכיר מקרוב ולכן מומלץ לתאם שיחת ייעוץ כדי להבין לעומק את האפשרויות הרבות הפתוחות בפניכם.

קורס תכנון פרישה

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו
ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם